cillapower Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Jag undrar hur lång tid ni tar på er att svara på e-post? Har ni någon policy eller vad tycker ni är acceptabelt för den som skickar in att vänta på? Är 14 dagar + en standard? Gärna att poker.se kommer med svar, men även andra som nyligen skickat e-post och fått den besvarad nyligt. Kan vara intressant om det är genomgående med lång svarstid eller om det beror på vad man frågar om. Min fråga är ganska aktuell, då forumet inte gett svar på det så antog jag att e-post direkt skulle göra det... en fråga om värdet att besöka sidan varje dag, vilket inte bara jag undrar utan flera av mina vänner. Det handlar om dagens fråga och om man kan vinna vinsten på William Hill fler än en gång. Jag och flera med mig loggar in endast för att svara på dagens fråga, men vi funderar just över detta. Genomgående har vi också märkt att som nyregistrerad har vi alla vunnit väldigt tidigt, om det är slump eller medvetet... ja, vi funderar. Det är också därför denna fråga är aktuell. Får man svar eller vad ska man göra? Kommer svar på e-post även efter 14 dagar, vad är beräknade väntetiden? Tack på förhand Citera
popquee Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 Jag har fortfarande inte fått svar på mitt mail, är nog säkert två-tre månader nu, kanske mer. Citera
popquee Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 dock inaktuellt ämne nu men ändå, inget svar.. Citera
popquee Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 5(!) månader sen tillochmed nu när jag kollade. bra trippelpost, men orkar inte edita.. Citera
cillapower Postad 11 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2010 Juggler: Har PM:at dig för någon dag sedan, har det kommit fram? När hinner du svara tror du? Citera
devalanteriel Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Ska tvinga Juggler att titta på tråden... Citera
Juggler Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Jag svarade dig i PM den 8:e Cilla. Citera
Recommended Posts