Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Hej!

Jag har fått mitt konto fryst av partypoker och har fått ett mail om att jag ska ringa dom på följande nummer, som jag inte lyckas slå in rätt på telefonen. Vad gör jag för fel och vad ska jag ändra på?

Nummret som det står angivet: 00-800-0000-8282

Som jag skriver på telefonen: 0080000008282

Alltså, jag plockar bara bort bindestreck.

Har mailat och bett party ringa upp mig istället för tvärtom, men det vill dom inte och bara hävdar till detta numret även om jag skriver i mailet att jag inte kan slå in det på min telefon...

Postad
Hej!

Jag har fått mitt konto fryst av partypoker och har fått ett mail om att jag ska ringa dom på följande nummer, som jag inte lyckas slå in rätt på telefonen. Vad gör jag för fel och vad ska jag ändra på?

Nummret som det står angivet: 00-800-0000-8282

Som jag skriver på telefonen: 0080000008282

Alltså, jag plockar bara bort bindestreck.

Har mailat och bett party ringa upp mig istället för tvärtom, men det vill dom inte och bara hävdar till detta numret även om jag skriver i mailet att jag inte kan slå in det på min telefon...

Hade samma problem för cirka 1 vecka sedan. Testade allt möjligt; ta bort/lägga till nollor osv.

Räckte med ett mail om att jag ville bli uppringd sen ringde dem efter några timmar.

Gav dem ingen anledning till varför dom inte vill ringa upp dig? Låter konstigt.

Postad
Hade samma problem för cirka 1 vecka sedan. Testade allt möjligt; ta bort/lägga till nollor osv.

Räckte med ett mail om att jag ville bli uppringd sen ringde dem efter några timmar.

Gav dem ingen anledning till varför dom inte vill ringa upp dig? Låter konstigt.

Vilken address mailade du till? Kännder du igen info@pay-pro.com? Det är dit jag har mailat iaf.

Postad
Har haft samma problem när jag ringer från mobil. Måste då ringa deras USA nummer som kostar pengar...

jag lyckades inte ens ringa det nummret. jag må vara dålig eller så är det någont fel hos dem.

Postad

Problemet löste sig till slut då jag lyckades ringa deras internationella nummer.

Läste lite på wikipedia från den postade länken och det verkar som att 0800-nummer är gratisnummer på de flesta håll i världen. Frågan är om man kanske ska ersätta detta med 020 när man ringer i Sverige?

Mycket underligt system dom har i alla fall... Tack för all hjälp jag har fått!