Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk

Iinkan

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

we're the three best friends that anybody can have, we're the three best friends that anybody can have, we're the three best friends that anybody can have, and we'll never ever ever ever ever ever ever leave eachother

Hahaha, spot on! Enda skillnaden är att vi kör Opel och dom Mercedes. Vi är lite stekigare/bättre sas.:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukaste snubben som är CL i MM party asså. Slår 6-20x preflopp.. mår dåligt över att se en sån lirare få gå djupt. Spydde lite i munnen när han nyligen drog ut AA med sina KJ

Går in railar första handen, dår trebettar han från 160 till 720...verkar duktig

......och viker

Länk till kommentar

Godmorgon gentlemen! Idag ska man göra en del saker, klippa mig, kolla så att passet funkar (åker på ons :S), ska till läkaren, vaccinera mig osv. Klockan är nu halv 3 och jag ligger fortfarande i sängen, mbn! Nu måste jag sätta lite fart.....

Kung e du. Ragga upp en chick också!

Länk till kommentar

Fick gjort EN sak, otippat? Blev klippt! Ser ut som en snyggare variant av srsly :mrgreen: Men beställde iofs läkartid med. Det måste väl ändå räknas som en achivement med? Idag grindar jag iaf. Samtidigt som jag sjunger på Idas sommarvisa fast ändrat texten lite och sjunger endast Alla ska vi gula osv

Fan idag har du varit aktiv. Det får mig att må lite dåligt över hur lite jag har gjort idag :rolleyes: hehe.

Läkartid till vad? mbn att ha klippt sig, behöver jag fan också göra känner jag.

Vi ses vid borden glgl boys! Jo som linkan säger så skall jag vara med i ett radioprogram på onsdag kl 07.30. När gick man upp så ubertidigt senast?

Länk till kommentar

Fan idag har du varit aktiv. Det får mig att må lite dåligt över hur lite jag har gjort idag :rolleyes: hehe.

Läkartid till vad? mbn att ha klippt sig, behöver jag fan också göra känner jag.

Vi ses vid borden glgl boys! Jo som linkan säger så skall jag vara med i ett radioprogram på onsdag kl 07.30. När gick man upp så ubertidigt senast?

Jag har fått små röda prickar på....Ne, jag har fått ngt utslag på halsen å det är inte så jävla sexigt direkt. Så ska till hudläkaren :shock:

Jag kan ju lugna dig lite med å säga att denna dag har ja gjort mer än vad jag gjorde under hela 2010, dvs jag gick å klippte mig samt ringde ett telefonsamtal....

Gl som fan i dag dagboken!!

Länk till kommentar

Jag har fått små röda prickar på....Ne, jag har fått ngt utslag på halsen å det är inte så jävla sexigt direkt. Så ska till hudläkaren :shock:

Jag kan ju lugna dig lite med å säga att denna dag har ja gjort mer än vad jag gjorde under hela 2010, dvs jag gick å klippte mig samt ringde ett telefonsamtal....

Gl som fan i dag dagboken!!

Har du ridit häst & vagn nyligen? Srsly fick sjuka utslag av hästen som gjorde att det såg ut som att han trillat ner i ett hav av brännässlor. Som tur var fanns det apotek i närheten så vi kunde droga ner honom!

Glglgl dagboken!

Länk till kommentar