Jessica Postad 6 Juni , 2005 Rapport Postad 6 Juni , 2005 I ett 6 manna FL spel hur många % flops seen är rimligt? Bordet har en klar majoritet av callingstations som synar ner med bottom pair. Ligger på ca 50% är det för mycket? Kan tilläga att 4% preflopp won.. * RP - QoS * Citera
daniell Postad 6 Juni , 2005 Rapport Postad 6 Juni , 2005 Själv så ligger jag kanske på ca 30% men jag har ingen större erfarenhet av sh. Vad säger de som har mer erfarenhet, hur lös kan/ska man vara? Citera
Jessica Postad 6 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2005 Nu lirar jag lite 5/10 6max. Ligger på 33% och det går skitbra. Tightade till senare i 2/4 sessionen och det gick bätte då med. Citera
lethe Postad 7 Juni , 2005 Rapport Postad 7 Juni , 2005 Med i snitt 4,7 spelare till bordet ligger jag på en saw flop på 37,02%. Jag är lite för tight. Men saw flop är en ganska meningslös siffra på korthänta bord, om det finns gott om tomtar som låter dig checka i big blind så stiger siffran dramatiskt. Min Saw Flop Not a Blind är 22%... Citera
Recommended Posts