Jeg123 Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 Här diskuterar vi bufféerna i Las Vegas. Jag har bara ätit på två stycken. En var Spice Market buffé som ligger inuti Planet Hollywood. Kostar $30 och är värt varenda cent. Här hittar man verkligen allting. Jag åt mig mätt på Seafood delen där man hittar tigerräkor, alaska king crab och sjukt god lax. Det fans även sushi, inget speciellt med den dock. Den andra buffén jag var på var på Freemont Street. Jag kommer dock inte ihåg vilket hotel, men tror det var 4 Queens. Priset var antingen $4 eller $5. Utbudet var inte speciellt stort, men helt klart ätbart och man blev mätt. Citera
killerwolf Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 ätit på luxors och mgm's bufféer. ca $20 respektive och det är en syn för gudar. Oändligt stora bufféer och kockar som står på rad och gör omeletter och skär i stora stekar åt en etc. Citera
Joel Eriksson Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 Bellagio och Mandalay Bay tyckte vi klart hade bäst bufféer när vi var där förra året. Lär ju bli replay på de även detta år - även om Spice Market och Wynn står på listan för att bockas av. Detta borde dock inte vara några probs, med tanke på att vi borde käka i alla fall 25 ggr under resan.. =) Citera
Jennez Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 Billigast: Monterey Room på Gold Coast Bästa buffén: Wynn Högst totalbetyg om man kombinerar pris med kvalitet: Spice Market på PH. /lock thread Citera
Jeg123 Postad 20 April , 2010 Författare Rapport Postad 20 April , 2010 Vad kostar det på Wynn? Citera
Lofberg_brillo Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 Vad kostar det på Wynn? Breakfast 8:00am - 10:30am M-F $18.95 +tax Lunch 11:00am - 3:30pm M-F $22.95 +tax Dinner 4:00pm - 10:00pm $34.95 +tax Friday & Saturday Dinner 4:00pm - 10:30pm $38.95 +tax Sat-Sun Brunch 8:00am - 3:00pm $36.95/w champagne Har för mig skatten ligger på 12% (rätta mig och jag har fel). Du får billigare och godare buffé på Planet Hollywood Citera
Jeg123 Postad 20 April , 2010 Författare Rapport Postad 20 April , 2010 Tror den ligger på 13% t.o.m Citera
JoeFalk Postad 20 April , 2010 Rapport Postad 20 April , 2010 Wynn var bättre än Bellagio det är typ det jag vet om bufférna i vegas. Skumpa buffén på wynn gör det riktigt gött Citera
Joel Eriksson Postad 21 April , 2010 Rapport Postad 21 April , 2010 Ni som gillade Wynn - det är inte så att jag misstror er, men vad gör den bättre än exempelvis Bellagios? Citera
Karl_Ashnikov Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Nyss hemkommen från Vegas, testade bufféerna på Bellagio, Spice Market på Planet Hollywood och World Buffet på Rio. Rio vinner helt klart. Enligt dem själva den största buffén i Vegas och nog fan är den stor. 12 stationer med amerikanskt, mexikanskt, sushi och asiatiskt, glass och desserter etc etc. Bra kvalitet överlag, mycket gott. På andra plats med liten marginal kommer Spice Market, även här mycket stort utbud och bra kvalitet. Väl värt ett eller flera besök. På tredje plats finner vi Bellagios buffé. Mycket mindre än de övriga två och lägre kvalitet. Går nog inte dit igen efter att ha testat de andra. Citera
JohnH Postad 12 Maj , 2010 Rapport Postad 12 Maj , 2010 Är det wynn som gäller om man ska äta hummer och king crab? Man har dåliga erfarenheter med sig från bufféer men jag antar att de håller en rätt hög klass, inte jättemycket sämre, än ordinary restaurantes? Citera
chip_count_0 Postad 4 Juni , 2010 Rapport Postad 4 Juni , 2010 Billigast: Monterey Room på Gold Coast Bästa buffén: Wynn Högst totalbetyg om man kombinerar pris med kvalitet: Spice Market på PH. /lock thread Buffén på Gold Coast heter väl Ports O´Call? Kostade $11.99 med club coast kort, $12.99 utan. Hyggligt utbud av mat, ingen super upplevelse. Rio's Buffé klart bättre för $20. Citera
El Helado Patata Postad 15 Juni , 2010 Rapport Postad 15 Juni , 2010 Jag har bara testat en enda av bufféerna än så länge men tycker den på Harrah's är rätt OK även om den nog har väldigt litet utbud i jämförelse med de större bufféerna. Framförallt kan det bli stört billigt beroende på hur ofta man äter. Är ju $34.99 för 24h access och i sverige äter jag väl 4-5 mål om dagen vilket gör det ju sjukt billigt. Äter man lunch + middag + lunch nästa dag så blir det ju ändå fortfarande väldigt billigt. De byter förresten lunch och kvällsbuffé något och tyckte kvällsbuffén var sjukt grym men kände mig lite smått löjligt efter att ha hypeat den för min kompis som kom nån dag senare och utbudet av gött shit var mycket sämre. Hursomhelst, billigt, sjukt grymma efterätter och bakelser och är ju centralt. Citera
Jeg123 Postad 30 Juni , 2010 Författare Rapport Postad 30 Juni , 2010 Någon som testat MORE på Luxor? Citera
Joel Eriksson Postad 1 Juli , 2010 Rapport Postad 1 Juli , 2010 Någon som testat MORE på Luxor? Ja, förra året. Den är ok, men det är helt klart värt att betala det lilla extra det kostar att käka på Bellagio/MB/något annat ställe. Citera
fritte_n Postad 2 Juli , 2010 Rapport Postad 2 Juli , 2010 Jag har bara testat en enda av bufféerna än så länge men tycker den på Harrah's är rätt OK även om den nog har väldigt litet utbud i jämförelse med de större bufféerna. Framförallt kan det bli stört billigt beroende på hur ofta man äter. Är ju $34.99 för 24h access och i sverige äter jag väl 4-5 mål om dagen vilket gör det ju sjukt billigt. Äter man lunch + middag + lunch nästa dag så blir det ju ändå fortfarande väldigt billigt. De byter förresten lunch och kvällsbuffé något och tyckte kvällsbuffén var sjukt grym men kände mig lite smått löjligt efter att ha hypeat den för min kompis som kom nån dag senare och utbudet av gött shit var mycket sämre. Hursomhelst, billigt, sjukt grymma efterätter och bakelser och är ju centralt. Erbjudandet gäller ju samtliga Harrah's hotell i Las Vegas. För 35 dollar får du äta hur mycket och hur många gånger du vill under 24 timmar på 7 Buffeer, inte bara Harrah's Buffen. Outstanding bland dem är Spice Market(planet hollywood) samt Ceasar Palace. Carnival Buffet i RIO har alltid en fruktansvärd lång kö och är i min mening inte lika bra som Ceasars och PH. Citera
Jeg123 Postad 5 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2010 Erbjudandet gäller ju samtliga Harrah's hotell i Las Vegas. För 35 dollar får du äta hur mycket och hur många gånger du vill under 24 timmar på 7 Buffeer, inte bara Harrah's Buffen. Outstanding bland dem är Spice Market(planet hollywood) samt Ceasar Palace. Carnival Buffet i RIO har alltid en fruktansvärd lång kö och är i min mening inte lika bra som Ceasars och PH. Är det något special erbjudande? Var köper man det? Citera
Jeg123 Postad 5 Juli , 2010 Författare Rapport Postad 5 Juli , 2010 Och får man ett kort eller får man ett fult jävla armband? Citera
Hallqvist Postad 5 Juli , 2010 Rapport Postad 5 Juli , 2010 Absoluta nöten av Vegas bufféer är Wynns frukostbuffé imo, aldrig ätit en i närheten så god frukost någon annan gång, TESTA!!! Citera
Recommended Posts