Slaktavfall Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Äh, då kan jag inte hjälpa dig. Snart påstår du väl att lungsäcken egentligen omsluter lungorna Nej, jag sätter punkt här. Har sagt alldeles för mkt hemligt redan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LykkaSiGya Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Mkt riktigt Klyka! Och har man fått möjligheten (extremt få förunnat) att gå heltoks hemliga superkarateskola (där man bla får lära säg de beryktate mördarslaget) kan man sänka vilken levande man idag. True story faktist halsmördarslaget pinsamt watzen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Kan någon definiera uttrycket "karatespark" förresten?Det uttrycket härstammar från pressens ovana att försöka förstärka en helt vanlig pungspark... Karatespark....vilket larv. Vilken kille står upp efter en gammal hederlig pungspark av ett par rejäla arbetsskor? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LappRoffe Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Karatespark....vilket larv. Vilken kille står upp efter en gammal hederlig pungspark av ett par rejäla arbetsskor? Helt rätt, men om kvällspressen får nys om kicken så heter det "karatespark". Lika sjukt som att Kenta benämns som "världsstjärna"... Om Klyka hade vevat vid korvkiosken och Aftonbladet hade tryckt storyn, så hade det hetat ungefär så här: "Världsberömt forumhomo karatesparkade en korv med bröd i ansiktet på en respekterad same som bara skötte sina egna affärer...":-D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mickel Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Helt rätt, men om kvällspressen får nys om kicken så heter det "karatespark".Lika sjukt som att Kenta benämns som "världsstjärna"... Om Klyka hade vevat vid korvkiosken och Aftonbladet hade tryckt storyn, så hade det hetat ungefär så här: "Världsberömt forumhomo kastade en korv med bröd i ansiktet på en respekterad same som bara skötte sina egna affärer...":-D FYP Är det sånt man kallar för lappkast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
badabing499 Postad 17 April , 2010 Rapport Share Postad 17 April , 2010 Frisk och frisk.Vem är det egentligen? Du skrev först att han är en psykopat sen att en psykolog ska utreda det. Kan inte tänka mig att han är under utredning (hade nog varit allmänt känt isf), så du är antingen en psykolog eller så sprider du falska rykten. Jag gissar på det senare. (typiskt psykopatdrag btw) Om han sparkade någon i huvudet så tror jag det var alkoholen som var orsaken mera, tillsammans med att han säkert var jävligt förbannad, han kanske t.om själv har blivit sparkad i huvudet nån gång, ingen hittepådiagnos. Nej jag skrev inte att han var psykopat det var en annan användare som skrev det (vorre)... men jag svarade på din kommentar om att du efterfrågade källa till det påståendet och därför citerade jag artikeln i första inlägget.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Nej jag skrev inte att han var psykopat det var en annan användare som skrev det (vorre)... men jag svarade på din kommentar om att du efterfrågade källa till det påståendet och därför citerade jag artikeln i första inlägget.. Ok, sorry. Var inte den faktan jag efterfrågade men skitsamma. Sparkar man folk i huvudet så får man stå ut med att folk hittar på saker om en, tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 I samma program hos Virtanen förnekar Ken bestämt att han någonsin har haft med DIFs firma att göra. Trovärdigt? Sådäär... http://lapproffe.blogg.se/images/2010/kenta_74568184.jpg Den här posten är den mest korkade jag har läst på flera veckor på detta forum. Och det vill inte säga lite, stort grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Helt rätt, men om kvällspressen får nys om kicken så heter det "karatespark".Lika sjukt som att Kenta benämns som "världsstjärna"... Om Klyka hade vevat vid korvkiosken och Aftonbladet hade tryckt storyn, så hade det hetat ungefär så här: "Världsberömt forumhomo karatesparkade en korv med bröd i ansiktet på en respekterad same som bara skötte sina egna affärer...":-D Ååh, vad mysigt vi skulle ha det där vid korvkiosken! Du och jag, Roffe. Jag kan verkligt se de bågformade senapsspåren i luften efter den perfekt lobbade korven som liksom i slow motion gnuggas in i ditt välansade skägg. Den här posten är den mest korkade jag har läst på flera veckor på detta forum. Och det vill inte säga lite, stort grattis! Det är alltid kul när folk hackar på Lapproffe. ;mrgreen: Men vi kan väl hålla oss till att göra det av rätt anledningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Den här posten är den mest korkade jag har läst på flera veckor på detta forum. Och det vill inte säga lite, stort grattis! Jaså? Tycker att jag själv har postat betydligt mer korkade saker under den senaste 14-dagarsperioden iofs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Jaså? Tycker att jag själv har postat betydligt mer korkade saker under den senaste 14-dagarsperioden iofs. -1, Älskar alla dina poster Mike, fortsätt skriva så mycket du kan! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FiSherman63 Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Jaså? Tycker att jag själv har postat betydligt mer korkade saker under den senaste 14-dagarsperioden iofs. Hade glömt bort dig, I stand corrected. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 -1, Älskar alla dina poster Mike, fortsätt skriva så mycket du kan! Hade glömt bort dig, I stand corrected. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Mkt riktigt Klyka! Och har man fått möjligheten (extremt få förunnat) att gå heltoks hemliga superkarateskola (där man bla får lära säg de beryktate mördarslaget) kan man sänka vilken levande man idag. True story faktist halsmördarslaget pinsamt watzen.. Krav Maga pysen, inte karate... (Illustrationerna förgyllde presentationen vill jag minnas, eller rättare sagt illustrationen för allt hände i ett enda slag, försvar, attack och mord). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Krav Maga pysen, inte karate... som om strupslag uppfanns på 1900-talet // förövrig var det en svensk kamsportare (karate/kickboxare) som dog av ett dylikt slag i barcelona för några år sedan så det är inte direkt något att skämta om Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pold Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Skulle vilja se Ken spela "Allan Ballan".. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nicklaslid Postad 18 April , 2010 Rapport Share Postad 18 April , 2010 Skulle vilja se Ken spela "Allan Ballan".. kvack kvack i pokermiljonen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 som om strupslag uppfanns på 1900-talet // förövrig var det en svensk kamsportare (karate/kickboxare) som dog av ett dylikt slag i barcelona för några år sedan så det är inte direkt något att skämta om ganska vanligt att det skämtas om döden men det kanske du har missat och ja, det är roligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
starsonmars Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 förövrig var det en svensk kamsportare (karate/kickboxare) som dog av ett dylikt slag i barcelona för några år sedan så det är inte direkt något att skämta om Verkar som en uppgift han tog sig hals över huvud. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 som om strupslag uppfanns på 1900-talet +1 Människor har fortfarande bara två armar och två ben. Random snubbe med lite XYZ-kampsport i bakfickan skyddar givetvis knäskålar, strupe, och pung. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SunTzu Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 I dom flesta kampsorter får man inte slåss mot strupe och pung, så varför skulle dom träna in den reflexen? Finns en anledning till varför karatenissar blir slaktade på gatan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
honest99 Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 I dom flesta kampsorter får man inte slåss mot strupe och pung, så varför skulle dom träna in den reflexen? Finns en anledning till varför karatenissar blir slaktade på gatan Vet inte vad du har för erfarenheter, men själv har jag tränat lite olika varianter av kung-fu samt kick-boxing, och nog skyddar man pungen och knäna. Slag mot strupen var dessutom... eh skit samma. Antar attt du levlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Själv har jag tränat lite, lite karate. Vi sparkade mot pungen. Bara markeringar, men alltid kul när nån råkade träffa lite bättre än det var tänkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Starfitter Postad 19 April , 2010 Rapport Share Postad 19 April , 2010 Själv har jag tränat lite, lite karate. Vi sparkade mot pungen. Bara markeringar, men alltid kul när nån råkade träffa lite bättre än det var tänkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts