JohnH Postad 22 April , 2010 Rapport Postad 22 April , 2010 Var handlar man elektronikprylarna? Citera
Skwatte Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Var handlar man elektronikprylarna? Fry´s electronics Citera
Joel Eriksson Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Jag som trodde vi skulle hänga i vegas... Fick/snodde du inga 5or av morsan o stoppa i flippren? Addams family... terminator 2.. twilight zone osv? Flipper är för lowstakesgrabbar, airhockey kostade för fan 15 kr att spela när jag var i den åldern att man ville hänga på spelhallar. Det blev till att hustla morsan och säga att man skulle "käka ute", så hade man råd med 2-3 matcher efter man hade käkat sig mätt hos polaren. Du anar inte hur kung man var efter att ha vunnit airhockeyturneringen i gänget - förstapris i den största turneringen vi hade var ett sexpack delicato! OnT: Vi åkte helikopter med Maverick (Wind Dancer Tour), landade i GC och fick skumpa, läsk och en liten påse med minimorötter och vindruvor nere i klyftan. Inte utan att man kände sig som Donald Trump! Ärligt talat tror jag det är en av de mest prisvärda, kändes i alla fall så när vi bokade. http://www.maverickhelicopter.com/tour-wind-dancer.aspx Citera
Jennez Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 OnT: Vi åkte helikopter med Maverick (Wind Dancer Tour), landade i GC och fick skumpa, läsk och en liten påse med minimorötter och vindruvor nere i klyftan. Inte utan att man kände sig som Donald Trump! Ärligt talat tror jag det är en av de mest prisvärda, kändes i alla fall så när vi bokade. http://www.maverickhelicopter.com/tour-wind-dancer.aspx Just det! Maverick hette det vi åkte med också! Prisvärt - ja, men när vi inte fick landa och ville ha refund fick vi typ $50 när turer utan landning var minst $100 billigare. Lackade ur ordentligt på dem därute i öknen. Dessutom annonserade de att det inte skulle bli någon landning när vi redan var i luften. Som om de kom på det tio min efter start liksom. Svinigt. Så vill du gambla tar du med landning, utan gambling tar du utan landning. Citera
gibbsson Postad 23 April , 2010 Rapport Postad 23 April , 2010 Körde sandbuggys förra året. Fick en cool t-shirt och ett litet stop på nascarbanan. http://www.sunbuggiefunrentals.com/lasvegas.html Citera
Joel Eriksson Postad 24 April , 2010 Rapport Postad 24 April , 2010 Just det! Maverick hette det vi åkte med också! Prisvärt - ja, men när vi inte fick landa och ville ha refund fick vi typ $50 när turer utan landning var minst $100 billigare. Lackade ur ordentligt på dem därute i öknen.Dessutom annonserade de att det inte skulle bli någon landning när vi redan var i luften. Som om de kom på det tio min efter start liksom. Svinigt. Så vill du gambla tar du med landning, utan gambling tar du utan landning. Risigt, minst sagt. För oss var det inga problem att landa - antar att man måste ha lite tur med vädret... Skulle dock säga att det är EV+ att köpa med landning. Säg att det kostar en hunka dollares, är 75% att man får landa så är det ett ev+spel, eftersom det är värt säkert 150 dollar att stå och svettas i den där torra, jävliga klyftan.. =) Citera
JohnH Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 UFC Fight July 3rd Ultimate Fighting Championship® heavyweight champion Brock Lesnar returns to defend his heavyweight championship against interim title holder Shane Carwin at UFC® 116, live from the MGM Grand Garden Arena on Saturday, July 3. Citera
Jeg123 Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 UFC Fight July 3rd Ultimate Fighting Championship® heavyweight champion Brock Lesnar returns to defend his heavyweight championship against interim title holder Shane Carwin at UFC® 116, live from the MGM Grand Garden Arena on Saturday, July 3. Hade varit grymt, men kostar det inte typ $500+ ? Tror jag hörde att Wynns kommer visa matchen vid deras pool. Citera
JohnH Postad 17 Maj , 2010 Rapport Postad 17 Maj , 2010 Hade varit grymt, men kostar det inte typ $500+ ? Tror jag hörde att Wynns kommer visa matchen vid deras pool. $100-$1000 typ. Man bör väl typ pröjsa för platser kring $400-500 för o se nåt. Citera
Joel Eriksson Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Någon som har koll på var man kan gå för att hitta en ordentlig supermarket (mataffär)? Finns det någon på centrala stripen? Citera
Weedobooty Postad 25 Maj , 2010 Rapport Postad 25 Maj , 2010 Någon som har koll på var man kan gå för att hitta en ordentlig supermarket (mataffär)?Finns det någon på centrala stripen? Nej, men det vore grymt med en Konsumbutik mellan Caesar's och Bellagio. Du får åka ut några kvarter för att hitta mataffärer. Citera
Joel Eriksson Postad 27 Maj , 2010 Rapport Postad 27 Maj , 2010 Wahlgreens har endel läsk/vatten o sånt iaf. Och allt annat man kan tänkas behöva... typ all världens värktabbletter solkrämer o sånt. Ligger en utanför palazzo (samma byggnad) och en ~500m-1km "norr" om MGM. Innan Planey Hollywood. Så mkt mat har de nog inte förutom kex o godis dock . Här är det ganska humana priser typ som i mataffärerna hemma. Tack för svar, ska kolla runt lite när jag är där. Citera
Penils Postad 27 Maj , 2010 Rapport Postad 27 Maj , 2010 Är man i Vegas/USA måste man ju äta på Taco Bell och trycka ett par Monster Tacos på Jack in the box. Citera
Jennez Postad 27 Maj , 2010 Rapport Postad 27 Maj , 2010 Jack in the box. Bästa hamburgerkedjan någonsin. Citera
Jeg123 Postad 5 Juli , 2010 Rapport Postad 5 Juli , 2010 Riktigt bra outlets för shoping, finns en norr och en söder om stadskärnan. Riktigt bra priser och grejer typ adidas skoaffär där alla par kostar $25 med typ alla modeller osv. Annars är GC grymt, var där med mina micro-föräldrar så tog busstur. Var fortf riktigt häftigt även fast snurra nog är bättre. Var hittade du Adidas affären? Citera
Skwatte Postad 5 Juli , 2010 Rapport Postad 5 Juli , 2010 Var hittade du Adidas affären? Ska finnas en på södra outleten. Citera
Jeg123 Postad 5 Juli , 2010 Rapport Postad 5 Juli , 2010 Ska finnas en på södra outleten. Vad heter outleten? Citera
Skwatte Postad 5 Juli , 2010 Rapport Postad 5 Juli , 2010 Vad heter outleten? Hmm, Las vegas outlets tror jag, the duce bussarna går ner dit. Fast kommer inte ihåg att det var $25/paret som Antisk skrev, tror jag betalade $50 för ett par stan smith och då fick man halva priset på nästa par. Citera
Boppster Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Är det någon som varit på The Gun Store och prövat deras "leksaker"? http://www.thegunstorelasvegas.com/ Hur var det i så fall? Prisvärt? Citera
Snusarn Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 det kostar typ 100-150 dollar för deras paket och då får man skjuta kanske 100 skott med olika grejer. rätt coolt får väl erkännas. Citera
mackan996 Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Inomhus gocart skall vara bra i vegas , letade sist men hann inte med att åka. Citera
Steel Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Är det någon som varit på The Gun Store och prövat deras "leksaker"?http://www.thegunstorelasvegas.com/ Hur var det i så fall? Prisvärt? Definitivt värt att prova om man inte haft så stor kontakt med vapen tidigare, bara för att se hur det känns att skjuta maskingevär etc. Citera
Jeg123 Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Har också varit på gunstore, jag valde "shoot the wall" eller nått sånt, jag betalade $349.95 för att skjuta med 16 olika vapen tror jag. Att åka dit och skjuta tyckte jag var värt, men att testa så många olika vapen var lite onödigt. Åk dit, men välj 2-3 vapen som du vill skjuta med istället. En annan sak man kan göra i Vegas om man inte är sugen på att gambla är att hoppa fallskärm. Gjorde det iår och fick betala $180, då ingick taxiresa till airstrippen. Citera
Boppster Postad 31 Augusti , 2010 Rapport Postad 31 Augusti , 2010 Definitivt värt att prova om man inte haft så stor kontakt med vapen tidigare, bara för att se hur det känns att skjuta maskingevär etc. Precis det jag vill testa. Jag prövade pistol och hagelgevär i thailand, men jag har aldrig prövat maskingevär. Då blir det en vända dit. Citera
Recommended Posts