betherenow Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 Sjukaste mat-tilten ngnsin just nu... skyll dig själv om du väljer fiskbullar i hummersås, dill ska det va! Citera
HokuzzPokuzz Postad 7 Februari , 2011 Rapport Postad 7 Februari , 2011 skyll dig själv om du väljer fiskbullar i hummersås, dill ska det va! :shock: :shock: Citera
Iinkan Postad 7 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2011 Sjukaste mat-tilten ngnsin just nu... Är det nötgrytan? Citera
BigMeech Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Hade planerat att grinda första passet hemma idag. Reggade upp alla turrar på laptopen och 19.00 när jag skulle sätta igång så märker jag att min mus är borta.. Hade obv glömt den at hokuzz place. Tilten var ett faktum och fick återigen ta en taxi. Började och slutade dagen på semitilt. När jag kom dit så satt de hungrigaste gäng grappar jag har skådat på mycket länge och suktade efter mat. Några arga samtal till onlinepizza och taxikurir så var maten där. Nu blir det en film och sen sängen hyffsat tidigt då jag ska möta upp några irlare och sen blir det väl några bira på kvällen hoppas jag! Ska bli skönt med en dag off från grinden som atm inte briljerar med några resultat det senaste. Cheers mf's Citera
Iinkan Postad 8 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2011 Inga stora framgångar här heller. Litet plus men inget värt att skryta om. Lär väl grinda i morgon också kan jag tänka mig. Tänkte ta mig till Götet i slutet av veckan för att köra lite grindstuga Hokuzzpokuzz style. Ska bli kul Citera
HokuzzPokuzz Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Idag sprang man som Srslyfu, dvs som en Gud. Herregud, sjuukt kul å spela idag Citera
Iinkan Postad 8 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2011 Idag sprang man som Srslyfu, dvs som en Gud. Herregud, sjuukt kul å spela idag Grattis!! Riktigt bra jobbat i morse m8! Citera
BigMeech Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Idag sprang man som Srslyfu, dvs som en Gud. Herregud, sjuukt kul å spela idag Underbart att höra! snyggt jobbat. Go 4 ipoker prez denna månad? Citera
Iinkan Postad 8 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2011 Då var det dags att entra kontoret för ännu ett grindpass. Känner mig aningen sliten men hoppas att det blir en rolig dag vid borden. Blir väl standard 20 turrar idag. GL alla där ute! Citera
Iinkan Postad 8 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 8 Februari , 2011 Fy i helvete vad jag har blivit rejpad idag. Mår dåligt på riktigt Citera
Scaniac Postad 8 Februari , 2011 Rapport Postad 8 Februari , 2011 Fy i helvete vad jag har blivit rejpad idag. Mår dåligt på riktigt förlåt Citera
HokuzzPokuzz Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Idag sprang man igen. SICK Citera
Drekari Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Idag sprang man igen. SICK klonk? Citera
snuffelmeister Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Då var det dags att entra kontoret för ännu ett grindpass. Känner mig aningen sliten men hoppas att det blir en rolig dag vid borden. Blir väl standard 20 turrar idag. GL alla där ute! GL. HOPPAS DU KLONKA NÅT. SPELAR DU 20 MTT OM DAN?? GÅR DET PLUS DÅ? SPELAR DU ENBART PÅ TUNERINGAR ELLER CG IBLAND OCKSÅ?? Citera
Iinkan Postad 9 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2011 GL. HOPPAS DU KLONKA NÅT. SPELAR DU 20 MTT OM DAN?? GÅR DET PLUS DÅ? SPELAR DU ENBART PÅ TUNERINGAR ELLER CG IBLAND OCKSÅ?? Brukar bli ungefär 20 turneringar/dag. Som alla turneringsspelare vet så går man för det mesta inte plus på en grindsession men i det stora hela så ja, då har jag gått plus de senaste fem åren. Spelar numera nästan ingen cg, lite liveslask då och då men annars håller jag mig ifrån det. Gratz hokuzz, snart dags att utse ny chef i bd-n? Citera
Iinkan Postad 9 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2011 Idag gick jag en promenad i en timme för att vakna till liv. Känns som att det gjorde susen för jag känner mig faktiskt fräschare än på länge. När jag efter promenaden tog en dusch råkade jag ta hundschampot istället för vanliga. "It buuuuurns uzzz, it buuuurns". Trots att flaskan pryds av en hund så kopplade inte min primathjärna att det var hundschampo. Jag fick i alla fall en större inblick i varför inte hunden gillar att duscha... Dags att regga turneringar igen! Glgl om det är någon som lirar idag. Citera
HokuzzPokuzz Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Jag höll på att försova mig till mitt pass som börjar kl 19 Citera
joel747 Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Linkan Hahahah, det luktar ju gammal dampermanent om det där schampoot I like a lot! Citera
BigMeech Postad 9 Februari , 2011 Rapport Postad 9 Februari , 2011 Kallaste dagen 2011, inte ett premium har fått stå idag och då överdriver jag inte, säger inte mer än så. Citera
Iinkan Postad 9 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 9 Februari , 2011 Funderar starkt på att ta en vecka ledigt och skita i gbg. Bara ligga hemma o vara så långt från poker man kan vara. Citera
HokuzzPokuzz Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Funderar starkt på att ta en vecka ledigt och skita i gbg. Bara ligga hemma o vara så långt från poker man kan vara. Kallt Citera
BigMeech Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Funderar starkt på att ta en vecka ledigt och skita i gbg. Bara ligga hemma o vara så långt från poker man kan vara. han skojar bara, eller??? Citera
HokuzzPokuzz Postad 10 Februari , 2011 Rapport Postad 10 Februari , 2011 Ne, tror fan han e seriös norrlänningen..... Citera
Recommended Posts