HokuzzPokuzz Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Haha, det är såå ömsesidigt, har ingen rätt å skriva så öht, speciellt om man tänker på gårdagen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Men msn går bra? WAAAAAAAAAAAH schnei e helt bränd...Snygg!!! 1-0 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 WAAAAAAAAAAAH schnei e helt bränd...Snygg!!! 1-0 hahaha ja lika bränd som du blev när jag hade pos på dig :twisted: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 hahaha ja lika bränd som du blev när jag hade pos på dig :twisted: Vek A10o för dig din jävla firre hahah...Ska aldrig mer vara snäll mot dig igen ITS OOONN!! haha Lär ju vart årets vik så tight som du är Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Hare bra boys. Nu hoppar jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 we're the three best friends that anybody can have, we're the three best friends that anybody can have, we're the three best friends that anybody can have, and we'll never ever ever ever ever ever ever leave eachother Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 we're the three best friends that anybody can have, we're the three best friends that anybody can have, we're the three best friends that anybody can have, and we'll never ever ever ever ever ever ever leave eachother Hahaha, spot on! Enda skillnaden är att vi kör Opel och dom Mercedes. Vi är lite stekigare/bättre sas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Sjukaste snubben som är CL i MM party asså. Slår 6-20x preflopp.. mår dåligt över att se en sån lirare få gå djupt. Spydde lite i munnen när han nyligen drog ut AA med sina KJ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Sjukaste snubben som är CL i MM party asså. Slår 6-20x preflopp.. mår dåligt över att se en sån lirare få gå djupt. Spydde lite i munnen när han nyligen drog ut AA med sina KJ Går in railar första handen, dår trebettar han från 160 till 720...verkar duktig ......och viker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Hur gick de för er igår boys Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Hur gick de för er igår boys Inget vidare alltså. 0 itm. Har 1 ft på en vecka . Och har typ aldrig fått upp så mycket volym på en vecka tidigare. Ingen billig vecka mao. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Godmorgon gentlemen! Idag ska man göra en del saker, klippa mig, kolla så att passet funkar (åker på ons ), ska till läkaren, vaccinera mig osv. Klockan är nu halv 3 och jag ligger fortfarande i sängen, mbn! Nu måste jag sätta lite fart..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 klippa mig, vafals???? Sviker du fågelbolooken? Jag som trodde vi skulle starta en trend Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Kör igång här nu. Ska bara handla sen är det upp till måndagsguden. Hejja taxxi Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Kör igång här nu. Ska bara handla sen är det upp till måndagsguden. Hejja taxxi heja heja kompis! jobba fint plus som bara du kan!!! Edit: dagens outning, srsly ska vara med i nått slags radioprogram! kan bli legendariskt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Godmorgon gentlemen! Idag ska man göra en del saker, klippa mig, kolla så att passet funkar (åker på ons ), ska till läkaren, vaccinera mig osv. Klockan är nu halv 3 och jag ligger fortfarande i sängen, mbn! Nu måste jag sätta lite fart..... Kung e du. Ragga upp en chick också! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Fick gjort EN sak, otippat? Blev klippt! Ser ut som en snyggare variant av srsly Men beställde iofs läkartid med. Det måste väl ändå räknas som en achivement med? Idag grindar jag iaf. Samtidigt som jag sjunger på Idas sommarvisa fast ändrat texten lite och sjunger endast Alla ska vi gula osv Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Fick gjort EN sak, otippat? Blev klippt! Ser ut som en snyggare variant av srsly Men beställde iofs läkartid med. Det måste väl ändå räknas som en achivement med? Idag grindar jag iaf. Samtidigt som jag sjunger på Idas sommarvisa fast ändrat texten lite och sjunger endast Alla ska vi gula osv Fan idag har du varit aktiv. Det får mig att må lite dåligt över hur lite jag har gjort idag hehe. Läkartid till vad? mbn att ha klippt sig, behöver jag fan också göra känner jag. Vi ses vid borden glgl boys! Jo som linkan säger så skall jag vara med i ett radioprogram på onsdag kl 07.30. När gick man upp så ubertidigt senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Fan idag har du varit aktiv. Det får mig att må lite dåligt över hur lite jag har gjort idag hehe. Läkartid till vad? mbn att ha klippt sig, behöver jag fan också göra känner jag. Vi ses vid borden glgl boys! Jo som linkan säger så skall jag vara med i ett radioprogram på onsdag kl 07.30. När gick man upp så ubertidigt senast? Jag har fått små röda prickar på....Ne, jag har fått ngt utslag på halsen å det är inte så jävla sexigt direkt. Så ska till hudläkaren Jag kan ju lugna dig lite med å säga att denna dag har ja gjort mer än vad jag gjorde under hela 2010, dvs jag gick å klippte mig samt ringde ett telefonsamtal.... Gl som fan i dag dagboken!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 10 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Jag har fått små röda prickar på....Ne, jag har fått ngt utslag på halsen å det är inte så jävla sexigt direkt. Så ska till hudläkaren Jag kan ju lugna dig lite med å säga att denna dag har ja gjort mer än vad jag gjorde under hela 2010, dvs jag gick å klippte mig samt ringde ett telefonsamtal.... Gl som fan i dag dagboken!! Har du ridit häst & vagn nyligen? Srsly fick sjuka utslag av hästen som gjorde att det såg ut som att han trillat ner i ett hav av brännässlor. Som tur var fanns det apotek i närheten så vi kunde droga ner honom! Glglgl dagboken! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 FJo som linkan säger så skall jag vara med i ett radioprogram på onsdag kl 07.30. När gick man upp så ubertidigt senast? Jag tar på mig lite av äran här Ska lyssnas på med spänning Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Tycker du skall bli en del av denna dbn valter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 10 Januari , 2011 Rapport Share Postad 10 Januari , 2011 Jag tar på mig lite av äran här Ska lyssnas på med spänning Oooh nu har man press på sig . Detta skall bli kul och ty för möjligheten! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 Jag hatar fan poker. Tacka fan vet jag triss, där vet man iaf på förhand att man skall förlora. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 11 Januari , 2011 Rapport Share Postad 11 Januari , 2011 -Poker är kul för den är så rättvis// Kennie 4 år -Jag får aldrig till det med tjejerna för jag har otur// Viktor 9 år Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts