eurythmech Postad 2 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2005 vad ska din bild föreställa eury? Jag har alltid tyckt att den ser rätt obscen ut, men det är väl någon som kollar på sina kort? Johnny Cash va? Bingo. D: Ska vi bestämma en tid med en gång? Sen vilken sal det blir bäst att sitta i har jag inte direkt nån koll på, det kan väl du bestämma? Citera
D Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Ok jag tror vi kör på E51 (stor sal så vi får plats med åskadarmassorna) Tiden spelar ingen roll för min del. Citera
jezaja Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Z är mekatronik, sådana som inte vet om dom vill syssla med datorer eller katapulter För övrigt funderat på ett CTH event nån gång till hösten men blir det för stort blir det ju problem med LI, GP o kåren Citera
Krissan Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Z är mekatronik, sådana som inte vet om dom vill syssla med datorer eller katapulter För övrigt funderat på ett CTH event nån gång till hösten men blir det för stort blir det ju problem med LI, GP o kåren Glöm inte Metro heller "Nakengycklande teknologer drev illegal spelverksamhet" typ. KTH-nördar: Jag förutsätter att ni fixar 3-4 webcams och streamar spektaklet. För övrigt: "Skrik och bli rik - teknisk fysik". Citera
magzter Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Men herregud vad många fjanttomtar det finns på det här forumet Jag tar er alla en efter en efter att jag har skinnat D. Hade jag haft dina reslutat i plantskolan skulle jag inte vara så kaxig som du är.... Citera
eurythmech Postad 2 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2005 KTH-nördar: Jag förutsätter att ni fixar 3-4 webcams och streamar spektaklet. Jag är ingen jävla datalog heller! (Men streaming vore askul!) magzter: Jag antar att vi inte alla kan födas med cojones. Citera
eurythmech Postad 2 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 2 Juni , 2005 Sweet! QoS: Fixar du PA kan du få vara MC Citera
emf Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 får jag vara med och försvara från T då? om inte annat vill jag definitivt komma som åskådare (och slå QoS i magen om han försöker smeka chipsen på ett icke-godkännt sätt?) ;D Citera
Zikes Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Emf... du ska inte försvara T! Det gör jag! Det står fortfarande 4-1 i HU till min fördel. Men det låter lite småkul detta. Slöjdskolekillen vet jag inte riktigt vad han vill.... och varför är det alltid så att det är de andra skolorna som börjar med påhoppen på KTH... kan det vara avundsjuka? Personligen tycker jag dock det kvittar vilken skola man går på... det är ju 180p överallt och dåliga resp. bra lärare lär också finnas på alla ställen... Citera
QoS Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Ska se om jag kan vara med den helgen! - QoS Citera
Moeker Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Slöjdskolekillen vet jag inte riktigt vad han vill.... och varför är det alltid så att det är de andra skolorna som börjar med påhoppen på KTH... kan det vara avundsjuka? Personligen tycker jag dock det kvittar vilken skola man går på... det är ju 180p överallt och dåliga resp. bra lärare lär också finnas på alla ställen... Vi läser 200p och får dessutom en MoS, till skillnad från er fjuttiga civilingenjörer Det var väl ingen som tog illa upp? Kan ni förresten den gyllene ölkylsregeln, KTH = Kalla Till Höger Citera
toppace Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Men herregud vad många fjanttomtar det finns på det här forumet Jag tar er alla en efter en efter att jag har skinnat D. Hade jag haft dina reslutat i plantskolan skulle jag inte vara så kaxig som du är.... nästan slag under bältet. Han har ju slutat och lyssna på parre och liggat och börjat lira nu. Om en månad spelar vi om hans pengar. Citera
parre Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Han har ju slutat och lyssna på parre och liggat och börjat lira nu. Hade han lyssnat på parre och liggat hade han aldrig suttit och grindat FL från första början... Citera
toppace Postad 2 Juni , 2005 Rapport Postad 2 Juni , 2005 Han har ju slutat och lyssna på parre och liggat och börjat lira nu. Hade han lyssnat på parre och liggat hade han aldrig suttit och grindat FL från första början... ok if you say so jag vill bara ligga med parre ändå! Citera
eurythmech Postad 3 Juni , 2005 Författare Rapport Postad 3 Juni , 2005 När man spelar HORSE, kör man med mörkar i 7CS då? Eller är det som vanligt? Isf, vad är bruklig struktur på antar och bringin relativt betsen? Citera
D Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Finns väl ingen anledning att köra med mörkar? Vad som är brukligt vet jag inte. Tycker vi kör ante 0.25 bring-in 1 med stakes 2-4. Citera
goodfella Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Har ni inte förstått att I är det enda rätta. Det är vi som är Sveriges framtid när det gäller det mesta, även poker... Citera
alve Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 Lite OT kanske, men undrar om vad HORSE betyder. Hur spelar man det? HORSE = Hold 'em, Omaha, Razz, Stud (7CS) och vad mer? E = vad? Förresten är dom övriga rätt? Citera
Trolldeg Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 E = OmahaEight. Alltså Hi/lo. Tror jag... Citera
D Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 E = OmahaEight. Alltså Hi/lo. Tror jag... Nix stud/8 Citera
Krissan Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 E = OmahaEight. Alltså Hi/lo. Tror jag... Nix stud/8 Jag hoppas ni inte fegar genom att köra 7CS/8, utan tar det manliga spelet 5CD/8 istället? Citera
alve Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 okej . Kör man först till 3 eller? 1 poäng för vunnet spel. Citera
Trolldeg Postad 3 Juni , 2005 Rapport Postad 3 Juni , 2005 E = OmahaEight. Alltså Hi/lo. Tror jag... Nix stud/8 Ah! Tack för klargörandet. E stog för Eight iallafall, alltid nått. Eller så kanske det inte gör det, whatever. Citera
Recommended Posts