MikeTime Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 Std hittills har vart 5/5. U know, för oss hobbygamers Cashgame?! Näe, sånt spelas inte alls. Bara turneringspoker! Men OM vi hade lirat cg hade det varit 5/5 OCH 10/10... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Cashgame?! Näe, sånt spelas inte alls. En viss Pingvin frågade mig om vi kunde lira high stakes Mario Kart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 En viss Pingvin frågade mig om vi kunde lira high stakes Mario Kart Alltså, ni vill inte det... Jag krossar på just Mario Kart. Skulle kännas som att ... ... spela cg mot Crappy? Jag dig Crap, men det vet du ju! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
simonlofberg Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 +1. Blir fler gånger. Boka in januari redan nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Jag dig Crap, men det vet du ju! Manlove Blir lite tårögd här Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Jag dig Crap, men det vet du ju! Manlove Blir lite tårögd här Och tänka sig, just denna lördag hatar jag er allihop! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 En viss Pingvin frågade mig om vi kunde lira high stakes Mario Kart Är det mario på gamecube är jag med =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 En viss Pingvin frågade mig om vi kunde lira high stakes Mario Kart Ja äre gamecubeversionen och jag får välja bana så har han en match. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Och tänka sig, just denna lördag hatar jag er allihop!Snicksnack, du är inte kapabel att hata! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Tjo allihopa Är väl inte särdeles aktiv här längre men jag läser då och då. Sen händer det att jag slänger in ett inlägg när månen står i zenit Men jag ser fram emot ett break i mitt liv av arbete, träning och ungar med en poker/öl weekend Kommer bli gött tror jag Syns på lördag till lunch om Nisse styrt upp min anmälan oxå.. annars får jag väll sitta utanför och vänta tills ni alla smörjt kråset. /Björn Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Just denna lördag älskar jag er allihopa. Guess why Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 Just denna lördag älskar jag er allihopa. Guess why ...du ska ta våra pengar...? Edit: darvartagan; Nisze har skött sig. Du ÄR anmäld. Kolla bordsplacering några inlägg bakåt så får du se vad det är för jäkla dårar du ska umgås med. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
darvartagan Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Bra bord för mig tror jag... Nisse känner jag ju.. sen Bensjo får jag nog read på.. för fick reda på igår att han skulle åka med mig.. så jag kommer veta exakt vilken dryck jag skall servera dem efter att jag åkt ur i typ första timmen.. någon mer som behöver en servitör. Jag är billig allt jag kräver är glada tillrop och applåder när jag åker ur som första man Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omalley Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Snicksnack, du är inte kapabel att hata! Va fan, starkt ogilla då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 1 plats kvar... Uppdaterat: BORD 1 Juggler Ola "miata91" Stefan Wiiand "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Chrille Andersson BORD 2 Tommy A Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Robin Brone Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Koivulainen Jeanette W BORD 3 Nadelius Benny "kobo" M Jonas L Johan T m1978 Gretko Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B C Rust Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Mr Totti Bergback Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2010 Nu när vi närmar oss vill jag gärna ha hållpunkter för vad som gäller. När ska jag infinna mig och var etc etc? Absolut enklast är om du ansluter med det lilla gäng (just nu c:a 35 pers... ) som ska samlas på pub Centralen bredvid järnvägsstationen i Hallsberg kl 12:00-12:45. Har fixat ett rum åt oss där med lunchbuffé, salldsbord och stor stark/alkoholfritt för 100:-/skalle. Vi åker sedan i kortege till turrelokalen vid 13:40. Om du skulle få knappt med tid kan du ju slå mig en signal så förklarar jag vägen direkt till turneringen. Av förklarliga skäl kör jag ingen vägbeskrivning här i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Jag är SJUKT förkyld. Känns som om nån har stoppad in en falukorv i mina bihålor och juckat lite fram och tillbaka. Det dök upp i söndags, var säker på att det inte skulle bli någon match för helgen, men nu är det torsdag och jag känner mig som Charles Bukowski såg ut, så nu är jag seriöst oroad....Fjolla Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Fjolla Jo, jag vet, men jag försöker bara sänka förväntningarna lite. När morgondagen gryr ska du se att både du och jag sitter där Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Va fan, starkt ogilla då? Ledsen, no sale! Styr upp så du får ledigt nästa helg och kom över till tha westcoast. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Har du adress? Måste hitta vägbeskrivning ;> http://maps.google.se/maps?hl=sv&um=1&ie=UTF-8&q=hallsberg+j%C3%A4rnv%C3%A4gsstation&fb=1&gl=se&hq=j%C3%A4rnv%C3%A4gsstation&hnear=Hallsberg&ei=FcuJTIOPE87Eswa30MSVAg&sa=X&oi=local_group&ct=image&resnum=1&ved=0CCsQtgMwAA Västeråspossen dyker upp vid 12.30. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 10 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 10 September , 2010 Ledsen, no sale! Styr upp så du får ledigt nästa helg och kom över till tha westcoast. Du hänger med dåligt TF. Är ju redan uppstyrt, han åker Peschåååå med undertecknad. Also, OnT: Nu äre fullt igen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skanke Postad 10 September , 2010 Rapport Share Postad 10 September , 2010 Slanke skanke och hans gäng med lösdrrivare och patrask kommer farande till lunchen in da Hallsberg..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts