Vienno Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 Pokerspelare i Lund sökes. Vi är ett gäng som brukar lira då och då, både turrar och cg. Turrar brukar spelas för 100 kr med rebuys och cg antingen 1-1 eller 2-2. Tyvärr är det svårt att alltid få ihop tillräckligt många för att spela, så nu efterlyser jag fler spelare i Lund som känner för att lira lite då och då. Citera
dandelion169 Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera
Eblinho Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 dricks de bärs e jag också game. Ja för fan, blir de öl är jag game oxå Citera
Karashar Postad 5 Maj , 2010 Rapport Postad 5 Maj , 2010 Student här i Lund, lite kortlir och öl tackar man sällan nej till. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 7 Maj , 2010 Rapport Postad 7 Maj , 2010 Bara välja en kväll nu så kommer vi andra med ölen Citera
Jimmy_the_Rose Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 BUMP Var tog trådskaparen vägen? Anyway, finns det något intresse för att dra ihop lite cg/pilsner ikväll i Malmö/Lund? Citera
diazo Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 BUMP Var tog trådskaparen vägen? Anyway, finns det något intresse för att dra ihop lite cg/pilsner ikväll i Malmö/Lund? jag e på om det är i lund, galet bakfull och lite småsjuk (inget som smittar) flest öl vinner mest imo. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 Du är inte ensam, öl och CC igår. Lund funkar fint för mig, men då kan jag obv inte stå för spelplats. Jag ska dessvärre iväg och köra ett kortare arbetspass 16-20 men all tid därefter passar som handen i handsken. Droppar det in lite mer folk här och det dras ihop något tidigare så kommer jag och pilsnern in lite senare bara. Citera
tilta_mitt_liv Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 jag e eventuellt på, kanske tar med mig ytterligare en fisk.. Jag är endast på om det är i LUND dock. gg Citera
Jimmy_the_Rose Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 jag e eventuellt på, kanske tar med mig ytterligare en fisk.. Jag är endast på om det är i LUND dock. gg Jag kan stå med 6 platser hemma (har inte fler stolar) om det blir i Malmö och efter 20:00. (Bor vid Caroli) Blir det i lund får någon annan stå för plats. Citera
diazo Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 Jag har en hink med marker, dock inget bord (dem står hemma hos föräldrarna i garaget), och inga kortlekar. Utöver det så borde det gå att få in ett par st här beroende på om vi sitter i soffan eller tar in köksbordet. Har bara 3 stolar, en datorstol och en pall dock. Soffan rymmer väll 6 pers iallafall. Bor 100m från Lund C Citera
Jimmy_the_Rose Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 Låter kanon. ar på jobbet nu men kan det komma ett par till så tar jag mig till lund så fort jag slutat. Ursackta eventuella stavfel, skrivet från mobilen Y Citera
diazo Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 Någon annan som är på då? Känns inte så lönt om vi inte blir en 4-5st iallafall. Citera
Jimmy_the_Rose Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 Ser ut som dey far bli en annan kväll Citera
diazo Postad 14 Maj , 2010 Rapport Postad 14 Maj , 2010 jepp, tjejen drar till berlin söndag-onsdag om de finns något intresse då. Citera
Vienno Postad 17 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2010 Ledsen för sent svar, men kul med så många intresserade! Vi brukar lira på söndagar (nån slags koppling till VG-gänget ja). Jag har plats för 8 st vid ett bord hemma hos mig. Finns möjlighet att spela två bord. Lira i veckan? Cg blinds 2-2 kr? Ed: För er som använder Facebook, gå med i gruppen "Texas Hold'm Poker in Lund!" så kan vi ta kontakt med varandra på ett enkelt sätt. Citera
diazo Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Skickade en request att gå med i gruppen. Lirar gärna lite i veckan men till helgen passar det inte pga karnevalen och det oerhörda ruset som ska byggas upp under ett par dagar : ) Citera
Vienno Postad 18 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 18 Maj , 2010 Alright låter bra. Det blir 2-2 cashgame imorgon kväll. Skicka ett meddelande till mig här på forumet vid intresse! Citera
SGDEALER Postad 8 Juni , 2010 Rapport Postad 8 Juni , 2010 Tjena! Nyinflyttad i Malmö och undrar om någon behöver dealers? Skicka brev som svar.. Är även spelare behöver nytt sällskap. Ses! Citera
Vienno Postad 17 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 17 Juni , 2010 Jag har precis flyttat till ett mindre ställe så kan inte hosta längre, men är gärna med och lirar om det blir några games i sommar. Citera
Recommended Posts