torax Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Mao Reserver: 1) inho 2) Jocke P Välkommen inho ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Ja då har jag jobbat färdigt, laddad som fan, ska bli jävligt kul och träffa er igen, väl mött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 ska bli jävligt kul och träffa er igen, väl mött Och samma till dig min vän! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Ja då har jag jobbat färdigt, laddad som fan, ska bli jävligt kul och träffa er igen, väl mött Detsamma ditt bergatroll! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Kom igen för fan! Lämna mig inte till SJ. Någon jävel måste väl åka bil nerifrån?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Då hälsar vi även inho och Jocke P välkomna!! Uppdaterat: BORD 1 Juggler Ola "miata91" Stefan Wiiand "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Chrille Andersson BORD 2 Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Robin Brone Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Koivulainen Jeanette W BORD 3 Nadelius Benny "kobo" M Micke Wulff Johan T m1978 Gretko Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B C Rust Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Jocke P simonlofberg Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Vad gott man kan ha det, jag sitter i en stuga på en ö i vänern, kaminen sprakar, jag har det varmt och gott, gumman jobbar, slaskar lite poker och gluttar på TV, jodå har ström här och fulla kylen i käk. Härifron åker jag först på fredag eftermiddag och då till gropen fjugesta. På lördag så ska ni få se på fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Vad gott man kan ha det, jag sitter i en stuga på en ö i vänern, kaminen sprakar, jag har det varmt och gott, gumman jobbar, slaskar lite poker och gluttar på TV, jodå har ström här och fulla kylen i käk. Härifron åker jag först på fredag eftermiddag och då till gropen fjugesta. På lördag så ska ni få se på fan ...och jag har spenderat dagen med att jaga en försvunnen pokal. Skulle hämta ut den på DHL Servicepoint i Kumla. Där hade de skickat den i retur (!), åkte till DHL Centrallager där den skulle finnas. Där fanns den inte. Åkte därifrån. Då ringer dom och säger att den finns där. Åker tillbaka. Visar sig att nån pellejönsklantskalle satt en returlapp över adressat och företag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 ...och jag har spenderat dagen med att jaga en försvunnen pokal. Skulle hämta ut den på DHL Servicepoint i Kumla. Där hade de skickat den i retur (!), åkte till DHL Centrallager där den skulle finnas. Där fanns den inte. Åkte därifrån. Då ringer dom och säger att den finns där. Åker tillbaka. Visar sig att nån pellejönsklantskalle satt en returlapp över adressat och företag... Men du fick tag i den ???? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 8 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 8 September , 2010 Men du fick tag i den ???? Ja, men det tog väl typ 3 timmar totalt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
J-O Postad 8 September , 2010 Rapport Share Postad 8 September , 2010 Ja, men det tog väl typ 3 timmar totalt... Kanon, annars hade jag blivit ledsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Har nyss kollat upp tåg åt m1978. Joina honom och hinka öl i restaurangvagnen! Avgång Sthlm 10:25, återresa 11:42 från Hallsberg! Fantastiskt lowstakespris atm; 470:- tor. Tror det är samma tåg som jm_j åker med till Hallsberg så chansen till en händelserik tågresa finns garanterat! Jag tar bilen ändå, föredrar "dörr-till-dörr"-konceptet framför "först-vänta-på-försenad-pendel-och-sen-vänta-på-försenat-tåg"-konceptet. Behöver vägbeskrivning men det tar vi väl över msn. Har erbjudit m1978 plats i bilen om han vill, finns det nån annan från sthlm (jag utgår från söder om stan, kan plocka upp t ex vid Gullmarsplan) eller längs vägen som vill åka så hör av er via pm. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Gör väl ett sista försök innan jag inser att jag får gå in på SJ.se Är det inte någon jefel som åker bil från linköping, nässjö, eksjö, västervik, norrköping, ja någonstans härneråt?! Allt för att minimera lidandet SJ innebär. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 Gör väl ett sista försök innan jag inser att jag får gå in på SJ.se Är det inte någon jefel som åker bil från linköping, nässjö, eksjö, västervik, norrköping, ja någonstans härneråt?! Allt för att minimera lidandet SJ innebär. Kolla med Kroon. Han är väl från Jönköping? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Kolla med Kroon. Han är väl från Jönköping? Gislaved! Om jag inte missförstått. Var faktiskt det första jag gjorde. Men han kör gislaved - ludvika - kumla, missade visst geografilektionerna i skolan eller något Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Gislaved! Om jag inte missförstått. Var faktiskt det första jag gjorde. Men han kör gislaved - ludvika - kumla, missade visst geografilektionerna i skolan eller något Edit: Är väl ingen kö längre, så jag kanske borde köa "björns vän" och ragga upp någon ny sate härifrån. Någon körglad. Allt för att slippa SJ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 Edit: Är väl ingen kö längre, så jag kanske borde köa "björns vän" och ragga upp någon ny sate härifrån. Någon körglad. Allt för att slippa SJ. Ja, går bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
schoolbook Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Åtminstone Eloket och Shoolbook tar samma tåg till Hallsberg. Jag tar med ett par kortlekar och ett gäng enkronor som marker. Bara fördelar med tåg . Ska ta och boka returresan nu redan till samma tåg som m1978... Instämmer, jag är stark tågförespråkare. Att sitta fastspänd i en plåtburk ingår inte i mina ideer om nöje. Att spela av jm_j enkronor i restaurangvagnen däremot... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Jag är SJUKT förkyld. Känns som om nån har stoppad in en falukorv i mina bihålor och juckat lite fram och tillbaka. Det dök upp i söndags, var säker på att det inte skulle bli någon match för helgen, men nu är det torsdag och jag känner mig som Charles Bukowski såg ut, så nu är jag seriöst oroad.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 Jag är SJUKT förkyld. Känns som om nån har stoppad in en falukorv i mina bihålor och juckat lite fram och tillbaka. Det dök upp i söndags, var säker på att det inte skulle bli någon match för helgen, men nu är det torsdag och jag känner mig som Charles Bukowski såg ut, så nu är jag seriöst oroad.... Äsch. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 Uppdaterat: BORD 1 Juggler Ola "miata91" Stefan Wiiand "schoolbook" Bjoelle Hultfredsson Roger Gustafsson Erik "Valterego" Oscar "KungKroon" Richard G Chrille Andersson BORD 2 Björn "darvartagan" Fredrik "Hogge75" Micke "MikeTime" Niklas "Nisze" Robin Brone Fredrik "TotalFarsa" Bengt "bensjo" Koivulainen Jeanette W BORD 3 Nadelius Benny "kobo" M Micke Wulff Johan T m1978 Gretko Pelle "Illvillja" Juhamatti "jm_j" Jarne St Björn BORD 4 John "JohnH" H "NiceHandGG" Sandra B C Rust Clas "eloket" Mats W Martin "Skanke" M Frykman Stefan Fransson Ludvvig BORD 5 Lars Grahm J-O "appelsf" Mattias "Torax" Peter "Hygglo" Lennart "Crappy" "Sandsater" Mattias "Macess" Drunken Pengiun Inho fick inte för frugan och en av de lokala förmågorna är sjuk. Dessutom måste simonlofberg avstå... Tre platser över alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 Har snackat lite med gretko nu. Han får ju en grym disadvantage iom att han har en ganska tung bounty på sig. I gengäld har han ju "första tjing" på paketet om han klarar av att slå ut en del folk. Mitt samvete har dock gnagt mig eftersom det trots allt är ganska svårt att slå ut 10% av de startande på egen hand så därför beslutade jag (efter eget huvud) att det räcker om gretko slår ut fyra (4) spelare för att vinna paketet. Kan tillägga att gretko själv inte har haft något emot de första reglerna, det var bara jag som tyckte att han skulle ha en reell chans att klara det. Det ska vara svårt men inte omöjligt. Jag menar, gto only takes you that far liksom... Killen sitter där utan kunskap om tells och har ingen read på någon av fyllskallarna så det är en tuff uppgift, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 September , 2010 Har snackat lite med gretko nu... Not so hidden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
m1978 Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 blir skoj detta.. jag har väl antagligen donkat både startstack och rebuy innan 3e perioden.. vad är det för stakes på cashgames borden? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 September , 2010 Rapport Share Postad 9 September , 2010 blir skoj detta.. jag har väl antagligen donkat både startstack och rebuy innan 3e perioden.. vad är det för stakes på cashgames borden? Std hittills har vart 5/5. U know, för oss hobbygamers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts