Namlleh Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 Som supertequila säger så blir det väldigt obalanserat att alltid slå om en kåk på turn i det läget. Då kommer du i princip alltid komma till river enbart med färg/ Ax me hjärter som spelat, och visst, det kanske går att överbetsbluffa dig då och då på river. Känns bara kallt att överlevla och tro att en spelare som nyligen spelade 0.5-1 skall tänka i dessa banorna... Raisefolda på turn? Kallaste jag hört på länge... Citera
urmy Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 vilken jävla tråd och vilken jävla hand. lol Citera
Joeduck Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 Det viktigaste är att man har roligt när man spelar. Bara att reloada och hoppas att han bluffar nästa gång. Citera
henli251 Postad 9 Maj , 2010 Rapport Postad 9 Maj , 2010 Handen påminner lite om nötfärg vs väldigt trolig kåk ifrån HSP där Daniel ger upp sin nötfärg på river: http://www.youtube.com/watch?v=xO2zgqIi-g0 Citera
Trillske Postad 9 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 9 Maj , 2010 Jag är daniels evil twin som alltid hittar en ursäkt för att inte slänga, istället. Det viktigaste är att man har roligt när man spelar. Bara att reloada och hoppas att han bluffar nästa gång.Tack för tipset, men jag sitter inte kvar vid bordet längre. Citera
greywolf Postad 13 Maj , 2010 Rapport Postad 13 Maj , 2010 bollebumpa . denna tråd har lite av varje imo. relativt ointressant OP (FI är obvs åsna vik river) några troll några retarderade inlägg och ett par vettiga från slaktis. sedan dyker fienden själv in och börjar spy dynga i tråden. Citera
Recommended Posts