Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Fick precis typ min största poker Tilt!

Förra veckan spela jag 2turrar och åkte tidigt på final borden i båda. Det som var utmärkande var att jag hade KK i båda och var uppe mot AK och att jag blev fuckad på river i båda. Trött på turneringar så det räckte och blev över.

Bestämde mig iallafall för att spela en ny 10k turre idag. Plockar upp KK och får återigen in det mot AK i en pott om CL. Och ni kan gissa vad som kommer på river.....

Vad är liksom oddsen att man i 3 raka turrar har KK vs AK och att man just åker på river i alla tre? Måste va minst 1 på 1miljon.....

Med råga på allt så blev det ett slag på laptopen, så 5 knappar rök. Ingen som kan lätta upp min tilt lite och ge ett tips på hur man kan fixa ett tangentbord med trasiga tangenter?

Postad
Vad är liksom oddsen att man i 3 raka turrar har KK vs AK och att man just åker på river i alla tre? Måste va minst 1 på 1miljon.....

En på två. Antingen åker du på river i alla tre eller så gör du det inte.

Postad

Hade samma problem med min laptop. Flera bokstäver har försvunnit på något märkligt sätt, så jag satte dit tangenter som jag inte använder. De verkar inte finnas att köpa löst.

Postad
Hade samma problem med min laptop. Flera bokstäver har försvunnit på något märkligt sätt, så jag satte dit tangenter som jag inte använder. De verkar inte finnas att köpa löst.

Hitta en amerikansk sida inte billigt, men men borde funka iallalfall...

Postad

Haha den va bra:-)

Hittade 2st företag som säger sig sälja lösa tangenter: individualkeys.com och laptopkey.com

Tänkte beställa, men sen slog mig tanken; Kan detta vara scam företag? Tyckte nämligen hemsidorna var lite väl simpla, så jag googla på företagen och hitta knappt något.... Frågan om man ska våga sig på att handla av något av företagen? Inte roligt att lämna ut kort nummer om det är scam....

Postad
Haha den va bra:-)

Hittade 2st företag som säger sig sälja lösa tangenter: individualkeys.com och laptopkey.com

Tänkte beställa, men sen slog mig tanken; Kan detta vara scam företag? Tyckte nämligen hemsidorna var lite väl simpla, så jag googla på företagen och hitta knappt något.... Frågan om man ska våga sig på att handla av något av företagen? Inte roligt att lämna ut kort nummer om det är scam....

Använd e-kort?

Verkar lugn sida. Finns på yayoo answers sedan 2008.

http://answers.yahoo.com/question/index?qid=20091221110541AAvsLkg

*edit: den andre med. Bägge rekommenderas av folk på kända supportsajter.

Typiskt att min bärbara är för gammal. Modellen innan fanns det till, :roll: men jag ska nog testa ändå.

Postad

Ang laptopkey.com så verka det va samma nisse som hade rekomenderat på massa olika sidor vilket ytterligare spädde på mina misstankar mot det företaget.

Dock så verkar väll han som rekomenderade invidualkeys.com lite mer trovärdig, så får nog bli att chansa och beställa därifrån...

Postad

2,63% ungefär men om alternativet "Turneringsmotrigg" är satt till Default i din klient så är det väll ungefär 89,65% att du torskar.

Själv var jag dum nog att sätta "Kortsnitt" till "very high" och "motrigg" till "really fucking on" häromdagen, det blev dyrt när 6 floppade mitt & nötset blev översettade, hålpipade och rövknullade på under en timme.