Uniktnamn Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 I can dodge bullets baby! Ja ganska exakt här tog argumenten och debatten slut för din del. Kul att du kom till insikt dock. Förre Citera
Penils Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 I can dodge bullets baby! Ja ganska exakt här tog argumenten och debatten slut för din del. Kul att du kom till insikt dock. Snacka om önsketänkade från din sida. Citera
mr-flow Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Snacka om önsketänkade från din sida. MEN SLUTA BARA. Börjar ju närma mig tilt Citera
Uniktnamn Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Snacka om önsketänkade från din sida. Ha ha så det du menar är alltså att du inte har någon insikt? Förre Citera
Penils Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Ha ha så det du menar är alltså att du inte har någon insikt? Är du inte kapabel att lägga KK eller vad är det du säger? Citera
Amutu Postad 26 Maj , 2010 Rapport Postad 26 Maj , 2010 Cred till Förre. Mkt wp av dig. Hade gärna träffat dig IRL tror jag har en hel drös att lära mig av dig. Keep it up. Läser febrilt allt du skriver. Resten orkar jag inte svara på då jag känner tråden har spårat ur men +1 på allt förre skrivit. Citera
Recommended Posts