Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Hade planerat att grinda första passet hemma idag. Reggade upp alla turrar på laptopen och 19.00 när jag skulle sätta igång så märker jag att min mus är borta.. Hade obv glömt den at hokuzz place. Tilten var ett faktum och fick återigen ta en taxi.

Började och slutade dagen på semitilt. När jag kom dit så satt de hungrigaste gäng grappar jag har skådat på mycket länge och suktade efter mat. Några arga samtal till onlinepizza och taxikurir så var maten där.

Nu blir det en film och sen sängen hyffsat tidigt då jag ska möta upp några irlare och sen blir det väl några bira på kvällen hoppas jag! Ska bli skönt med en dag off från grinden som atm inte briljerar med några resultat det senaste.

Cheers mf's

Postad

Inga stora framgångar här heller. Litet plus men inget värt att skryta om. Lär väl grinda i morgon också kan jag tänka mig. Tänkte ta mig till Götet i slutet av veckan för att köra lite grindstuga Hokuzzpokuzz style. Ska bli kul

Postad

Då var det dags att entra kontoret för ännu ett grindpass. Känner mig aningen sliten men hoppas att det blir en rolig dag vid borden.

Blir väl standard 20 turrar idag. GL alla där ute!

Postad

Då var det dags att entra kontoret för ännu ett grindpass. Känner mig aningen sliten men hoppas att det blir en rolig dag vid borden.

Blir väl standard 20 turrar idag. GL alla där ute!

GL. HOPPAS DU KLONKA NÅT.

SPELAR DU 20 MTT OM DAN?? GÅR DET PLUS DÅ? SPELAR DU ENBART PÅ TUNERINGAR ELLER CG IBLAND OCKSÅ??

Postad

GL. HOPPAS DU KLONKA NÅT.

SPELAR DU 20 MTT OM DAN?? GÅR DET PLUS DÅ? SPELAR DU ENBART PÅ TUNERINGAR ELLER CG IBLAND OCKSÅ??

Brukar bli ungefär 20 turneringar/dag. Som alla turneringsspelare vet så går man för det mesta inte plus på en grindsession men i det stora hela så ja, då har jag gått plus de senaste fem åren. Spelar numera nästan ingen cg, lite liveslask då och då men annars håller jag mig ifrån det.

Gratz hokuzz, snart dags att utse ny chef i bd-n? :shock:

Postad

Idag gick jag en promenad i en timme för att vakna till liv. Känns som att det gjorde susen för jag känner mig faktiskt fräschare än på länge. När jag efter promenaden tog en dusch råkade jag ta hundschampot istället för vanliga. "It buuuuurns uzzz, it buuuurns". Trots att flaskan pryds av en hund så kopplade inte min primathjärna att det var hundschampo. Jag fick i alla fall en större inblick i varför inte hunden gillar att duscha...

Dags att regga turneringar igen!

Glgl om det är någon som lirar idag.