dearling Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Halloj har förstått att det är många/vissa som förespråkar att man inte har en 3betsrange vs en utgraise över huvud taget då den tenderar att bli så viktad mot stålhänderna...hur hanterar ni detta när det blivit så jäkla populärt med att miniraisa utg med en väldigt väldigt bred range...? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 på microstejks som jag lirar så 3betar jag typ KK+ och flattar resten cuz why not, orka vara balanserad. Balans är typ mitt nr. 1 whine. Typ nån reg exploitar mig och jag whinar i chatten om att han är obalanserad. Orka vara balanserad mao. Fan snackar jag om gonatt lal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bigdwarf Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 på vilken site är det populärt att minraisa utg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Det är väl bara att polarisera 3bet-rangen om man tycker att man 3bettar för lite mot UTG alternativt 3bets-bluffa med blockers oftare mot folk som foldar lite mer ofta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 på vilken site är det populärt att minraisa utg? OP kanske sätter sig vid straddle borden av misstag varenda gång:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
owster Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 OP har postat i turneringspoker subforumet. Själv har jag inget bra svar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 tbh är det nöt att vara obalanserad.. just do it Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 detta är inte sandlådan, idioter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crappy Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Då blir det varning till nästa som tycker han är rolig. Rensar OT och hoppas jag slipper göra om det! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 jag var seriös lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Tottyville Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 crappy du gör skäl för ditt nick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Väldigt beroende på stackstorlek, payoutstruktur och reads, I suppose. I början av en deepstackturre mot en okänd fi så spelar du rätt likt cashgamestrategi. Trebetta/squeeza med lite SC också, så är du ganska balanserad. Openminraisar han från UTG med en bred range så mår du ganska bra i det läget. I senare skeden, med mindre stackar och mer påverkan av payoutstrukturen, så blir det väldigt olika beroende på hur landet ligger.. Bah, inte mkt till svar. Men iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
edsf Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Då blir det varning till nästa som tycker han är rolig. ehhh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts