Iggan Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 Tjena, Är en micro 6max nl grinder, tänker grinda 50k händer i juni då jag verkligen behöver pengar för jag ska resa till malta med polarna. Har som mest lirat typ 16k händer/mån innan så det är rätt mkt för mig. Kommer mest lira på Ongame NL30 och skriva minst dagsuppdateringar så jag håller fokus. Börjar redan nu för juni har redan börjat. Kommer lira 4-6 bord och måste snitta minst 1666 händer om dagen. Ska festa på onsd då en polare tar studenten så den dagen kommer åka. Kommer försöka att nöta sönder första dagarna så jag kan ta det lite lugnare senare i mån om det behövs. Citera
heltoker Postad 31 Maj , 2010 Rapport Postad 31 Maj , 2010 ut och sola istället ffs! mår illa bara jag ser rubriken Citera
Iggan Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2010 ut och sola istället ffs! mår illa bara jag ser rubriken Jag kommer ju resa till malta den 30 juni så det blir sol då! Jag behöver verkligen pengar till malta. Så blir det när man tänker med röven. Citera
Iggan Postad 31 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2010 Lirade en session nyss på 1h. Upp 40 dollar och lirat 400 händer. Ska göra korv med bröd sen är det grind igen. Jag känner mig bra, ska klara detta!!! EDIT: Så nu lirat 600 händer och tror jag pausar för inatt för jag känner mig trött. Imorgon blir det nöta mycket mer. Lite tråkigt att man tappa i slutet, var uppe som $60 men slutade $20 och tilten kom när man blev lite utdragen men men bara fortsätta imorgon starkare. Citera
Iggan Postad 1 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2010 Avslutade nyss en session på 400 händer, så 1k sammanlagt idag. Upp runt $20 efter att fått fyrtal. Gjorde en tveksam syn också som gjorde att jag tappa ett inköp. Har iaf fixat HEM och pokerklienten på bärbara, skönt att grinda där som omväxling. Nu är det paus men det blir minst 1k händer till idag. Citera
Iggan Postad 1 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2010 Wohoo slutade en session nyss, bara på 230 händer men jag stannar där då jag rushade 3,5 inköp snabbt och känner att jag vill bara "spara" en vinst. Kan inte vara dåligt för psyket. Blir ändå minst 2k händer sammanlagt idag. Nu blir det att duscha och sticka ut lite så man är utvilad till nästa session. Citera
Iggan Postad 1 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2010 fish, skulle inte du börja ploa? Jo men jag behöver pengar. Citera
Recommended Posts