JohnH Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Jag är riktigt impad på hur han nöter på år efter år. Tycker han att poker fortfarande är kul? Hur många speldagar har han/år? Hur mycket har hans spelstil förändrats med åren? Lirar han något på nätet? När kommer boken om Chris? I denna tråd diskuterar vi idolen Björin. Citera
Juggler Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Han är verkligen kung. Oerhört trevlig, lättsam, generös och ödmjuk. Det är en riktig ynnest att få höra hans anektdoter. Han gillar (uppenbarligen) fortfarande poker men håller på mycket med sportsbetting också. Jag har hört att det finns planer för en bok om/av honom men det verkar dra ut på tiden. Citera
sulla Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Skulle vara kul att höra hur han förändrat sitt spel genom åren. Av vad jag sett i diverse turneringar är hans spel relativt tajt och innehåller väldigt mycket mindre 3bet och 4bet än vad de flesta nu blivit vana vid. Han verkar spela en riktigt solid abc poker. Citera
Plajer Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 mycket underskattad spelare tycker jag han kan behöva den här tråden Citera
Mikael1337 Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Han verkar spela en riktigt solid abc poker. Bättre än så måste gubben vara med alla dessa resultat. Citera
Supertequila Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Bättre än så måste gubben vara med alla dessa resultat. eller så räcker solid abc-poker långt mot turredonkar... Citera
starsonmars Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 eller så räcker solid abc-poker långt mot turredonkar... Javisst, eftersom mannen som spelar solid abc-poker, Chris Björin, lärt oss att det är vad som krävs så kan väl alla börja spela solid abc-poker, och sen vinna lika mycket som honom. Eller? Citera
okocha Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 beror ju bara på vad man menar med abc-poker. trodde det uttrycket var utdött sen länge.... Citera
Supertequila Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Javisst, eftersom mannen som spelar solid abc-poker, Chris Björin, lärt oss att det är vad som krävs så kan väl alla börja spela solid abc-poker, och sen vinna lika mycket som honom. Eller? well... fälten är större nu och genomsnittskvalitéen på spelare högre. Men på hans tid tror jag absolut att det hade funkat. Sen tror jag du underskattar hur svårt det är att spela solitt poker, särskilt postflop där alla gör bort sig. Citera
ulaf Postad 28 April , 2010 Rapport Postad 28 April , 2010 Inside info är att chris lirar på nätet, men bara konstiga spel. Chris är kung, sjukt liv han haft. Citera
Recommended Posts