Iinkan Postad 26 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 26 Januari , 2011 Hej och hå! Kom tillbaka hokuzz så det blir lite drag i db-n igen. Orkar inte med all pluswhine och med hokuzz vet man att det aldrig blir något sånt! Citera
BigMeech Postad 26 Januari , 2011 Rapport Postad 26 Januari , 2011 Där var dagen slut. Tack gode gud Citera
BigMeech Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Äntligen har routern anlänt efter några dagars laptopgrind. Vart så jävla kallt när man köpt semidyr stationär och inte kan använda den öht. Gårdagen var inget vidare, en klassisk 0 itmare stod på schemat. Pricken över i.et var när linkan sa att det började en HU Mttmpå natten när man precis var bust. Kände mig knappt något tiltad när ordinarie passet var över, var inte ment to be sas. Men efter man busta HU turren i första omgången så drog det igång. Börjat lira mer på ftp i veckan. Kan väl inte säga att det har börjat överdrivet bra. Har väl typ 2 prolle itm på litet sampel dock. Men man fick sig ett gott skratt när man gick in och kollade läget på opr. Blir nog inget Rumänien som det ser ut nu. Citera
Iinkan Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2011 Blir nog inget Rumänien som det ser ut nu. buuu Citera
Drekari Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Äntligen har routern anlänt efter några dagars laptopgrind. gz Citera
Iinkan Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2011 Väcktes idag av att det ringde på dörren vid 14:30-tiden. Folkskygg som man är så smög man och tittade i nyckelhålet och såg att det var en gubbe från riksbyggen. Jag är så extremt ohändig att jag tidigare ringt någon slags jourtelefon för att de skulle sätta upp lampor åt mig. Jag orkade inte öppna så jag fejkade att det inte var någon hemma. Citera
BigMeech Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Väcktes idag av att det ringde på dörren vid 14:30-tiden. Folkskygg som man är så smög man och tittade i nyckelhålet och såg att det var en gubbe från riksbyggen. Jag är så extremt ohändig att jag tidigare ringt någon slags jourtelefon för att de skulle sätta upp lampor åt mig. Jag orkade inte öppna så jag fejkade att det inte var någon hemma. Bland de bästa jag har hört, period. Var uppe i tid för att käka lunch för en gångs skull. Så jag och en polare som var i stan över dagen drog och käkade lite. Han var lite sugen på att dricka whiskey och snacka skit på en pub ikväll. Bangade då han kan vara lite opålitlig ibland när det gäller att hänga. Han kan ringa kl 12 och säga nått i stil med: Jag kommer och hämtar dig sen, så dyker han upp 3 dagar efter. Behöver grinda lite mer i januari så kände kort sagt att jag kunde sitta hemma idag när det ändå var 50% chans att det skulle bli något. När jag mötte upp honom utanför mig så hade han lyckats färga sitt hår semigult. Han skulle fixa några slingor sa han och hade helt enkelt läst fel på förpackningen. Det skulle sitta i 15 min och inte 1h och 15 min. Vad man hört om de där förpackningarna man köper på ICA känns det som att i 97% av fallen blir det totalt fail. Sedan fick jag även höra att en irl-polare skulle ge sig ut till Afghanistan och hänga med lite sköningar där nere. Han var fallskärmsjägare i lumpen och signade upp till uppdrag dit. Själv skulle man ju aldrig palla. Tex kommer ihåg när man var lite och blev jagad av högstadie elever över fotbollsplanen när det var snöbollskrig och man var såå jävla rädd. Satte mig i tanken och tänkte om man lyckas bli ensam där nere och jagad, fast då obv vapen. Ligger några levels högre asså. Känns livsfarligt. Nu börjar grinden mf's. Citera
papiPope Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Måste få skryta lite.. lirade en €10 euro idag bump Citera
Drekari Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 bump Haha, fick mig ett gott skratt gj Citera
Iinkan Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2011 Sedan fick jag även höra att en irl-polare skulle ge sig ut till Afghanistan och hänga med lite sköningar där nere. Han var fallskärmsjägare i lumpen och signade upp till uppdrag dit. Själv skulle man ju aldrig palla. Tex kommer ihåg när man var lite och blev jagad av högstadie elever över fotbollsplanen när det var snöbollskrig och man var såå jävla rädd. Satte mig i tanken och tänkte om man lyckas bli ensam där nere och jagad, fast då obv vapen. Ligger några levels högre asså. Känns livsfarligt. Nu börjar grinden mf's. hahaha kan riktigt se mig dig nere i Afganistan, fly för ditt liv samtidigt som tårarna sprutade från kinderna. Själv hade jag såklart bara lagt mig ner i fosterställning och gett upp (också storgråtandes obv) Citera
Drekari Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Tex kommer ihåg när man var lite och blev jagad av högstadie elever över fotbollsplanen när det var snöbollskrig och man var såå jävla rädd. n1, så jävla sant! Citera
Drekari Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 hahaha kan riktigt se mig dig nere i Afganistan, fly för ditt liv samtidigt som tårarna sprutade från kinderna. Själv hade jag såklart bara lagt mig ner i fosterställning och gett upp (också storgråtandes obv) Det har jag också tänkt på. Jag hade ju definitivt inte haft bollar för att stå där och offra sitt liv för landet, jag hade slängt mig i någon jävla grop och låtsas jag var död när någon gick förbi. Kan väl inte bli lättare än så? ez Citera
Iinkan Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2011 hmm gsop Bukarest har visst blivit inställt så det blir internetgrind nästa vecka också Citera
Scaniac Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Det har jag också tänkt på.Jag hade ju definitivt inte haft bollar för att stå där och offra sitt liv för landet, jag hade slängt mig i någon jävla grop och låtsas jag var död när någon gick förbi. Kan väl inte bli lättare än så? ez faktiskt tänkt samma tanke typ, Spela död! Citera
BigMeech Postad 27 Januari , 2011 Rapport Postad 27 Januari , 2011 Detta var överlägset sjukaste timman/halvtimman i mitt liv. EDIT: Vid borden då obv Jag sitter med 18bb och raisar utg+2 med 77. midpos flattar med ungefär lika stor stack. Flopp 554 och vi får in det på turn som är 8. Han sitter med 54s. Ungefär såhär det har sett ut sen jag börja lira på ftp. Sen vore det ju kul om överpocket vs underpocket får stå varannan gång iaf. Citera
Iinkan Postad 27 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 27 Januari , 2011 faktiskt tänkt samma tanke typ, Spela död! Problemet är bara att det är lite svårt att spela död när man skakar av skräck, samtidigt som man gråter och troligen har skitit på sig Citera
Scaniac Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Problemet är bara att det är lite svårt att spela död när man skakar av skräck, samtidigt som man gråter och troligen har skitit på sig man får väl slå sig med en spade i huet så man däckar eller ngt Citera
Drekari Postad 28 Januari , 2011 Rapport Postad 28 Januari , 2011 Problemet är bara att det är lite svårt att spela död när man skakar av skräck, samtidigt som man gråter och troligen har skitit på sig Det är väl därför man har detta så kallade "pokerface"? Citera
HokuzzPokuzz Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 Hej och hå! Kom tillbaka hokuzz så det blir lite drag i db-n igen. Orkar inte med all pluswhine och med hokuzz vet man att det aldrig blir något sånt! Nu är jag hemma. Så nu kan du vara säker på minuswhine samt cptiltade msnkonvos! Imon så ska ja slappa me mina päron, men på sön då jävlar! Citera
TripsA Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 Nu är jag hemma. Så nu kan du vara säker på minuswhine samt cptiltade msnkonvos! Imon så ska ja slappa me mina päron, men på sön då jävlar! Ett inlägg från denna killen och DB:n gick från midstake till freeroll-regs på 1 sek Citera
HokuzzPokuzz Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 Ett inlägg från denna killen och DB:n gick från midstake till freeroll-regs på 1 sek Sjuk skopa jag fick här, men still så jävla spot on! Citera
Iinkan Postad 29 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2011 Nu är jag hemma. Så nu kan du vara säker på minuswhine samt cptiltade msnkonvos! Imon så ska ja slappa me mina päron, men på sön då jävlar! SÅJA! De förlorade sönerna är tillbaka. Jag räknar med en det reserapport med bilder osv inom kort! Citera
HokuzzPokuzz Postad 29 Januari , 2011 Rapport Postad 29 Januari , 2011 SÅJA! De förlorade sönerna är tillbaka. Jag räknar med en det reserapport med bilder osv inom kort! Det stämmer, nu skare bli lite fart i denna dbn igen. Har ju dött helt när ja vart borta. Taxxi e ju skittråkig att ha i dbn med. Han tillför fan inget utom taskiga onliners...Å han e fan inte ens rik.... Citera
Iinkan Postad 29 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2011 Taxxi e ju skittråkig att ha i dbn med. Han tillför fan inget utom taskiga oneliners...Å han e fan inte ens rik.... Haha +1. Hade han inte varit så snygg hade vi obv slängt ut honom! Citera
Recommended Posts