Gå till innehåll

84an, pensionären, påven och blundrDonk

Iinkan

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Om man någon gång skall lyckas kvala in till något så känns Rumänien helt rätt. tror vinet flödar där sas.

Nu kliver jag också in i turredimman. GL boys och gl me.

Ja jag reggar också skitsamma. Alltid velat åka till Rumänien! Vid sidan av mina 15 cg-bord slängde jag upp 23 andra mysiga turrar

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoppar gejmet idag. :oops: Första söndagen om man inte räknar med sjukdom och resa på över ngt år typ. Sickaments. Känns rätt tomt att bara sitta hemma å titta på film osv, riktigt "svennigt" mao. Kliar i speltarmen just nu...Men pallar inte sitta en söndag på ett mobilt bredband...Känns som det kan bli ganska kallt.

Men hoppas såklart att dbn springer som gudar!!

Länk till kommentar

tyty. 3tablar såhär 21.45. 22r ftp, brawl och GSOP live kval. Inget vidare so far sas.

Videointervju med svahn efter dag 1!?

EDIT: ägg vs AJ för top 3 i GSOP kvalet.. han hittar rr flushen.. någon vill inte att jag skall lira live asså

EDIT2: busto brawl, stor flipp. oändliga outs på river.

Länk till kommentar

tyty. 3tablar såhär 21.45. 22r ftp, brawl och GSOP live kval. Inget vidare so far sas.

Videointervju med svahn efter dag 1!?

EDIT: ägg vs AJ för top 3 i GSOP kvalet.. han hittar rr flushen.. någon vill inte att jag skall lira live asså

EDIT2: busto brawl, stor flipp. oändliga outs på river.

Du ska inte ha för stora förväntningar på en dag2, det enda han whinat om senaste dagarna är hans badrun i kina och hur mycket hellre han vill mysa vid poolen istället för att spela turren...

Länk till kommentar

Du ska inte ha för stora förväntningar på en dag2, det enda han whinat om senaste dagarna är hans badrun i kina och hur mycket hellre han vill mysa vid poolen istället för att spela turren...

Inho hör med isildur om han vill lana med oss söndag om 3 veckor. Han kan sitta bakom om han är ovan vid turrar.

Länk till kommentar

Han kommer dinga hela turneringen pga att han inte vill lira :)

Vilka sidoevent lirar du inho?

Länk till kommentar