HokuzzPokuzz Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Srsly är inte här, inte taxxi, inte inho, inte Grinders. Måste vart en jävla utgång igår....ffs, kom hit nu grappar, orkar inte grinda själv! Citera
HokuzzPokuzz Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Dåså! Nu är Inho å Srsly här iaf. Inho e d bakfullaste!? jag sett...R1valdo10 kommer snart med Citera
Ergo Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 kör hårt Hokus!! har chillat med lite settlers och andra spel idag. Imon blir det storgrind! Är du djupt någonstans? Citera
betherenow Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Slaaaapin' da baaaas mthrfckrs Citera
HokuzzPokuzz Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 kör hårt Hokus!! har chillat med lite settlers och andra spel idag. Imon blir det storgrind! Är du djupt någonstans? Ne tyvärr inte ännu! Har en 2a plats i en mini idag som bästa res! Ok stack i 100fo ipoker med. Kanske kan bli ngt? Srsly har med en andraplats! Citera
Ergo Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 okej, bara att jobba! kör hårt! Citera
BigMeech Postad 5 Februari , 2011 Rapport Postad 5 Februari , 2011 Japp en 2a plats i 5r speed tidigt som räddade upp dagen. Var skönt! Torskade QQ vs AJ i CL pott med 15 kvar i partys 100ring. Och har samt lite andra itm's. Ligger 2a med 50 kvar i ongames 33r och har rätt bra stacj i 50fo på ftp EDIT: torskar CL pott i 33r med AA vs Q3 som han flattar in på small på 3366 flopp. han degar 44k i potten på 25k turn. Citera
HokuzzPokuzz Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Btw är det ny struktur på ipoker`? Citera
Iinkan Postad 6 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2011 Slaaaapin' da baaaas mthrfckrs Lirar du din leprecon? Tråkigt att det går kallt grabbar o att ni bara kan minipluswhajna.... det positiva är att ni fortfarande hinner dra ut o bli tankade! Edit: Papco, hur lägger man upp bilder!!?? Citera
inho Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Sitter det ett FTP-proffs i SB eller BB limpar jag knapp för att han ska spewa ut sig, Limpar 88+, A10s+.... Jag ska fan ha den jävla t-shirten innan 2012. Annars shovvar jag... Tog två nya idag, i samma turre Inga kommentarer angående CC, rekordbakfull idag dock.. Citera
Ergo Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Hur tänker ni med dom större turneringar som spelas, både första söndagen varje månad samt varje söndag. Kostar typ 100-200$/E. Spelar ni dom trots att rullen inte riktigt klarar det eller skiter ni helt enkelt i dom? Hur många såna spelar ni? Citera
snuffelmeister Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Äntligen söndag. GL grabbar :-D Nån kommer att klonkar stort idag. Citera
HokuzzPokuzz Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Hur tänker ni med dom större turneringar som spelas, både första söndagen varje månad samt varje söndag. Kostar typ 100-200$/E. Spelar ni dom trots att rullen inte riktigt klarar det eller skiter ni helt enkelt i dom? Hur många såna spelar ni? Nog bara jag som inte direkt är rullad för megasöndagar. Resten är det.. Citera
Ergo Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Nog bara jag som inte direkt är rullad för megasöndagar. Resten är det.. Vad anser du är tillräckligt? Citera
Ergo Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Nog bara jag som inte direkt är rullad för megasöndagar. Resten är det.. Men du spelar ändå? Citera
BigMeech Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 glgl idag! vaknade för 1,5h sen och ska förmodligen klara av att spela ft i ftops . Dagens skönaste turren måste ändå vara MM party 640d, sååå sjukt värde i den. Citera
Iinkan Postad 6 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2011 Hur tänker ni med dom större turneringar som spelas, både första söndagen varje månad samt varje söndag. Kostar typ 100-200$/E. Spelar ni dom trots att rullen inte riktigt klarar det eller skiter ni helt enkelt i dom? Hur många såna spelar ni? Vill inte outa rulle här. De stora jag lirar idag: Monthly million party (640d) Championchip ongame (200d) 200k gtd ipoker (215d) ftops #1 (215d) WPT Vienna final satt (320d) Kanske brawl o warmup + Massa annat smått o gott Glglgl db. Vi tar våra "1 gång i livet" några ggr idag va!!?? Citera
betherenow Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Önskar alla som läser en trevlig söndagskväll! GL Citera
Iinkan Postad 6 Februari , 2011 Författare Rapport Postad 6 Februari , 2011 Äntligen söndag. GL grabbar :-D Nån kommer att klonkar stort idag. Önskar alla som läser en trevlig söndagskväll! GL Detsamma boys, nu går vi in i dimman! Ses i tilten framåt småtimmarna Citera
Drekari Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Ännu en gång, jävligt bra avatar srslyfu! Bara älskar den filmen Citera
Ergo Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Vill inte outa rulle här. De stora jag lirar idag: Monthly million party (640d) Championchip ongame (200d) 200k gtd ipoker (215d) ftops #1 (215d) WPT Vienna final satt (320d) Kanske brawl o warmup + Massa annat smått o gott Glglgl db. Vi tar våra "1 gång i livet" några ggr idag va!!?? ångrade mig.. skiter i det... Citera
betherenow Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Ännu en gång, jävligt bra avatar betherenow!Bara älskar det bandet FYP (my first ever) Citera
HokuzzPokuzz Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 Vad anser du är tillräckligt? En Sumpasrulle! Citera
thegrinders Postad 6 Februari , 2011 Rapport Postad 6 Februari , 2011 måå Mateo frälsa er alla!! Citera
Recommended Posts