BigMeech Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Hhahaha ett bucharest kval för 320d va det sjukaste. Ha så kul i Rumänien Om man någon gång skall lyckas kvala in till något så känns Rumänien helt rätt. tror vinet flödar där sas. Nu kliver jag också in i turredimman. GL boys och gl me. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Om man någon gång skall lyckas kvala in till något så känns Rumänien helt rätt. tror vinet flödar där sas. Nu kliver jag också in i turredimman. GL boys och gl me. Ja jag reggar också skitsamma. Alltid velat åka till Rumänien! Vid sidan av mina 15 cg-bord slängde jag upp 23 andra mysiga turrar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Hoppa turneringar på en söndag Känns för sjukt. GL iaf med cg-n, nu går jag in i turredimman! E de nån dag man ska hoppa turrar är det la ändå söndag, om man inte nickar srslyfu! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 E de nån dag man ska hoppa turrar är det la ändå söndag, om man inte nickar srslyfu! +1 iofs Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 http://www.poker.se/pca_2011/6928/ Våran KUNG Johan Svahn infinner sig obv på bild. Och den är faaaaaaaan kunglig HAHAHHAAHHAHA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Hoppar gejmet idag. Första söndagen om man inte räknar med sjukdom och resa på över ngt år typ. Sickaments. Känns rätt tomt att bara sitta hemma å titta på film osv, riktigt "svennigt" mao. Kliar i speltarmen just nu...Men pallar inte sitta en söndag på ett mobilt bredband...Känns som det kan bli ganska kallt. Men hoppas såklart att dbn springer som gudar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 glgl ikväll rara vänner! poker är fantastiskt, jag ÄLSKAR poker! speciellt när jag inte spelar woooopwoooop Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
thegrinders Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 http://www.poker.se/pca_2011/6928/ Våran KUNG Johan Svahn infinner sig obv på bild. Och den är faaaaaaaan kunglig HAHAHHAAHHAHA omgomgomg Johan Svahn for president!!! fiiifan va go han e Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Scaniac Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 "Johan Svahn var registrerad på förhand men lyckades försova sig mer än två timmar. Nu sitter han yrvaken på sin plats." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 tyty. 3tablar såhär 21.45. 22r ftp, brawl och GSOP live kval. Inget vidare so far sas. Videointervju med svahn efter dag 1!? EDIT: ägg vs AJ för top 3 i GSOP kvalet.. han hittar rr flushen.. någon vill inte att jag skall lira live asså EDIT2: busto brawl, stor flipp. oändliga outs på river. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Bilden på svahn e för sjuk............. Hahahahahahah Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 sådärja. får man in det med A8 vs JJ på AAJ brädan i GSOP kvalet. mbn. först torsk AA vs AJo för top 3 sen denna.. Lite maskin nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Slutade regga kl 21 för jag hade så många turar igång som jag djup i. då kom såklart avreggningsriggen så nu sitter man och 5-tablar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Va flyt jag hade i våran 33fo schneii Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Va flyt jag hade i våran 33fo schneii Nej den var riktigt vidrig. KK vs AA känns dock som standard på party atm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Nej den var riktigt vidrig. KK vs AA känns dock som standard på party atm hehe aa men jag unna honom de. Jag har säkert haft tur tidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
BigMeech Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Det bästa var ju imo när fisken hoppa på linkan utan någon som helst anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
inho Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 tyty. 3tablar såhär 21.45. 22r ftp, brawl och GSOP live kval. Inget vidare so far sas. Videointervju med svahn efter dag 1!? EDIT: ägg vs AJ för top 3 i GSOP kvalet.. han hittar rr flushen.. någon vill inte att jag skall lira live asså EDIT2: busto brawl, stor flipp. oändliga outs på river. Du ska inte ha för stora förväntningar på en dag2, det enda han whinat om senaste dagarna är hans badrun i kina och hur mycket hellre han vill mysa vid poolen istället för att spela turren... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Du ska inte ha för stora förväntningar på en dag2, det enda han whinat om senaste dagarna är hans badrun i kina och hur mycket hellre han vill mysa vid poolen istället för att spela turren... Otippat...... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Du ska inte ha för stora förväntningar på en dag2, det enda han whinat om senaste dagarna är hans badrun i kina och hur mycket hellre han vill mysa vid poolen istället för att spela turren... Inho hör med isildur om han vill lana med oss söndag om 3 veckor. Han kan sitta bakom om han är ovan vid turrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TripsA Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Det bästa var ju imo när fisken hoppa på linkan utan någon som helst anledning. Han va så goooo haha. Det bästa imo va när han sa att han sett schnei förut och att han va bra. Sikken idiot haha;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Du ska inte ha för stora förväntningar på en dag2, det enda han whinat om senaste dagarna är hans badrun i kina och hur mycket hellre han vill mysa vid poolen istället för att spela turren... Han kommer dinga hela turneringen pga att han inte vill lira Vilka sidoevent lirar du inho? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Han va så goooo haha. Det bästa imo va när han sa att han sett schnei förut och att han va bra. Sikken idiot haha;-) Han är kvar forftarande o hatar mig fotfarande Jag har haft en väldigt väldigt kall dag men orkar inte whinea offentligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HokuzzPokuzz Postad 9 Januari , 2011 Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Han är kvar forftarande o hatar mig fotfarande Jag har haft en väldigt väldigt kall dag men orkar inte whinea offentligt. Men msn går bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iinkan Postad 9 Januari , 2011 Författare Rapport Share Postad 9 Januari , 2011 Men msn går bra? haha FU. Du är ju min whinebuddy!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts