Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Jag är riktigt impad på hur han nöter på år efter år.

Tycker han att poker fortfarande är kul? Hur många speldagar har han/år? Hur mycket har hans spelstil förändrats med åren? Lirar han något på nätet? När kommer boken om Chris?

I denna tråd diskuterar vi idolen Björin.

Postad

Han är verkligen kung. Oerhört trevlig, lättsam, generös och ödmjuk. Det är en riktig ynnest att få höra hans anektdoter.

Han gillar (uppenbarligen) fortfarande poker men håller på mycket med sportsbetting också.

Jag har hört att det finns planer för en bok om/av honom men det verkar dra ut på tiden.

Postad

Skulle vara kul att höra hur han förändrat sitt spel genom åren. Av vad jag sett i diverse turneringar är hans spel relativt tajt och innehåller väldigt mycket mindre 3bet och 4bet än vad de flesta nu blivit vana vid.

Han verkar spela en riktigt solid abc poker.

Postad
eller så räcker solid abc-poker långt mot turredonkar...

Javisst, eftersom mannen som spelar solid abc-poker, Chris Björin, lärt oss att det är vad som krävs så kan väl alla börja spela solid abc-poker, och sen vinna lika mycket som honom. Eller? :-?

Postad
Javisst, eftersom mannen som spelar solid abc-poker, Chris Björin, lärt oss att det är vad som krävs så kan väl alla börja spela solid abc-poker, och sen vinna lika mycket som honom. Eller? :-?

well... fälten är större nu och genomsnittskvalitéen på spelare högre. Men på hans tid tror jag absolut att det hade funkat.

Sen tror jag du underskattar hur svårt det är att spela solitt poker, särskilt postflop där alla gör bort sig.