HokuzzPokuzz Postad 2 Januari , 2011 Rapport Postad 2 Januari , 2011 Hotellgrind idag! Hörs på msn senare fiskar! Idag inviger vi nya året med en ding! Men först lite victoria secrets på 3an...FYYFAN säger jag bara.... Citera
Iinkan Postad 2 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2011 först lite victoria secrets på 3an... alla fattar... Citera
Iinkan Postad 3 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2011 Redan slut på söndagsgrinden = dålig söndag. Casha i brawl och championchip men inget djupt. Standardsöndag Citera
BigMeech Postad 3 Januari , 2011 Rapport Postad 3 Januari , 2011 Inget vidare denna söndag so far. 1tablar en 10r.. Hur går det på hotellet? Citera
Iinkan Postad 3 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2011 Hotellgrind idag! Jag o srsly tänkte göra något liknande men är inte lika highrollers som ni så vi tänkte hyra en plats på campingen o slå upp ett tält. Får bara hoppas att man kan hijacka något wifi i närheten! Citera
HokuzzPokuzz Postad 3 Januari , 2011 Rapport Postad 3 Januari , 2011 Inget vidare denna söndag so far. 1tablar en 10r.. Hur går det på hotellet? Började dåligt. Grinders räddar kvällen dock! Så blev ett grönt res... Alltid skönt. Std att han räddar kvällen. Fan vilken fisk man är Vinner du 10r eller? Citera
HokuzzPokuzz Postad 3 Januari , 2011 Rapport Postad 3 Januari , 2011 Jag o srsly tänkte göra något liknande men är inte lika highrollers som ni så vi tänkte hyra en plats på campingen o slå upp ett tält. Får bara hoppas att man kan hijacka något wifi i närheten! Haha, rikast i denna dbn iaf... Så plz STFU :twisted: Citera
BigMeech Postad 3 Januari , 2011 Rapport Postad 3 Januari , 2011 Nej det blev inget där. Jag hörde rykten om att det saknades roomservice på hotellet ? Tältgrind kan ju inte vara något annat än nuts. Helst på sommaren. Hittade inte min telefon igår så hade inget alarm. Vilket ofta resulterar att man sover alldeles för länge, så var det även denna gång. typ 11h.. Skönt att ni räddade upp söndagen tillslut. Blir nog snuskig grind i Januari för min del. Citera
Iinkan Postad 3 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2011 Hittade inte min telefon igår så hade inget alarm. Vilket ofta resulterar att man sover alldeles för länge, så var det även denna gång. typ 11h... Jag tycker själv om att sova mycket men jag tror aldrig jag träffat någon som sover så mycket som du... Kommer att börja grinden lite senare idag eftersom en av mina sista irl-polare lämnar stan och flyttar norröver. Poker har många baksidor, ens sociala liv är ett av dem. Nu för tiden umgås jag ungefär 5 ggr så mkt med pokermänniskor (irl och i cyber) än vad jag umgås med min sambo. Tragiskt men sant. Det positiva är såklart att de allra flesta pokerspelare är grymt sköna människor och är ungefär lika skadad i huvudet som en själv... Srsly: Vi borde stapla upp lite mål med 2011 så vi kan titta tillbaka på och förbanna oss själva att vi inte är i närheten av det... Citera
HokuzzPokuzz Postad 3 Januari , 2011 Rapport Postad 3 Januari , 2011 Srsly, du sover mest i hela världen...Det är fan sick Hur går det för er idag pågar? Jag har sovit en timme inatt, samt städat idag...Grind fanns det liksom inte tid för Men ser att ni spelar för fullt, det gillat vi Citera
BigMeech Postad 3 Januari , 2011 Rapport Postad 3 Januari , 2011 Srsly, du sover mest i hela världen...Det är fan sick Hur går det för er idag pågar? Jag har sovit en timme inatt, samt städat idag...Grind fanns det liksom inte tid för Men ser att ni spelar för fullt, det gillat vi Åherre 1h? vi spelar i lite olika ligor där.. Jag skall dra ner på sömnen. 8h räcker gott och väl egentligen.. Hittat 2 ft. 8e och 6e plats. Och i skrivande stund torskar man stor pott för top 3 i 33r pp. med KK vs AJ. turn och river J. 1tablar 22r ftp. Citera
Iinkan Postad 3 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2011 Hur går det för er idag pågar? gillat vi Flippar som en gud och får ägg varannan hand! Nej det går ------ idag edit: mest tiltad på Ryssjävlarna dock. edit 2: 3 itm och ett minus i statistiken. Gl alla som är kvar i nått Citera
Iinkan Postad 4 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2011 Klockan ringde kl 12 i morse. Gick upp och satte mig vid datorn i 2 timmar. Tog en dusch och kollade mig i spegeln, gillade inte vad jag såg. Kollade på en instruktionsvideo av sheets. Har inte sett på vidds på ett tag men tyckte att det bara var superstandardspots så det gav inte så mkt. Är nog ändå bra att titta när någon annan spelar. Gick ut med hunden och såg när en bil åkte i diket. Försökte putta upp den men var obv för vek. Tog bilen till ICA för att köpa ingredienser till lassagne. Köpte allt plus grindmat men fick sån ångest av tanken på att laga mat så jag köpte en pizza istället. Nu ska jag kolla en match NFL innan grindpasset börjar. Det känns som att det kommer att bli ett långt pass idag. glgl till alla utom dom jag möter Citera
HokuzzPokuzz Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Klockan ringde kl 12 i morse. Gick upp och satte mig vid datorn i 2 timmar. Tog en dusch och kollade mig i spegeln, gillade inte vad jag såg. Kollade på en instruktionsvideo av sheets. Har inte sett på vidds på ett tag men tyckte att det bara var superstandardspots så det gav inte så mkt. Är nog ändå bra att titta när någon annan spelar. Gick ut med hunden och såg när en bil åkte i diket. Försökte putta upp den men var obv för vek. Tog bilen till ICA för att köpa ingredienser till lassagne. Köpte allt plus grindmat men fick sån ångest av tanken på att laga mat så jag köpte en pizza istället. Nu ska jag kolla en match NFL innan grindpasset börjar. Det känns som att det kommer att bli ett långt pass idag. glgl till alla utom dom jag möter Made my day! Idag kör jag mysgrind Senaste dagarna har gått rätt bra å under 2011 har vi plussat mer än på hela 2010 :twisted: Så nu hoppas vi att vi kan fortstätta rida på vågen! Spelar du med Srsly?? Citera
HokuzzPokuzz Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Just det grappar, löste intärnät hemma nu med!! Så blir grind asap! Citera
Iinkan Postad 4 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 4 Januari , 2011 Just det grappar, löste intärnät hemma nu med!! Så blir grind asap! Jag ska trasha sönder hela stället ;-) :twisted: Citera
BigMeech Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Just det grappar, löste intärnät hemma nu med!! Så blir grind asap! Riktigt sweet att du fick tummen ur! Gl idag grabbar! Citera
HokuzzPokuzz Postad 4 Januari , 2011 Rapport Postad 4 Januari , 2011 Jag ska trasha sönder hela stället ;-) :twisted: Det tycker jag Citera
Iinkan Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2011 Hamnade i en rätt sjuk spot som jag inte riktigt vet hur jag ska tackla. Jag är obv för kass för att konvertera skiten men det kanske går ändå. Det är semidjupt i en 55d på ftp. vi är ITM, ca 40 spelare kvar. Jag ligger typ femma eller nått. Beer of war har slagit upp väldigt mycket. Den andra vet jag inte så mkt om. Full Tilt Poker Game #26983100605: $25,000 Guarantee (206618511), Table 8 - 1000/2000 Ante 250 - No Limit Hold'em - 19:48:59 ET - 2011/01/04 Seat 1: hotb24 (27,891) Seat 2: Beers of War (60,922) Seat 3: white_d1mon (90,760) Seat 4: rg13 (33,275) Seat 5: Pokerklemi (30,971) Seat 6: Astech (90,121) Seat 7: Derby Champ (95,782) Seat 8: ModusAgendi (106,674) Seat 9: Hero (93,170) hotb24 antes 250 Beers of War antes 250 white_d1mon antes 250 rg13 antes 250 Pokerklemi antes 250 Astech antes 250 Derby Champ antes 250 ModusAgendi antes 250 Hero antes 250 ModusAgendi posts the small blind of 1,000 Hero posts the big blind of 2,000 The button is in seat #7 *** HOLE CARDS *** Dealt to Hero hotb24 folds Beers of War has 15 seconds left to act Beers of War raises to 4,299 white_d1mon folds rg13 folds Pokerklemi folds Astech raises to 14,000 Derby Champ folds ModusAgendi folds Citera
Drekari Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Fold enligt mig, ser inga alternativ igenom att syna där med tanke på att du kommer spela ur position och du kommer spela mot en annan deepstack som du helst undviker med dom korten. Och du visste inte så mycket om han den andra spelaren som du antagligen kommer spela mot om du väljer att spela den handen, ez fold enligt mig. Citera
Iinkan Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2011 Fold enligt mig, ser inga alternativ igenom att syna där med tanke på att du kommer spela ur position och du kommer spela mot en annan deepstack som du helst undviker med dom korten. Och du visste inte så mycket om han den andra spelaren som du antagligen kommer spela mot om du väljer att spela den handen, ez fold enligt mig. Nej syn tycker jag inte heller är en bra idé Citera
HokuzzPokuzz Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Fold enligt mig, ser inga alternativ igenom att syna där med tanke på att du kommer spela ur position och du kommer spela mot en annan deepstack som du helst undviker med dom korten. Och du visste inte så mycket om han den andra spelaren som du antagligen kommer spela mot om du väljer att spela den handen, ez fold enligt mig. Tror inte det va om han skulle syna eller inte, då jag inte tror han synar med ngt här öht. Tror han mer undrade om han kunde shova profitabelt eller om det är vik. Vad jag själv har för tankar om handen har jag inte kommit fram till ännu då jag är maskin...... Citera
Iinkan Postad 5 Januari , 2011 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2011 Vad jag själv har för tankar om handen har jag inte kommit fram till ännu då jag är maskin...... Då är vi två m8. Får in det AQ vs 78s för nästan dubbel cl med 11 spelare kvar i samma turnering. Torskar den såklart. Lyckas dubbla med K3 vs 57 handen efter men torskar återigen den viktiga potten för att komma tillbaka i turneringen med A4 vs QT. 4 ITM idag mellan plats 20 till 10 Så fruktansvärt kall dag. Behäver jag ens skriva att det blev minus i protokollet... Citera
Drekari Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 Kanske var dumt att ta upp de med syn, ni är ju inga fiskar trots allt I vilket fall så är det inte lite risky att ställa här med tanke på att du är mot någon som har lika stor stack som dig själv, är det verkligen värt det? Jag menar, han kommer att syna ner dig med AA, KK, AK, QQ och i bästa fall JJ eller TT då du flippar mot han. Han lär knappast syna ner dig med AJ eller AT. Så är det inte en lätt fold? eller har jag fel? Annars så tycker jag eran dagbok är grym, kommer följas! Citera
thegrinders Postad 5 Januari , 2011 Rapport Postad 5 Januari , 2011 megaUL på ftp m8 angående aq handen så känns det verkligen som ett bra läge att stoppa..han kommer vika en del gånger, tror jag. vad gör du med 77-1010 i samma spot? Citera
Recommended Posts