Poddna Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Hej! Jag har fått mitt konto fryst av partypoker och har fått ett mail om att jag ska ringa dom på följande nummer, som jag inte lyckas slå in rätt på telefonen. Vad gör jag för fel och vad ska jag ändra på? Nummret som det står angivet: 00-800-0000-8282 Som jag skriver på telefonen: 0080000008282 Alltså, jag plockar bara bort bindestreck. Har mailat och bett party ringa upp mig istället för tvärtom, men det vill dom inte och bara hävdar till detta numret även om jag skriver i mailet att jag inte kan slå in det på min telefon... Citera
frankylee Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Hej!Jag har fått mitt konto fryst av partypoker och har fått ett mail om att jag ska ringa dom på följande nummer, som jag inte lyckas slå in rätt på telefonen. Vad gör jag för fel och vad ska jag ändra på? Nummret som det står angivet: 00-800-0000-8282 Som jag skriver på telefonen: 0080000008282 Alltså, jag plockar bara bort bindestreck. Har mailat och bett party ringa upp mig istället för tvärtom, men det vill dom inte och bara hävdar till detta numret även om jag skriver i mailet att jag inte kan slå in det på min telefon... Hade samma problem för cirka 1 vecka sedan. Testade allt möjligt; ta bort/lägga till nollor osv. Räckte med ett mail om att jag ville bli uppringd sen ringde dem efter några timmar. Gav dem ingen anledning till varför dom inte vill ringa upp dig? Låter konstigt. Citera
Poddna Postad 26 April , 2010 Författare Rapport Postad 26 April , 2010 Hade samma problem för cirka 1 vecka sedan. Testade allt möjligt; ta bort/lägga till nollor osv. Räckte med ett mail om att jag ville bli uppringd sen ringde dem efter några timmar. Gav dem ingen anledning till varför dom inte vill ringa upp dig? Låter konstigt. Vilken address mailade du till? Kännder du igen info@pay-pro.com? Det är dit jag har mailat iaf. Citera
Jeg123 Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Har haft samma problem när jag ringer från mobil. Måste då ringa deras USA nummer som kostar pengar... Citera
frankylee Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Vilken address mailade du till? Kännder du igen info@pay-pro.com? Det är dit jag har mailat iaf. det var samma mail jag skickade till. Citera
frankylee Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Har haft samma problem när jag ringer från mobil. Måste då ringa deras USA nummer som kostar pengar... jag lyckades inte ens ringa det nummret. jag må vara dålig eller så är det någont fel hos dem. Citera
Joeduck Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 http://sv.wikipedia.org/wiki/Riktnummer Citera
Poddna Postad 26 April , 2010 Författare Rapport Postad 26 April , 2010 Problemet löste sig till slut då jag lyckades ringa deras internationella nummer. Läste lite på wikipedia från den postade länken och det verkar som att 0800-nummer är gratisnummer på de flesta håll i världen. Frågan är om man kanske ska ersätta detta med 020 när man ringer i Sverige? Mycket underligt system dom har i alla fall... Tack för all hjälp jag har fått! Citera
DrRoland Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Bästa lösningen är dock att be dom ringa upp. Citera
popquee Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Bästa lösningen är dock att be dom ringa upp. Det bästa är att läsa #1 innan man postar. Citera
Saint_Bjorn Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Saxat från en helt annan webbsida som också använder frinummer 00-800 * Certain mobile telephone operators do not allow access to 00800 numbers or may charge for these calls. In certain cases, these calls may be chargeable from telephone boxes or hotels http://ec.europa.eu/europedirect/call_us/index_en.htm Citera
Recommended Posts