jm_j Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 *Mike *Kassören *TF *miata *NiceHandGG *Illvillja *Crappy *Kroon *Ludvvig *DP *Schoolbook *Hogge *Rust *Jennez *S:t Björn *Torax *Koivulainen *Valterego *Jarne *Appelsf *jm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Vänligt att nån vill bjuda mig på lunch, men jag sätter min förhoppning till samåkning med jennez. Vet ej om lunchkalaset ryms inom tidsramen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 -------------------------------------------------------------------------------- *Mike *Kassören *TF *miata *NiceHandGG *Illvillja *Crappy *Kroon *Ludvvig *DP *Schoolbook *Hogge *Rust *Jennez *S:t Björn *Torax *Koivulainen *Valterego *Jarne *Appelsf *jm *Bjoelle *Fredrik Nilsson Troligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 Vänligt att nån vill bjuda mig på lunch, men jag sätter min förhoppning till samåkning med jennez. Vet ej om lunchkalaset ryms inom tidsramen. Nja, det var herr J själv som påstod imorse på msn att han troligtvis kommer för lunchuppladdningen. Troligen. Ja, det är inte hela världen om någon inte hinner dit. Behöver bara ett hum om hur många det blir för att kunna fixa till någon bra lunchdeal. Ska försöka med "Valfri pizza el. sallad inkl starköl för XX:- samt ett alkofritt alternativ till Valterego". Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Nja, det var herr J själv som påstod imorse på msn att han troligtvis kommer för lunchuppladdningen. Ålrajt, count me in! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Nja, det var herr J själv som påstod imorse på msn att han troligtvis kommer för lunchuppladdningen. Ja, det är inte hela världen om någon inte hinner dit. Behöver bara ett hum om hur många det blir för att kunna fixa till någon bra lunchdeal. Ska försöka med "Valfri pizza el. sallad inkl starköl för XX:- samt ett alkofritt alternativ till Valterego". Fjanta inte, skaffa en deal för alla så är det väl bara att jag säger till på plats att jag vill ha en lemonad istället för starkpropp. En tjuga hit eller dit spelar väl ingen roll. Jag vill också betala mer Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 Fjanta inte, skaffa en deal för alla så är det väl bara att jag säger till på plats att jag vill ha en lemonad istället för starkpropp. En tjuga hit eller dit spelar väl ingen roll. Jag vill också betala mer [ ] Valterego fattar ett skämt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 [ ] Valterego fattar ett skämt. [x] Mike har slösat ÄNNU ett inlägg på ingenting. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 [x] Mike har slösat ÄNNU ett inlägg på ingenting. Slösat? Status:mrgreen: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Slösat? Status:mrgreen: Förvisso, men alla som sett Mikes inlägg vet att det finns undantag från den regeln. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 Tänkte kolla hur många som tänker vara med på lunchuppladdningen vid jvg-stn i Hallsberg (nej, Pålsboda har fortfarande ingen tågstation Jens, byt GPS!). Dessa vet jag iaf: *Mike *Kassören *TF *miata *NiceHandGG *Illvillja *Crappy *Kroon *Ludvvig *DP *Schoolbook *Hogge *Rust *Jennez *S:t Björn *Torax *Koivulainen *Valterego *Jarne *Appelsf *jm *Bjoelle *Fredrik Nilsson *Hygglo Fyll på listan tack. Ska försöka fixa till nåt bättre käk, och erbjudande, än sist... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 86% chans att jag också ska äta där.. Kan inte alla som är nyktra vara tvingade att gamea med en dumstrut på huvudet? Blir lättare o sätta ranger på folk då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 86% chans att jag också ska äta där.. Kan inte alla som är nyktra vara tvingade att gamea med en dumstrut på huvudet? Blir lättare o sätta ranger på folk då. Det brukar väl bara vara jag som är nykter på de där tillställningarna. Jag tar med stjärngossemössan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
hogge75 Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Det brukar väl bara vara jag som är nykter på de där tillställningarna. Jag tar med stjärngossemössan. Jag har vart nykter på på dem hittills, men det ska bli ändring på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Det brukar väl bara vara jag som är nykter på de där tillställningarna. Jag tar med stjärngossemössan. och dubbla inköpet! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Det brukar väl bara vara jag som är nykter på de där tillställningarna. Jag tar med stjärngossemössan. Jag lär nog inte dricka, brukar inte vara ett fan av ett stort intag vid pokerspel. Men lite, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 TF vi får nog överväga att vara nyktra vi också :lol: :lol: Vi ger våra öl till DP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 TF vi får nog överväga att vara nyktra vi också :lol: :lol: Vi ger våra öl till DP Nej för fan. Drick, kan tom tänka mig att bjuda dig på lite 7.0 av valfritt slag. I var fall om vi är på samma bord vid något tillfälle. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 Nej för fan. Drick, kan tom tänka mig att bjuda dig på lite 7.0 av valfritt slag. I var fall om vi är på samma bord vid något tillfälle. Haha jag tror du överskattar, iaf mina skills. Nykter som onykter vinner jag bara genom fru fortunas försorg Som Jens brukar uttrycka det -Vid vilket bord han är på, vad som än spelas, vill jag sitta vid Crappys bord Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 2 September , 2010 Författare Rapport Share Postad 2 September , 2010 Tänkte kolla hur många som tänker vara med på lunchuppladdningen vid jvg-stn i Hallsberg. Dessa vet jag iaf: *Mike *Kassören *TF *miata *NiceHandGG *Illvillja *Crappy *Kroon *Ludvvig *DP *Schoolbook *Hogge *Rust *Jennez *S:t Björn *Torax *Koivulainen *Valterego *Jarne *Appelsf *jm *Bjoelle *Fredrik Nilsson *Hygglo *eloket Fyll på listan tack. Ska försöka fixa till nåt bättre käk, och erbjudande, än sist... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandsater Postad 2 September , 2010 Rapport Share Postad 2 September , 2010 *Mike *Kassören *TF *miata *NiceHandGG *Illvillja *Crappy *Kroon *Ludvvig *DP *Schoolbook *Hogge *Rust *Jennez *S:t Björn *Torax *Koivulainen *Valterego *Jarne *Appelsf *jm *Bjoelle *Fredrik Nilsson *Hygglo *eloket *sandsäter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bjoelle Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Haha jag tror du överskattar, iaf mina skills. Nykter som onykter vinner jag bara genom fru fortunas försorg Som Jens brukar uttrycka det -Vid vilket bord han är på, vad som än spelas, vill jag sitta vid Crappys bord Absolut inte. Möjligen underskattar jag mina skills att få händer att stå. Vilket innebär att jag behöver få dig att stoppa in markerna när du drar dött, därav behövs 7.0. Rörigt det blev. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Absolut inte. Möjligen underskattar jag mina skills att få händer att stå. Vilket innebär att jag behöver få dig att stoppa in markerna när du drar dött, därav behövs 7.0. Rörigt det blev. Rörigt ja Ska se om jag fattat: Du underskattar inte mina skills, du inser absolut hur usel jag är. Dock tror du att du kommer bli utdragen om jag inte är rejält onykter? Oroa dig inte, jag är så usel att jag mycket väl kan stoppa in det för att dra dött helt nykter Så jag tackar ödmjukast nej till någon 7,0'a:mrgreen: Den behövs inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JohnH Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 Ska jens äta så äter jag också.. *Mike *Kassören *TF *miata *NiceHandGG *Illvillja *Crappy *Kroon *Ludvvig *DP *Schoolbook *Hogge *Rust *Jennez *S:t Björn *Torax *Koivulainen *Valterego *Jarne *Appelsf *jm *Bjoelle *Fredrik Nilsson *Hygglo *eloket *sandsäter *johnh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 September , 2010 Rapport Share Postad 3 September , 2010 : Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts