PokerStars_Karl Postad 24 April , 2010 Rapport Postad 24 April , 2010 Hej, Det är återigen dags för World Series of Poker*, och PokerStars erbjuder än en gång allt du behöver för att kunna ta chansen i Main Event. Vi har kontant-, FPP- och Steps-satelliter som pågår nu för alla våra spelare skall ha chansen att vinna det ultimata prispaketet till Main Event. Årets prispaket: * Inköp till $10 000 WSOP* Main Event * $1 000 för resa och omkostnader * 8 nätters hotellboende på The Palms (eller kontant motsvarighet) värt $1 000. * Transport till och från The Rio Ifjol erbjöd vi 100.000 VPP till de som bar PokerStars logo under Main Event (och skrev på bonuskontraktet). I år är det ett lite annat upplägg. Spelare som skriver under Pokerstars Regler och villkor för World Series – och godkänner att endast bära PokerStars logo under Main Event – är dessutom kvalificerade för följande bonusar och förmåner: * Gratis prispaket till PokerStars Caribbean Adventure (PCA) 2011 eller North American Poker Tour (NAPT) för alla som placerar sig i pengarna i Main Event * 50 000 VPPs (VIP Player Points) * Main Event Champion Bonus - $1 000 000 uppdelat på kontanter och turneringsinköp till event live eller online * PokerStars Player Bag * Inbjudan (+1) till PokerStars Player Party den 11 juli * Gratis uppgradering till svit för Supernova och Supernova Elite Årets kvalificering erbjuder Kontantsatelliter, FPP-satelliter och Steps-satelliter. För att anmäla dig till en satellit till WSOP*, öppnar du PokerStars lobby och klickar på ‘Event’ & ‘WSOP’ flikarna. Läs mer på: http://www.pokerstars.se/wsop/ Har ni frågor om paketet eller något annat svarar vi gärna på dem här. Kvalet har börjat. Lycka till. Mvh, Karl PokerStars Support * WORLD SERIES OF POKER och WSOP är varumärken som ägs av Harrah's License Company, LLC ("Harrah's"). Harrah's sponsrar inte, stödjer inte, och är inte anknutet till PokerStars.com eller dess produkter, tjänster, kampanjer eller turneringar. Citera
XeroxFin Postad 24 April , 2010 Rapport Postad 24 April , 2010 Hur många kvalade till ME via Stars ifjol? Citera
PokerStars_Karl Postad 24 April , 2010 Författare Rapport Postad 24 April , 2010 Hej 1745 paket. Alla 1745 spelade inte. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Akumila Postad 25 April , 2010 Rapport Postad 25 April , 2010 Kan ni inte lägga $700-satten kl 24 på söndagar som ni hade förra året, istället för 1 som nu? Citera
lillsvensson Postad 25 April , 2010 Rapport Postad 25 April , 2010 Är det pengar direkt in på starskontot, om man klonkar en plats, sedan får man välja om man vill spela eller inte, som det har vart förr? Citera
PokerStars_Karl Postad 26 April , 2010 Författare Rapport Postad 26 April , 2010 Hej, Akumila - Jag skall framföra önskemålet till de som är ansvariga. lillsvensson - Det är inköp plus resepengar in på kontot precis som ifjol. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerStars_Alex Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 kommer ni köra några 3x turbos till main? Hej, Inte inom den allra närmaste tiden, men det är möjligt att vi kommer att ha 3x-turbos till ME efter SCOOP. Mvh, Alexander PokerStars Support Citera
Lundmark Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Ifall man har kvalat in via en annan sida går det att få hela paketet i $ på pokerstars kontot ? Citera
Jennez Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Ifall man har kvalat in via en annan sida går det att få hela paketet i $ på pokerstars kontot ? Signaturmaterial... Citera
MR_Jimmy Postad 26 April , 2010 Rapport Postad 26 April , 2010 Är det pengar direkt in på starskontot, om man klonkar en plats, sedan får man välja om man vill spela eller inte, som det har vart förr? Plus ett! Citera
Lundmark Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Signaturmaterial... HEHE Jag kanske var otydlig. Om jag kvalat in via en annan sida, kan man då få cash om man kvalar in på stars också. Citera
Hjulapan Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 När spelas storsatelliten till WSOP ( den med många seats garanterade)? Citera
Akumila Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 HEHE Jag kanske var otydlig. Om jag kvalat in via en annan sida, kan man då få cash om man kvalar in på stars också. Du kanske ska läsa tråden en gång till (Hint: Ja) Citera
Lundmark Postad 27 April , 2010 Rapport Postad 27 April , 2010 Du kanske ska läsa tråden en gång till (Hint: Ja) +1 Jag skyller på att jag va trött:-) Citera
PokerStars_Karl Postad 6 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2010 Hej, johni428 - De kommer troligen upp när SCOOP är över. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
kungbohman Postad 27 Maj , 2010 Rapport Postad 27 Maj , 2010 Kommer det att finnas någon "last change" turnering till Main Event, hur mycket kommer den kosta isf? Citera
PokerStars_Karl Postad 28 Maj , 2010 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2010 Hej, Det är ännu inte bestämt exakt hur den kommer att se ut. Jag återkommer i tråden när detaljerna är klara. Tidigare år har sista chansen ofta kostat $370 vad jag kan komma ihåg. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
PokerStars_Karl Postad 7 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2010 Hej igen, WSOP MEGA Satelliten med 200 paket garanterade spelas den 20 Juni kl 22:30 CET och har id-nummer 300000000. Man hittar den i flikarna "Events" -> "WSOP" -> "Alla". Den kostar $370 och vill man kvalificera sig finns det givetvis ett brett utbud av satelliter. Lycka till alla som deltar. Mvh, Karl PokerStars Support Citera
Recommended Posts