Emilio Postad 25 Mars , 2006 Rapport Postad 25 Mars , 2006 Har för mig att Philip Hammar också har avslägesen släkt från något baltland, sändes i något poprgram dom gjort.
parre Postad 26 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2006 Nu ska vi se. Hur kan jag inte vara nöten? Sitter just nu med Blado i hotellobbyn (obs - jag förnekar alla eventuella anklagelser om vomeringar) och super. Hur ska jag inte kunna supa, en gång i livet? Grebbestad var hur som helst skitroligt. Lite småtilt att man orkar backa rakt ut mot folk som hittar tvåpar varje hand när man spelar 10/20 med 5k i upptag headsup. "Passiva jättetomtar från Västerås" säger Blado och jag kan inte annat än att hålla med. I övrigt sitter jag inne på rätt mycket rykten och skvaller om rätt många pokerspelare. Men de ryktena ska jag hålla inne med - What happens in Grebbestad stays in Grebbestad, liksom. Hoppas jag i alla fall. Hur ska man må bra när man vaknar på morgonen och det första som händer är att Bollen påstår att man lånat tjugo lax på fyllan? Okej att det inte stämde, men ändå. Äh, jag är alldeles för full för att orka. Nu blir det mer öl, sprit eller whatever. Alkisbalten klonkar igen! (PS: Jag kan nu officiellt skryta över att ha delat säng med Bison)
parre Postad 26 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 26 Mars , 2006 Jättevärde på att sitta i hotellobbyn och dricka, eftersom Blado är den enda personen med pengar, så det är ju klart att han får betala. Så jävla mycket +EV så det inte finns. Skål!
Juggler Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Lista över fel: * Du ser ju inte ett dugg tjock ut. Hade väntat mig en hyfsad övervikt. * Du ser alldeles för snäll ut. Du ska ju ha en bitter cynisk look och så är det först när man lär känna dig som man märker att du egentligen är en riktigt snäll och trevlig kille. * Håret vet jag inte hur jag hade tänkt mig, men inte sådär i alla fall. *Inga glasögon. Av någon anleding hade jag väntat mig ett par glasögon. * Ingen alkohol i närheten Håller med om de andra "felen"
Micke_E Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Hoppas jag i alla fall. Hur ska man må bra när man vaknar på morgonen och det första som händer är att Bollen påstår att man lånat tjugo lax på fyllan? Okej att det inte stämde, men ändå. Haha, så du har träffat bollen till slut? Känns som om ni två kan komma rätt bra överens om ni får i er några (flak) öl var. (PS: Jag kan nu officiellt skryta över att ha delat säng med Bison) Det kan väl inte vara så farligt? Bison är ju rätt harmlös. Jag borde nog inte skriva det här, men: Jag har delat säng med liggat. Jättevärde på att sitta i hotellobbyn och dricka, eftersom Blado är den enda personen med pengar, så det är ju klart att han får betala. Så jävla mycket +EV så det inte finns. Skål! Dvs allt är som vanligt? Du tigger massor med öl och cigg av alla i närheten som har pengar.
Avsaknad Postad 26 Mars , 2006 Rapport Postad 26 Mars , 2006 Haha, så du har träffat bollen till slut? Känns som om ni två kan komma rätt bra överens om ni får i er några (flak) öl var. Jo båda snarkar ju som grisar, tur för mig att Bollen inte hittar hem typ 5 på natten utan hamnar på golvet i en 24H stuga med Parre, Resterande folk i samma stuga var enligt rykten mindre glada. Joel mumla ngt om att han hoppades dom skulle vara vakna o gått runt 12 på lördagsmorgon så han kunde få sova Dvs allt är som vanligt? Du tigger massor med öl och cigg av alla i närheten som har pengar. Inget är ens i närheten av vanligt, men Parre får väl skriva ner det han orkar...ska inte tilta honom helt. Kan bara droppa att han o minst 2 Sviten bussar lyckats hamna i Göteborg istället för Stockholm. Helgens upplevelse är ju dock när jag o Parre ska lära ett gäng bönder spela 5/10 Svitenstylee vilket går ut på att Parre bombar mellan 100 o 400 pre-flopp o all-in varje flopp, tror han satt med 9 lax efter att ha gått in med 1 lax....bör nämnas att klockan är typ 19 o vi är dyngraka. Sedan är det ju rätt sick att 3 cash game bord innehåller nästan uteslutande svitenspelare...som om vi inte få nog av varandra hemma, personligen plussa jag uteslutande på bara svitenspelare med ett undantag
pnyxtr Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Haha, är det här möjligen ni grabbar som stackars Joel berättar om: http://blogg.expressen.se/poker Var några som kallades parre, bollen o slaskdanne som våldgästade deras stuga.
Snaso Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Haha, är det här möjligen ni grabbar som stackars Joel berättar om: http://blogg.expressen.se/poker Var några som kallades parre, bollen o slaskdanne som våldgästade deras stuga. Tänkte just länka bloggen, men hann tydligen inte först. Jo man misstänker att det kan vara Parre, eller?
parre Postad 27 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 27 Mars , 2006 Sitter nu på Göteborgs dyraste hotell med Jack Hansen. Som jag delade rum med inatt. Hela den här helgen har ju varit totalt jävla sjuk, sjukare än vanligt i alla fall. Och nu är man omnämnd på Expressen också, hur sjukt är inte det. Avsaknad, inget du säger kan tilta mig. Ärligt. Efter denna helgen är jag faktiskt otiltbar. Hur ska det kunna gå fel? Hur som helst så visar det sig att bussen jag sitter i visst ska till Göteborg och festa, hur ska jag inte kunna hänga på och ringa och sjukanmäla mig när jag är skitfull? Vi checkar in på Plaza här i Götet och börjar dricka direkt, sedan går vi ut och festar. Sviten-Lasse fixar ju såklart oss på gästlistan på Göteborgs hetsaste nattklubb, sedan drar vi dit och festar loss. Kommer hem, jag Jack och Blado har lite djupa konversationer på hotellrummet (som ungefär går ut på att jag försöker få Blado att casha horor till vårt rum, han vägrar). Eh, enligt rykten ska vi till Cosmo och spela lite roulette innan vi drar hemåt. Men snart åker vi hem i alla fall. Hur mår jag egentligen?
Trolldeg Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 Kommer hem, jag Jack och Blado har lite djupa konversationer på hotellrummet (som ungefär går ut på att jag försöker få Blado att casha horor till vårt rum, han vägrar). Du måste ju förstå att han är trött på horor efter att ha varit i Thailand 3 veckor.
TANDEMCYKELN Postad 27 Mars , 2006 Rapport Postad 27 Mars , 2006 http://blogg.expressen.se/poker Var några som kallades parre, bollen o slaskdanne som våldgästade deras stuga. Dagens garv.
parre Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 Snälla, skjut mig någon. Aldrig mer alkohol.
Macroman Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Snälla, skjut mig någon. Aldrig mer alkohol. Kan rekommendera en joggingtur på c:a 1 mil för att svettas ut gifterna ur kroppen...
MorganSthlm Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Varför hamnade en av bilarna i Gbg? Har det nåt att göra med att den gröna bilen var svårstartad vid Tanums station eller ville ni bara festa vidare?
Nollisen Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Varför hamnade en av bilarna i Gbg? Har det nåt att göra med att den gröna bilen var svårstartad vid Tanums station eller ville ni bara festa vidare? Alternativ nr 2 låter troligast
Raimond Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Parre och hans polare: Ni lirar ju massa HU-matcher. Hur spelar ni dom? Blinds? Hur mycket chips? Höjer ni blindsen och i så fall vilka intervaller? Hur lång tid tar då en match. (Ska sätta upp en massa HU-spel i ett stort homegame).
Blado Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 "Passiva jättetomtar från Västerås" säger Blado och jag kan inte annat än att hålla med. Nä men allvarligt, dom var väldigt trevliga Fast lite för passiva.
Avsaknad Postad 28 Mars , 2006 Rapport Postad 28 Mars , 2006 Parre och hans polare:Ni lirar ju massa HU-matcher. Hur spelar ni dom? Blinds? Hur mycket chips? Höjer ni blindsen och i så fall vilka intervaller? Hur lång tid tar då en match. (Ska sätta upp en massa HU-spel i ett stort homegame). 25/50 5000 marker Höja blinds? du kan aldrig ha lirat mot Parre så länge tar inte en match.
parre Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 Ja, nu är det i alla fall officiellt - jag är nykter alkoholist. Den här gången är det på riktigt, det hände lite saker på sistone som har fått mig att verkligen inse att jag inte kan dricka. Jag är för bra för att dö av skrumplever vid 30 och supa mitt liv i spillror. Vad som hände och varför tänker jag inte gå in på här - de personer jag klassar som mina vänner och som jag litar på kan jag väl berätta det mesta för. Sjukt nog har jag faktiskt vänner som bryr sig om mig, hur konstigt det än må låta. Äh, jag vet inte, jag har så mycket att tänka på nu, så mycket att lösa, sådan olust att ens skriva en endaste liten pissrad. Men vad ska man säga. Hade jag inte haft snälla vänner som tagit hand om mig hade jag kunnat sluta död i en liten pisspöl i en bondhåla på Västkusten, bara det är ju en anledning nog att sluta. Nu lär man väl i alla fall märka vilka som är ens äkta vänner och vilka man verkligen kan lita på. Alltid något. Ja, det var det enda jag hade att säga. Jag drar mig tillbaka för lite kontemplation nu. Vi höres.
parre Postad 28 Mars , 2006 Författare Rapport Postad 28 Mars , 2006 Parre, Raka dig! Jag gjorde det på fyllan i Göteborg. Har fina sår på kinden eftersom jag var så packad så jag inte ens kunde raka mig. Hur kan brudar dissa mig när jag kommer i en nersmutsad, kanske blodig, nerspilld t-shirt och inte ens kan prata? Med sårskorpor på kinden? Och en grogg i handen? Jävla Göteborgsluder. Ehm. What happens west stays west....
Recommended Posts