Pellinho Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Tjena. Lirar Mats Gavatin main event? Inte sett honom i startlistorna än. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jamton Postad 8 Juli , 2010 Rapport Share Postad 8 Juli , 2010 Ha gärna lite koll på Rikard Englund och släng gärna upp en bild här =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Tjena. Lirar Mats Gavatin main event? Inte sett honom i startlistorna än. Nej, jag pratade med Mats före WSOP, och då lät det inte som om han skulle spela. Har inte heller sett honom här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Ha gärna lite koll på Rikard Englund och släng gärna upp en bild här =) Hittar vi honom ska vi fixa det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Aike Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Här var det dött. Är intresset för WSOP inte större längre? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Jag vill ha en bild på Erik, kramandes Phil Hellmuth! Fixa! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Vet inte om det har sagts men du sköter rapporteringen föredömligt Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Vet inte om det har sagts men du sköter rapporteringen föredömligt Erik +1 Min F5-tangent är nästan helt utsliten Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Hur gick det för phil ivey efter den fina starten? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Laagen13 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Hur gick det för phil ivey efter den fina starten? ENligt wsop.com och deras videoupdate slutade Phil Ivey nära startstack. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gustaf112 Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Vet Ni om Anton Bergström är med och spelar i år? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Tack tack, folk! Hellmuth blir det ingen kram med tyvärr. Han är bust.... Anton Bergström har vi inte sett, tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erikk Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Hej hej! Skulle uppskatta om ni kunde hitta någon info om Sebastian Blom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Jag hejar på Jacob Karlsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Jag hejar på Jacob Karlsson Det är nog ingen dum hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MRogo Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Hur ligger Jakob Karlsson till? Såg bara att han låg riktigt bra till i början om jag inte tolkat WSOPs chip count helt fel. Men nu kan jag inte hitta honom. Är han kvar eller har han bustat? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Det vattnas i munnen när jag tittar på den superheta bilden på PK. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Erikk Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Hej hej! Skulle uppskatta om ni kunde hitta någon info om Sebastian Blom. Såja! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Hur ligger Jakob Karlsson till?Såg bara att han låg riktigt bra till i början om jag inte tolkat WSOPs chip count helt fel. Men nu kan jag inte hitta honom. Är han kvar eller har han bustat? Tack på förhand. Han ligger mycket bra till, är nu uppe på 160 000. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Magdalena In De Betou kom just in i pressrummet och berättade att hon var bust. Hon satsade 1 400 och fick en raise på 4 000 mot sig. Syn från Magda. På floppen KKJ går Magda allin för ungefär 25 000 och får synen mot sig. Magda visar AK och motståndaren KJ, inga ess dyker upp på turn eller river, och Magdalena är ute ur main event. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Magdalena In De Betou kom just in i pressrummet och berättade att hon var bust. Hon satsade 1 400 och fick en raise på 4 000 mot sig. Syn från Magda. På floppen KKJ går Magda allin för ungefär 25 000 och får synen mot sig. Magda visar AK och motståndaren KJ, inga ess dyker upp på turn eller river, och Magdalena är ute ur main event. haha Inte nötspelet direkt, sen hade ju utfallet blivit detsamma ändå. Jag måste dubbelchecka om jag fattade den handen korrekt. Med tanke på en del av spelen jag sett här under WSOP höjer man inte ens på ögonbrynen längre över hur folk spelar. Avtrubbning är det nya svart. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Guld! Bra jobbat med uppdateringarna Erik! Creds osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 9 Juli , 2010 Författare Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Guld! Bra jobbat med uppdateringarna Erik! Creds osv tack! Bjuder på utdrag ur kommande post, som sätter Magdas spel i skuggan. Det här är bäst hittills: Kristoffer Vadsmo berättade i pausen om en kille vid hans bord som var inblandad i ett fembetsspel preflopp. Brädan kommer sedan med tre lankor under tio, inga drag ute. Killen checkar, och motståndaren satsar något under pott. Killen muckar sina pocketkungar, och säger sedan "Tur för dig att jag inte träffade någon kung på floppen!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 9 Juli , 2010 Rapport Share Postad 9 Juli , 2010 Älskar vegas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gaston116 Postad 10 Juli , 2010 Rapport Share Postad 10 Juli , 2010 Jag tror Dilba vinner WSOP... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts