TripsA Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Jo jag kanske gick lite väl mot det mot det osanna i det inlägget till skillnad från det vi skrivit tidigare . Vi kan väl nöja oss med att vi hatar varandra och hade vi inte varit så slöa hade vi troligen slagits nästa gång vi träffas! Hoppas verkligen att du grindar idag för alla andra verkar banga ur... Både srsly o hokuzz slackar som vanligt Du gör som du vill givetvis. Jag ska slåss nästa gång . Nej blir inge game, blev ingen sömn inatt med massa hundpassning å skit i vägen. Imon så Citera
Drekari Postad 2 Mars , 2011 Rapport Postad 2 Mars , 2011 Ni är bra sjuka "pågar". Själv hoppar man grinden även idag, tror inte det blir game föränn på söndag faktiskt. Hur gör ni, game on eller? Ska bli lite goa filmer och socialt umgänge med irlare och familj. Har precis upptäckt Simon&Garfunkel, aldrig tidigare insett deras storhet, men jävlar va bra dom är. Sådär lagom flummigt, precis i min smak! Simon&Garfunkel, grymt bra. Deras bästa låt måste nog fan vara Sparrow, eller vad tror du? Citera
Iinkan Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2011 Då var man klar för idag. Ovanligt lite fisk vid borden idag. Kan bero på att varken hokuz, srsly eller taxxi lirade. Citera
Scaniac Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 kan inte ni alla goa grabbar dra er till skåne istället Citera
Iinkan Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2011 kan inte ni alla goa grabbar dra er till skåne istället Kan ju inte tala för de andra grabbarna men jag stannar nog i Sverige ett tag tilll Citera
Scaniac Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 Kan ju inte tala för de andra grabbarna men jag stannar nog i Sverige ett tag tilll sist jag kolla låg skåne i sverige: http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.upps.at/main/images/karten/schweden/konungariket_sverige.gif&imgrefurl=http://www.upps.at/main/region_detail.php%3Fland_id%3D36%26lang%3Dse&usg=__HKjgd65IC6FKnDhQBFOG6jrZOnE=&h=400&w=380&sz=19&hl=sv&start=0&sig2=b30mNhOloE2dysf7rfsXUg&zoom=1&tbnid=3p0lLkpHlv0mCM:&tbnh=147&tbnw=140&ei=GyVvTb_dIsPXtAa_r_3xBw&prev=/images%3Fq%3Dsverige%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26biw%3D1920%26bih%3D832%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=349&vpy=111&dur=547&hovh=229&hovw=218&tx=66&ty=130&oei=GyVvTb_dIsPXtAa_r_3xBw&page=1&ndsp=40&ved=1t:429,r:1,s:0 Citera
inho Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 sist jag kolla låg skåne i sverige: http://www.google.se/imgres?imgurl=http://www.upps.at/main/images/karten/schweden/konungariket_sverige.gif&imgrefurl=http://www.upps.at/main/region_detail.php%3Fland_id%3D36%26lang%3Dse&usg=__HKjgd65IC6FKnDhQBFOG6jrZOnE=&h=400&w=380&sz=19&hl=sv&start=0&sig2=b30mNhOloE2dysf7rfsXUg&zoom=1&tbnid=3p0lLkpHlv0mCM:&tbnh=147&tbnw=140&ei=GyVvTb_dIsPXtAa_r_3xBw&prev=/images%3Fq%3Dsverige%26um%3D1%26hl%3Dsv%26sa%3DN%26biw%3D1920%26bih%3D832%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=349&vpy=111&dur=547&hovh=229&hovw=218&tx=66&ty=130&oei=GyVvTb_dIsPXtAa_r_3xBw&page=1&ndsp=40&ved=1t:429,r:1,s:0 Vi skänker Skåne till danmark Mvh/ MFFs nr12 Citera
TripsA Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 Vi skänker Skåne till danmark Mvh/ MFFs nr12 Vi syns i parken! Citera
Iinkan Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2011 Jag och srsly kör ett litet internt race just nu och vinnaren får ett litet pris för att det ska blir lite mer hets om att vinna. Vi hade tänkt oss ett pris runt 5k sek. Problemet är bara att vi har så dålig fantasi så vi kommer inte på något bra pris. De förslag vi redan har dissat pga att vi redan har det eller inte vill ha det: klocka ps3 massagestol pengar ipad mobil resa jacka sprit Lite inspiration plz! Kom just på, kanske vore nice med en ny kostym till vinnaren? Citera
exxent Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 Jag och srsly kör ett litet internt race just nu och vinnaren får ett litet pris för att det ska blir lite mer hets om att vinna. Vi hade tänkt oss ett pris runt 5k sek. Problemet är bara att vi har så dålig fantasi så vi kommer inte på något bra pris. De förslag vi redan har dissat pga att vi redan har det eller inte vill ha det:klocka ps3 massagestol pengar ipad mobil resa jacka sprit Lite inspiration plz! Kom just på, kanske vore nice med en ny kostym till vinnaren? en elgitarr kyligt att inte vilja ha pengar btw Citera
Iinkan Postad 3 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 3 Mars , 2011 en elgitarr kyligt att inte vilja ha pengar btw Ja elgitarr vore inte så dumt. Ingen av oss kan lira men det ser ju rätt coolt ut att ha som prydnad! Citera
BigMeech Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 en elgitarr kyligt att inte vilja ha pengar btw Ty för tipset, men ja är så ofantligt dålig på musik. När jag tar ton så springer dom, tror jag vet varför nu.. Systembolagscheckar för 5k, då vet du vem som kommer göra allt för att vinna. Skämt och sido så skulle jag inte banga typ presentkort på 5k till typ ralph lauren men känns inte heller so världens roligaste grej att kämpa för. Ska ju vara en grej man vill kämpa och kriga för så att det blir lite hets Citera
BigMeech Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 Vi skänker Skåne till danmark Mvh/ MFFs nr12 +1. Har typ mestadels av farsans släkt i skåne. Men har bara träffat dom typ 2ggr så det är lugnt Citera
Ergo Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 Pris: En riktigt sjuk utekväll, förloraren betalar allt obv Om ni är såna jackass-typer kan förloraren bli tvungen att springa nacken runt huset Förlorare måste fixa ALL mat, får köpa färdigmat max 2-3(?) ggr, en hel månad ska försöka komma på mera Citera
exxent Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 Ja elgitarr vore inte så dumt. Ingen av oss kan lira men det ser ju rätt coolt ut att ha som prydnad! Precis, får nog ge mer än 5k om det ska vara någon riktigt snygg gura dock (gibson) + att då kanske ni får motivation att lära er Citera
HokuzzPokuzz Postad 3 Mars , 2011 Rapport Postad 3 Mars , 2011 Kondomer för resten av livet? Srsly hade kunnat få ett 3pack. Citera
BigMeech Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Pris: En riktigt sjuk utekväll, förloraren betalar allt obv Om ni är såna jackass-typer kan förloraren bli tvungen att springa nacken runt huset Förlorare måste fixa ALL mat, får köpa färdigmat max 2-3(?) ggr, en hel månad ska försöka komma på mera Ja vi ahr pratat om att den andra skall få vara slav under en tid. Dvs att man ska tvätta den andras kallingar, laga mat osv. Vad den andra önskar är den andres lag sas. Men problemet är att jag bor i Göteborg och fisken i Norrköping är är förmodligen alldeles för lata för att åka till varandra. Sen vet jag inte om linkans sambo skulle gilla att jag går runt som en liten "gimp" (pulp fiction) i deras lägga i en vecka Men det är en bra idé. Precis, får nog ge mer än 5k om det ska vara någon riktigt snygg gura dock (gibson) + att då kanske ni får motivation att lära er Word! Tror jag har en gitarr som jag och min bror fick av våran f.d halvfarsa som absolut inte spelade gitarr vann i någon sjuk tävling för länge sen. En äkta Gibson les paul. Men är helt enkelt för omusikalisk för att lära mig typ . Man ville ju vara 1337 direkt och orkade inte öva på skalor och sånt trams lol. Kondomer för resten av livet? Srsly hade kunnat få ett 3pack. FU, game on Citera
HokuzzPokuzz Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Vi ska käka lite med grinders å co imon. Ska du med? Game on? Vågar du? Citera
BigMeech Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Vi ska käka lite med grinders å co imon. Ska du med?Game on? Vågar du? Vart när hur vilka? Vore kul som fan. Kanske har en irlpolare som skulle komma imorgon men det är typ 40/60 i nuläget om han anländer imorgon eller lördag EDIT: Jag är inte rädd Citera
HokuzzPokuzz Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Vart när hur vilka? Vore kul som fan. Kanske har en irlpolare som skulle komma imorgon men det är typ 40/60 i nuläget om han anländer imorgon eller lördag EDIT: Jag är inte rädd Nice, jag ringer dig imon! Han kan ju haka isf. Blir nog du, jag, mackan,grinders,kanske taxxi, rova, å kanske min roomm8. Men inget är superspikat ännu men ska snacka med grinders imon. Lär hända ngt iaf. Haha, okej, game on bitches!!!! Citera
Iinkan Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2011 Pris: En riktigt sjuk utekväll, förloraren betalar allt obv Om ni är såna jackass-typer kan förloraren bli tvungen att springa nacken runt huset Förlorare måste fixa ALL mat, får köpa färdigmat max 2-3(?) ggr, en hel månad ska försöka komma på mera Som srsly säger så snackade vi om det men vi ansåg att det skulle bli för sjukt. Den som vinner skulle såklart dra det till det yttersta (iaf jag). Tvinga den andra att torka en när man varit på toa, bada en. Bära en till kontoret osv. Vi var överrens om att det troligen kommer att förstöra oss för mycket. Kondomer för resten av livet? Srsly hade kunnat få ett 3pack. 3-pack?? 3 lyxrunk eller vad menar du? Citera
HokuzzPokuzz Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Som srsly säger så snackade vi om det men vi ansåg att det skulle bli för sjukt. Den som vinner skulle såklart dra det till det yttersta (iaf jag). Tvinga den andra att torka en när man varit på toa, bada en. Bära en till kontoret osv. Vi var överrens om att det troligen kommer att förstöra oss för mycket. 3-pack?? 3 lyxrunk eller vad menar du? Något i den stilen, ja. Hur gick d för er idag? Själv har man slappat alldels för mkt. Har en del städning kvar. Fyfan. Dags för bingen nu. Sen imon skall man ut i samhället. Hur fan skall det gå? To be continued... Citera
BigMeech Postad 4 Mars , 2011 Rapport Postad 4 Mars , 2011 Något i den stilen, ja. Hur gick d för er idag? Själv har man slappat alldels för mkt. Har en del städning kvar. Fyfan. Dags för bingen nu. Sen imon skall man ut i samhället. Hur fan skall det gå? To be continued... Städa är inget kul.. hade min städ, tvätt, handla gå till miljöstations, laga riktig mat dag i förrgår. tog obv hela dagen. Dingade 10r ipoker. Gl på stan och ring mig imorgon. Nu skall jag käka lite samt dra en film later mf's! Citera
Iinkan Postad 4 Mars , 2011 Författare Rapport Postad 4 Mars , 2011 Något i den stilen, ja. Hur gick d för er idag? Själv har man slappat alldels för mkt. Har en del städning kvar. Fyfan. Dags för bingen nu. Sen imon skall man ut i samhället. Hur fan skall det gå? To be continued... Hahaha jag börjar fatta din "städfobi". Du säger bara att du städer så ligger du istället hemma och degar. Och jag som har varit imponerad av ditt slit. Visade sig att du var som oss andra, slöa jävlar. Skämmes ta mig fan! Citera
Recommended Posts