Gå till innehåll

Vilken ras är din favorit?  

81 medlemmar har röstat

1. 1. Vilken ras är din favorit?

Recommended Posts

Postad
haha det var jävligt skönt faktiskt. blev inte direkt ägda förutom sista 2v2:n men då drog du ju en snabb gg ändå så vi slapp förödmjukelsen :D

jag super dessvärre så blir nog inget mer idag :mrgreen:

mjo, men det var rätt kört.. de var riktigt bra, de vann (all-in)striden stort + hade expar båda två :(

• Svars 469
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

tycker verkligen inte terran fick en stor nerf, de fick en befogad nerf, var ju löjligt att folk inte ens brydde sig om stimpack upgraden utan fortsatte att köra på med 100%(jaja, överdrift)mechunits ändå.... siege tanks är ändå spelets bästa unit atm overall.

Postad

när vi ändå är inne på det,.. en unit de behöver se över imo är archons.

För att vara så otroligt dyra, besvärliga göra etc så är dem sanslöst veka, helt useless bygga mot terran och e bra mot en zerg som envisas med lings eller muttas only, annars har dem inget vettigt användningsområde förutom i feta fighter o du tömmer alla blixtrares energi och mergar dem för att du håller på torska fighten typ.

De kändes oändligt mycket bättre i BW.

Postad

Inatt någon gång.

Någon som är sugen på att köra en PF.nu-turnering ikväll/inatt? :) Hade tänkt starttid runt 21-23 någon gång. Förslagsvis så kör vi att alla möter alla i gruppspel där top 2 får spela final bo3 som kan castas om spelarna går med på det. PM/skriv här vid intresse!

Postad
Inatt någon gång.

Någon som är sugen på att köra en PF.nu-turnering ikväll/inatt? :) Hade tänkt starttid runt 21-23 någon gång. Förslagsvis så kör vi att alla möter alla i gruppspel där top 2 får spela final bo3 som kan castas om spelarna går med på det. PM/skriv här vid intresse!

Jag är på, om vi inte blir så många så kan man ju bara lira lite 4v4 och dylikt.

Postad
Jag är på, om vi inte blir så många så kan man ju bara lira lite 4v4 och dylikt.

Japp, precis. Bara en liten gathering av PF-folk :). Du kan ju PM:a mig ditt nick + e-mail för add så har jag allt direkt.

PF.nu SC2 Beta Final Party

Starttid: ~22:00

Format: Liga/KoTH/Team ladder

Registrerade: Sorkoas, Gaston116

SNYGGT

Postad
lol och nu gick battle.net ner :(. vann iaf mina sista 10 matcher för min längsta win streak under hela betan!

gg wp grabbar, ses den 27:e juli igen ;)

tror dom drar in nån patch bara sen kommer det upp igen

Postad

heheh, jag var online och tänkte... ska värma några games o se om jag är på hugget först, satt o lekte med tanken att det skulle ju vara sjukt jävla jobbigt avsluta sc2'andet med att förlora mot sorken eller gaston, gick in och körde 2 games i min 1v1 league.. torska båda, och lagget som var tiltade mig vansinnig så jag slopade turneringen och gick o la mig :)

nästa gång gubbar !

Postad
så tråkigt att man exploitar datorn så snabbt bara, efter ett tag så duger det bara för att träna builds och mechanics typ :(

Jo, nu tränar jag bara builds med den, och lite micro. körde precis 12 racks och pumpade bara marines och lyckades vinna mot P. Lite jobbigt att jag var tvungen att bygga turrets samtidigt som jag anföll för att klara deras DTs.

Men den svåraste är endå hyfsat svår och tror dom flesta kan ha problem med den, den fuskar på nått sätt men vet inte hur läste det på nått forum, tror den kan se hela kartan osv.

Postad
så tråkigt att man exploitar datorn så snabbt bara, efter ett tag så duger det bara för att träna builds och mechanics typ :(

Kan inte du dra igång en PF turre som kan starta när spelet släpps? lika bra o börja ta emot anmälningar i tid.

Postad
Men den svåraste är endå hyfsat svår och tror dom flesta kan ha problem med den, den fuskar på nått sätt men vet inte hur läste det på nått forum, tror den kan se hela kartan osv.

standard är harvest bonus och maphack

Kan inte du dra igång en PF turre som kan starta när spelet släpps? lika bra o börja ta emot anmälningar i tid.

tydligen så kommer ju betan igång igen i slutet av månaden, får se om det finns något intresse då. :)

Postad

Tänkte tipsa om lite streams;

Husky: http://www.youtube.com/user/huskystarcraft

HDstarcraft: http://www.youtube.com/user/hdstarcraft

dom två är väll störst.

Day9:

http://day9tv.blip.tv/ för att se gammla streams, men han gör en ny 1 timmes stream varje dag kl 04 på

Gretorp

http://www.livestream.com/gretorpsstream

Diamond terran spelare som kommenterar medans han spelar.

Aleeeeeeeesa

http://www.youtube.com/user/AleesaSC

Riktigt bra videor hittade den precis och har sett 7 videor och tycker han är bättre än HD.