loliano Postad 3 Juni , 2010 Rapport Postad 3 Juni , 2010 han ställer nog inte ofta där men Qs - Citera
Mr.Lajban Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Orka folda men visst fan känns det som att han nötträffat floppen... Citera
-samba- Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Jag synar oxå jeettefort. Om han hade checkat till dig vad hade du gjort då? Citera
Elitloppet Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Är ju en trevlig bräda för fi att fast-spela sina floppade nötter på. Snabb syn. Citera
Mr.Lajban Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Möjligen kan jag se kanske hos fi där han tiltar på sig själv efter turn. Det är väl det vi slår. Inte fan slöspelar han eller pre och flopp? Vad slår vi mer? Det skulle vara en väldigt kreativ bluff om det visar sig vara det. Skulle dock hata folden. Men tror vi är slagna väldigt ofta. Citera
Snusarn Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Finns ju massor med händer han kan gå för nån form av donkvärde som KsQx Qs och andra Ks-combos. Citera
stenarn Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Finns ju massor med händer han kan gå för nån form av donkvärde som KsQx Qs och andra Ks-combos. Ks har vi i handen! Citera
sulla Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Finns ett gäng stegdrag han träffar på flopp som innehåller semihöga spader. Finns en möjlighet till slowat set på flopp. Finns ett gäng rena bluffar. Det är nog troligare att han värdebettar en hand han tror/vet leder än att han trycker in som bluff/med hand han tror ligger efter. Likförbannat är jag för dålig för att nånsin vika här även om denna turre säkert normalt sett har bättre spelare än random stars turre. Citera
Snusarn Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Ks har vi i handen! Oj lol, aja byt Ks mot Js då =) Menar iaf att vi slår en del av hans värderange. Citera
07086515 Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Eftersom det är kvaltunering å dom 4? bästa vinner så känns det som vi måste syna där. Citera
Akumila Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Eftersom det är kvaltunering å dom 4? bästa vinner så känns det som vi måste syna där. Tycker det är enda anledningen till att eventuellt vika. Hade det varit en vanlig turre hade snapsynen varit given, väl? Citera
Lobo Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Kval till EMOP Bulgarien, 4st får paket värt €2000 Vet inte mycket om FI, har väl spelat ganska standard. Vi har väl kommit till den nivån då de riktiga donkarna åkt ut. Blindsperiod på 15min Potten ligger på 2800 Syn eller Fold? Potten är väl 4400 när fi har gått all-in. Att folda med det pottoddset är nog riktigt EV-. Citera
Metaddict Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Potten är väl 4400 när fi har gått all-in. Att folda med det pottoddset är nog riktigt EV-. Suck...hur kan det vara EV-? Citera
Lobo Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Suck...hur kan det vara EV-? Det var dåligt formulerat! Jag menade att med det pottoddset är en syn korrekt. Citera
papiPope Postad 21 Juli , 2010 Rapport Postad 21 Juli , 2010 Bump. För mig är det dirrsyn. Du har 60bb kvar om du förlorar och ser ofta folk som pushar luft eller skit där när det ligger 4 i samma färg på brädan. För han tappar ju rätt mycket om han förlorar handen eller lägger sig med sina 16 bb som han har kvar då.. Citera
Recommended Posts