BigMeech Postad 27 Juli , 2011 Rapport Share Postad 27 Juli , 2011 Fick precis höra att jag råkat vaska en stor sopsäck med Hokuzz kläder i, rakt ner i den gemensamma soptunnan. Som tur va upptäckte han det tidigt och de var kvar osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 27 Juli , 2011 Rapport Share Postad 27 Juli , 2011 Fick precis höra att jag råkat vaska en stor sopsäck med Hokuzz kläder i, rakt ner i den gemensamma soptunnan. Som tur va upptäckte han det tidigt och de var kvar osv. Haha, va en sjuk upplevelse! Ber Srsly slänga en påse med skräp innan han drog sig hemmåt till lidköping. Jag går upp 20 min senare och märker att min påse med smutstvätt är borta. Tänker snabbt, wtf nu har den rika jäveln vaskat mina "billiga" kläder. Slänger på mig kläder snabbt som fan och springer ut. Där bland alla sopor ligger mer eller mindre alla mina kläder. När jag ligger med hela överkroppen ner i soptunnan kommer en av grannarna..... Jag har nog aldrig skämts så mkt. Undra vafan hon tänkte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 29 Juli , 2011 Rapport Share Postad 29 Juli , 2011 http://bloggar.expressen.se/silow/2011/07/mitt-namn-ar-oscar-och-jag-ar-spelmissbrukare/ Va längesedan jag skrattade så mkt åt min kära vän som idag. Ylitalo dominerar. Btw, vad gör dagboken? Är det bara jag som spelar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 29 Juli , 2011 Rapport Share Postad 29 Juli , 2011 Det där är så jäääävla sjukt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 29 Juli , 2011 Rapport Share Postad 29 Juli , 2011 http://bloggar.expressen.se/silow/2011/07/mitt-namn-ar-oscar-och-jag-ar-spelmissbrukare/ Va längesedan jag skrattade så mkt åt min kära vän som idag. Ylitalo dominerar. Btw, vad gör dagboken? Är det bara jag som spelar eller? Vad har han gjort nu då? Något som kan outas? EDIT: Såg inte bloggen hahahahhahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 29 Juli , 2011 Rapport Share Postad 29 Juli , 2011 Det där är så jäääävla sjukt På riktigt längesedan jag skrattade så mkt åt en bild. Va iofs riktigt sliten när du skickade den, men still. Riktigt episk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 30 Juli , 2011 Rapport Share Postad 30 Juli , 2011 Inte heller idag fick man slå sitt rekord vad gäller vinstsumma i en turre, men det var riktigt nära iaf Äntrade Heads-upen med 1,2m mot hans 250k vilket ändå var hyfsat djupstackat då blindsen var 2,5k-5k tror jag....får in det nästan direkt med KJ mot A6 på 6QJK där han även har färgdraget, T på river. Handen efter 88 vs JJ aipre och efter det leder han skiten. Sen gnetar jag tillbaka och vi har ganska exakt precis lika mkt när vi hamnar allin på brädan 568Q, jag har QJ och han 45 och 5an dunkas in på river. Hade dock sjukt soft resa på hela ft:et och slapp tvärtemot hokuzz springa in i färgstegar och annat otäckt...! Sådärja då har man dragit sina strån till stacken och bidragit med lite poker i dagboken, inte alla kan ha ett så spännande liv som folket nere i gbg där kläder är sopor och helsidesbilder i diverse tidningar är vardagsmat! Ska plöja lite game of thrones nu iaf, verkar riktigt mysig! natti natti Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 30 Juli , 2011 Rapport Share Postad 30 Juli , 2011 Text Såhär skall det se ut! Lite matnyttig läsning WP! Annat är det med de andra. Typ Linkan, som verkar tro att man bara kan läsa vad vi håller på med samt slänga någon cool onliner. Istället för att skriva om vad han håller på med om dagarna, typ rastar hunden, ligger med grannen och försöker hustla srsly på hans miljoner. Kört några dagar nu och har gått helt okej. Inte Kroon bra, men okej. Hoppas det kan hålla i sig ett tag. Vore soft. Treezer kom ner idag med så blir stuga några dagar. Längtar redan till morgondagens grind! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
betherenow Postad 31 Juli , 2011 Rapport Share Postad 31 Juli , 2011 Söndagsgrind! glgl Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 31 Juli , 2011 Rapport Share Postad 31 Juli , 2011 ty god lycka idag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 31 Juli , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Juli , 2011 pokertext Var det bara jag som nästan somnade efter två meningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2011 Var det bara jag som nästan somnade efter två meningar? Alla kan inte leva ett lika fartfyllt liv som dig linkan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2011 BOOOOM där satt den! Nu kör vi! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2011 Stort grattis G! Railade inte sista men snyggt jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 1 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2011 grattis till treez också. men han är väl för hightstakes för att läsa här? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Rätt bra drag i dagboken, eller? Srsly är på tågluff from nu och tre veckor framåt, varför han gör det har jag ingen aning om. Troligtvis vill han finna sig själv och släppa all materialism och bara vara sig själv för en stund. Han har ju trots allt råd att ta ledigt omss. Linkan är ute vid något hus, vid en sten, vid en sjö. Fiskar, och umgås med frugan. Men så är han ju snart 50år också. Jag, Grinders och Treezer däremot kör grind och går in på 8dagen i rad. Inho och Rivaldo är i Tallin och spelar ept, också en ok ursäkt. Ville bara uppdatera dbn lite! Hoj Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 4 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 4 Augusti , 2011 Fin uppdateringen! Men är dock inte på tågluff ännu. Glider iväg på söndag. Jävla pissdag att dra på. obv inte jag som har bokat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 7 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 7 Augusti , 2011 Fin uppdateringen! Men är dock inte på tågluff ännu. Glider iväg på söndag. Jävla pissdag att dra på. obv inte jag som har bokat Vafan drar du idag? Vi som hade en massa att snacka om. Jag ligger i sjukbädden och svettas Oh well, glgl till er som spelar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 7 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2011 Hej! Idag spelas ALLT på ALLA sidor. Troligtvis misär och jobb på donken imon! Glgl dagboken! Mvh allt på rött Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 7 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 7 Augusti , 2011 Det gick riktigt bra idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
joel747 Postad 16 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 16 Augusti , 2011 Skriv något för fan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 De är upptagna med att deala om miljonbelopp och ligga med playboyflickor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 18 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 18 Augusti , 2011 Skriv något för fan Förlåt Men när Srsly är ute på sitt äventyr i Europa och Linkan är spårlöst försvunnen är det svårt att hålla igång en dagbok.Betherenow har pokerpaus med...Så blir inte så mkt skit att fylla dagboken med, tyvärr De är upptagna med att deala om miljonbelopp och ligga med playboyflickor Det är Srsly du syftar på nu va? För det stämmer självklart in på honom. Som sagt, det är Srsly som har de roligaste historierna att fylla dagboken med. Då en dag i hans liv är som ett helt liv för oss dödliga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 29 Augusti , 2011 Rapport Share Postad 29 Augusti , 2011 Nu är jag hemma igen. Kommer hem till en sunkig lägga som inte städats sen jag åkte för 3 veckor sen? Anton ligger i vigges säng men vigge är spårlöst försvunnen och svarar inte på mobilen. Hade räknat med ett fint mottagande men inte denna gången heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 31 Augusti , 2011 Författare Rapport Share Postad 31 Augusti , 2011 Jag säger som Danny Glover: "I'm too old for this shit". Men vem vet pensionären kanske återupplivar sin karriär senare i livet och på söndagar kommer jag fortfarande att donera har jag tänkt! GG m8s!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts