WBoit Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 Trycker jag på nån länk i klienten, typ till en forumstråd, startas den i internet explorer. Hur ändrar jag det till firefox? Citera
Joeduck Postad 6 Maj , 2010 Rapport Postad 6 Maj , 2010 Ställ in ditt OS deafult webbläsare till mozilla, t.ex genom att gå in i inställningar i webbläsaren och välja "check if deafult browser at startup" och sen starta om den. Citera
WBoit Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Dagens i-landsproblem. Nä, finns såklart en anledning till att jag inte vill ha IE där.. Ställ in ditt OS deafult webbläsare till mozilla, t.ex genom att gå in i inställningar i webbläsaren och välja "check if deafult browser at startup" och sen starta om den. Gjort för längesen men det funkar inte iaf... ? Tack för svaret iaf Citera
WBoit Postad 8 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 8 Maj , 2010 Nä då får jag väl leva med detta då Citera
Partyjack Postad 8 Maj , 2010 Rapport Postad 8 Maj , 2010 Nä då får jag väl leva med detta då Har samma "problem", Firefox står som standard-webläsare här med. Men ärligt talat är det inte ofta något intressant länkas i SvS-klienten heller så.. Citera
Recommended Posts