nucleus Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 japp, rubriken säger det mesta, vilken klubb är billig att gå med i för att kunna spela grenfee på andra banor? * RP, la till ? - QoS * Citera
TotalFarsa Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Förslagsvis kollar du på denna sajt, eller så gör du som jag... Blir medlem i Bolidens GK för ca 650 pix per år... /TF Citera
nucleus Postad 2 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2005 sweet. 650:- är taget. nu ska jag ut och krossa par...... Citera
Rickard Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 eller så tar du denna klubb för 580:- www.sonfjallsgolf.se Citera
bzkt Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 eller så tar du denna klubb för 580:- www.sonfjallsgolf.se Skummade igenom det och fick det till "sonjas fjoll golf" i huvudet och tänkte "vänta ett tag", och läste det igen Citera
TotalFarsa Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 eller så tar du denna klubb för 580:- www.sonfjallsgolf.se Skummade igenom det och fick det till "sonjas fjoll golf" i huvudet och tänkte "vänta ett tag", och läste det igen Inte så undra på, du ser ju helt vindögd ut!!! /TF Citera
Largo-Sama Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 eller så tar du denna klubb för 580:- www.sonfjallsgolf.se Skummade igenom det och fick det till "sonjas fjoll golf" i huvudet och tänkte "vänta ett tag", och läste det igen Inte så undra på, du ser ju helt vindögd ut!!! /TF Jag lyckades också läsa fel, fastän mina ögon är jättestora Citera
bzkt Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Inte så undra på, du ser ju helt vindögd ut!!! Du har större problem än mina ögon Citera
nucleus Postad 3 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2005 Fjällgolfen verkar ju också bra, kanske blir den istället då tycker ananrs det här från boliden var lite kul fast det kanske bara är jag Banrekord 18 hålKari M*******, 89 slag Citera
TotalFarsa Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Inte så undra på, du ser ju helt vindögd ut!!! Du har större problem än mina ögon Om du syftar på mitt "kalhygge" så har du feeeeeel! Det är faktiskt jättemysigt att ta på... Och så upplever jag mig som rätt så aerodynamisk /TF Citera
busen Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Nu förstår jag. TF klagar på Tela för att dem inte som comviq erbjuder dålig täckning (!) Citera
TotalFarsa Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Nu förstår jag. TF klagar på Tela för att dem inte som comviq erbjuder dålig täckning (!) Humor!!! Men en sak ska du ha klart för dig busen, jag har redan hört alla bald-jokes som finns, eller åtminstone alla de som umgängeskretsen varit fyndiga nog att komma på /TF - Totalt håravFall Citera
Recommended Posts