killerwolf Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 haha det var jävligt skönt faktiskt. blev inte direkt ägda förutom sista 2v2:n men då drog du ju en snabb gg ändå så vi slapp förödmjukelsen jag super dessvärre så blir nog inget mer idag mjo, men det var rätt kört.. de var riktigt bra, de vann (all-in)striden stort + hade expar båda två Citera
killerwolf Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 tycker verkligen inte terran fick en stor nerf, de fick en befogad nerf, var ju löjligt att folk inte ens brydde sig om stimpack upgraden utan fortsatte att köra på med 100%(jaja, överdrift)mechunits ändå.... siege tanks är ändå spelets bästa unit atm overall. Citera
killerwolf Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 när vi ändå är inne på det,.. en unit de behöver se över imo är archons. För att vara så otroligt dyra, besvärliga göra etc så är dem sanslöst veka, helt useless bygga mot terran och e bra mot en zerg som envisas med lings eller muttas only, annars har dem inget vettigt användningsområde förutom i feta fighter o du tömmer alla blixtrares energi och mergar dem för att du håller på torska fighten typ. De kändes oändligt mycket bättre i BW. Citera
Sorkoas Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 helvetes kukreset och helvets terrannerfs obv . hellionnerfen och reaperBUFF är fan riktigt cp Citera
LinYuChun Postad 5 Juni , 2010 Rapport Postad 5 Juni , 2010 måste vara tungt att vara terran. överlägset bästa rasen, 14 buffpatchs och en nerfpatch, då hittas whinen direkt Citera
Gaston116 Postad 7 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2010 Vilken tid lägger betan ner? Citera
Sorkoas Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 Inatt någon gång. Någon som är sugen på att köra en PF.nu-turnering ikväll/inatt? Hade tänkt starttid runt 21-23 någon gång. Förslagsvis så kör vi att alla möter alla i gruppspel där top 2 får spela final bo3 som kan castas om spelarna går med på det. PM/skriv här vid intresse! Citera
Gaston116 Postad 7 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2010 Inatt någon gång.Någon som är sugen på att köra en PF.nu-turnering ikväll/inatt? Hade tänkt starttid runt 21-23 någon gång. Förslagsvis så kör vi att alla möter alla i gruppspel där top 2 får spela final bo3 som kan castas om spelarna går med på det. PM/skriv här vid intresse! Jag är på, om vi inte blir så många så kan man ju bara lira lite 4v4 och dylikt. Citera
Sorkoas Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 Jag är på, om vi inte blir så många så kan man ju bara lira lite 4v4 och dylikt. Japp, precis. Bara en liten gathering av PF-folk . Du kan ju PM:a mig ditt nick + e-mail för add så har jag allt direkt. PF.nu SC2 Beta Final Party Starttid: ~22:00 Format: Liga/KoTH/Team ladder Registrerade: Sorkoas, Gaston116 SNYGGT Citera
Sorkoas Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 haha blir jag och gaston i en lång kamp om vem som är bäst på PF då?! Citera
Sorkoas Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 pga lagget så blir ny beräknad starttid 23:00 Citera
Sorkoas Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 lol och nu gick battle.net ner . vann iaf mina sista 10 matcher för min längsta win streak under hela betan! gg wp grabbar, ses den 27:e juli igen Citera
LinYuChun Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 lol och nu gick battle.net ner . vann iaf mina sista 10 matcher för min längsta win streak under hela betan! gg wp grabbar, ses den 27:e juli igen tror dom drar in nån patch bara sen kommer det upp igen Citera
Sorkoas Postad 7 Juni , 2010 Rapport Postad 7 Juni , 2010 mm hörde det med fyyfan vad nice, blev så sjukt inne i 1v1-spelet. Citera
Gaston116 Postad 8 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2010 Vi får ta och försöka organisera en lite större PF törre när betan kommer igång igen eller när spelet kommer ut. 16 spelare vore roligt. Citera
killerwolf Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 heheh, jag var online och tänkte... ska värma några games o se om jag är på hugget först, satt o lekte med tanken att det skulle ju vara sjukt jävla jobbigt avsluta sc2'andet med att förlora mot sorken eller gaston, gick in och körde 2 games i min 1v1 league.. torska båda, och lagget som var tiltade mig vansinnig så jag slopade turneringen och gick o la mig nästa gång gubbar ! Citera
Gaston116 Postad 14 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2010 För er som vill spela SC2 nu när betan är nere finns http://sc2.nibbits.com/assets/starcrack-allin1/ där du kan möta olika AIs som är mycket svårare än den som blizzard har gjort hitills, Citera
Sorkoas Postad 14 Juni , 2010 Rapport Postad 14 Juni , 2010 så tråkigt att man exploitar datorn så snabbt bara, efter ett tag så duger det bara för att träna builds och mechanics typ Citera
Gaston116 Postad 14 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2010 så tråkigt att man exploitar datorn så snabbt bara, efter ett tag så duger det bara för att träna builds och mechanics typ Jo, nu tränar jag bara builds med den, och lite micro. körde precis 12 racks och pumpade bara marines och lyckades vinna mot P. Lite jobbigt att jag var tvungen att bygga turrets samtidigt som jag anföll för att klara deras DTs. Men den svåraste är endå hyfsat svår och tror dom flesta kan ha problem med den, den fuskar på nått sätt men vet inte hur läste det på nått forum, tror den kan se hela kartan osv. Citera
Gaston116 Postad 14 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2010 så tråkigt att man exploitar datorn så snabbt bara, efter ett tag så duger det bara för att träna builds och mechanics typ Kan inte du dra igång en PF turre som kan starta när spelet släpps? lika bra o börja ta emot anmälningar i tid. Citera
Sorkoas Postad 14 Juni , 2010 Rapport Postad 14 Juni , 2010 Men den svåraste är endå hyfsat svår och tror dom flesta kan ha problem med den, den fuskar på nått sätt men vet inte hur läste det på nått forum, tror den kan se hela kartan osv. standard är harvest bonus och maphack Kan inte du dra igång en PF turre som kan starta när spelet släpps? lika bra o börja ta emot anmälningar i tid. tydligen så kommer ju betan igång igen i slutet av månaden, får se om det finns något intresse då. Citera
Gaston116 Postad 18 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 18 Juni , 2010 Tänkte tipsa om lite streams; Husky: http://www.youtube.com/user/huskystarcraft HDstarcraft: http://www.youtube.com/user/hdstarcraft dom två är väll störst. Day9: http://day9tv.blip.tv/ för att se gammla streams, men han gör en ny 1 timmes stream varje dag kl 04 på Demand Generation Gretorp http://www.livestream.com/gretorpsstream Diamond terran spelare som kommenterar medans han spelar. Aleeeeeeeesa http://www.youtube.com/user/AleesaSC Riktigt bra videor hittade den precis och har sett 7 videor och tycker han är bättre än HD. Citera
Gaston116 Postad 20 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2010 bump Kollat alla aleesas videos nu och dom är riktigt bra. Citera
Gaston116 Postad 20 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 20 Juni , 2010 Tror inte nån har missat det men påminner endå, Day9 mot tasteless på HDstarcrafts stream kl 22:30 ikväll. Citera
Recommended Posts