JohahH Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Tvungen att skriva av mig min TILT!! Igår natt spela jag en 10K turre och ligger 4 med 8 kvar på finalbordet. Plockar upp KK och får in det pre mot CL. Vinner jag pottten är jag stor CL. Allt ser bra ut tills river A. Nya tag inatt. 5k turre på Ipoker. Finalbord 7kvar och ligger 3a. Plockar upp KK får in det mot Chip 2an, som visar AK. Är så inne i att se till att det inte kommer nått A, så missar att han sätter sin hålstege på river. Trevligt att se pengarna åka åt fel håll när man tror man vunnit:evil: Så jävla tråkigt att få en 8e plats och en 7e plats och ynka 500$, istället för kanske runt 4000$ om händerna hade fått stå på river...... Och så kan väll jävla Ipoker se till att leverera dödande kortet direkt och inte kasta det i mitt ansikte på river 2gånger om:evil: urkkkkkkkk:evil: Citera
Mr.Lajban Postad 14 April , 2010 Rapport Postad 14 April , 2010 Snyggt med finalbord två dagar irad! Citera
JohahH Postad 14 April , 2010 Författare Rapport Postad 14 April , 2010 Efter att varit iskall sista halvåret förra året har jag plockat rätt många finalbord i år, vilket känns bra. Tyvärr så har turen grinat emot varje gång på final bordet och tror bara jag har mellan 5-10 platser. Pengarna ligger ju ofta på topp 4, så det känns lite tungt att det går bra fram till de stora pengarna ska fördelas:-( Citera
Recommended Posts