DaBeat Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Tjena! Har spelat poker i flera år varav snart 2 år på internet, mesta dels SNG's på hyffsat låga nivåer. Brukar köra med 5-6 bord åt gången, vilket gör det lite svårare att hålla koll på sina motståndare. Har varit inne och kollat runt på olika tilläggsprogram och har hittar tournament shark som verkar vara ungefär vad jag säker efter. Så mina frågor till er då. Är det värt att betala 50$ som en engångskostnad för tournament shark? Kommer jag kunna förbättra mitt spel över huvudtaget? Finns det några liknande program ni anser är bättre? Isf, varför? Till sist så ska jag tillägga att jag spelar på stars. /mvh Citera
DaBeat Postad 7 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 7 Maj , 2010 Ska tillägga att jag inte kan använda mig utav trialen då jag får fel meddelande när jag trycker på "obtain trial license". Misstänker att felet är pga. att jag kör 64bittars w7. Skulle det vara fallet så är det rätt hög sannolikhet att det inte funkar med normalkonto heller. Om så nu är fallet så är jag intresserad av liknande program som tillåts av stars. Om nån sitter på TS och kör det under w7 64bit så säg gärna till, så man kan avfärda det felet. Citera
Vrakman Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 Jag har kört trialversion, och tycker att det gott kan vara värt att köpa det. Det hjälper ju inte ditt spel på nåt sätt annat än att du får mer info om hur bra/dåliga fi är. Klart bättre än sharkscopes HUD imo. På din andra fråga har jag inget svar, maila dem och kolla, eller kika in på 2+2, det finns en del trådar där såg jag när jag kollade in TS. Citera
Recommended Posts