godispaSVEn Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Skäms du inte colb. Att inte du börjar bolaga med papco eller nåt made my day <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Bra dag ngn? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 3e plats i ongames 100ring och lite andra små itm så blev ett bra + ändå. Hur har det gått för dig m8? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Bra dag ngn? Japp. Myser i sängen redan. *Naaaaaaw* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Kör ni enbart mtt eller cg också? Blir väl lite väl jobbigt med varaiansen att bara köra turrar eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Misär idag. Som grädde på moset tappar man 811flipps å blir 8a i 5r............... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Kör ni enbart mtt eller cg också? Blir väl lite väl jobbigt med varaiansen att bara köra turrar eller? Liiiiiiiiiiiiiiiiiiite så. Kör bara turrar. CG är för folk som faktiskt är bra på att spela kort! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Liiiiiiiiiiiiiiiiiiite så. Kör bara turrar. CG är för folk som faktiskt är bra på att spela kort! Tur att ni springer så bra då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Tur att ni springer så bra då Hehe, atm ja. Men har sprungit brutalt tidigare. Kan vara ett helvete å bara spelar turrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Jag å Doyle såg precis 127h, bland d sjukaste ja sett...Fyyfan. Sen om ja gillade filmen eller inte d vet jag inte. Då ja druckit EN singah idag å är rätt packad... MVH Srslyfu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Liiiiiiiiiiiiiiiiiiite så. Kör bara turrar. CG är för folk som faktiskt är bra på att spela kort! Kan inte bli mer spot on än såhär! Jag å Doyle såg precis 127h, bland d sjukaste ja sett...Fyyfan. Sen om ja gillade filmen eller inte d vet jag inte. Då ja druckit EN singah idag å är rätt packad...MVH Srslyfu Tyckte likadant om den filmen. Gillar att du blir berusad på mitt vis, efter en öl sas.. Neeej då lite mer kan jag. Kollat några filmer och blir att lägga sig. Hoppar grinden imorgon då en irlpolare ringde och bjöd in mig till käk och lite krök på Hard rock först och främst med några utav hans klasspolare och några brudar. Inte för att jag tror att jag kommer dinga där, så nu slipper du skriva det taxxi.. . Ber för att jag ska ducka bakfyllan på Söndag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Ber för att jag ska ducka bakfyllan på Söndag! Ja på söndag ska vi ju dinga. Kör såklart idag också! Har blivit många dagar i rad med poker nu, både bra och dåligt. Bra, för att man får in lite volym. Dåligt, för att mitt riktiga liv börjar sakta att försvinna i tomma intet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Ja på söndag ska vi ju dinga. Kör såklart idag också! Har blivit många dagar i rad med poker nu, både bra och dåligt. Bra, för att man får in lite volym. Dåligt, för att mitt riktiga liv börjar sakta att försvinna i tomma intet. Riktiga liv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Ja på söndag ska vi ju dinga. Kör såklart idag också! Har blivit många dagar i rad med poker nu, både bra och dåligt. Bra, för att man får in lite volym. Dåligt, för att mitt riktiga liv börjar sakta att försvinna i tomma intet. Exakt vad för liv är det du menar? Förstår inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Riktiga liv? Exakt vad för liv är det du menar? Förstår inte riktigt. FU FU, jag försöker få folk som inte träffat mig att tro att jag inte är så patetisk! Ni ska alltid förstöra allt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Du kan inte ens ljuga för dig själv. Så försök inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 jag ljuger inte, jag bluffar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 19 Februari , 2011 Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Brutalaste jävla starten på år. FYFAN. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 19 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2011 Brutalaste jävla starten på år. FYFAN. ul m8. Spara goodrunnen till i morgon, bra move! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Drekari Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 3 turrar kvar och klockan är 3, kommer bli en lång natt framför mig någon vaken? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 3 turrar kvar och klockan är 3, kommer bli en lång natt framför mig någon vaken? Klonken kommer då förhoppningsvis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Blev totalt brutaliserad av fru fortuna med 18 spelare kvar i ipokers 35k 100fo. Om nån här inne nickar 69ghost på ipoker vill jag bara säga: Du är fan den sämsta spelare jag någonsin mött! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Ul som fan m8! Men måste ändå: hashahahahahahahahahhahahahahhahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 20 Februari , 2011 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 3 turrar kvar och klockan är 3, kommer bli en lång natt framför mig någon vaken? Vilka spelar du? Jag är tokbust och tiltad Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 20 Februari , 2011 Rapport Share Postad 20 Februari , 2011 Ul som fan m8! Men måste ändå: hashahahahahahahahahhahahahahhahahaha Imorgon kommer jag nog och risar om jag inte blir för bakis och jävlig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts