Jimmy_Pistol Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 Ja vi vet att du finns minibiff Citera
Antisk Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 Synar jag flop synar jag turn i första och sedermera även river, men jag får nästan alltid in det med din stacksize på flop. Hans range kommer att bestå av många par, kombos etc vilket du står dig bra mot (har ju också). Degar i princip alltid andra när jag sitter 100bb djupt med samma motivering. Btw är det oftast inte särskilt bra att släppa QQ+ på farliga brädor på .25/5 på svs. Hoppas att jag inte låter dryg försökte hålla mig kort. Citera
Akim Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 Standard fast det är två helt olika spelartyper? Är lite osäker, men jag jobbar mkt på att släppa QQ+ på jobbiga brädor. Du ska inte släppa QQ+ på jobbiga brädor. Kommer Q72 utan färgdrag och någon raisear ja då kan du eventuellt börja fundera på att släppa. Hand 1; Syn turn Hand 2; Få in smeten på flopp. Citera
anegym Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 Hand 2 är alldeles åt skogen. Skulle höjt flopp. Hand 1 är väl mer ok. tror dock jag skulle synat turn. Citera
nikkokick Postad 10 April , 2010 Rapport Postad 10 April , 2010 någonting säger mig att du inte släpper AQ på Qxxx handen, ifall du har Ruter Ess. Det kan vara en smart idé att inte släppa KK(ruter) då heller, det är i princip en bättre hand.. Citera
Paschendale Postad 24 April , 2010 Rapport Postad 24 April , 2010 Första handen känns ju jätteskum. Skulle han verkligen beta turn med ett set när färgen väl kommer? Då känns det ju hellre som typ AQ med ruter Q eller nåt. Iofs kan han också ha JTs i ruter, men det känns ändå jättekonstigt att han donkar turn i så fall.. Synar vi turn så får vi ett jobbigt beslut på de flesta riverkorten. Nej, på 0.25/0.50 trycker jag nog in resten på turn. Sen fold>syn i den ordningen. Känns som att många tighta spelare också övervärderar sina händer, så han kan ju även ha AQ utan ruter och tycker det är jättebra (zOmg tptk all-in!!!!!!!! ni vet) Hand två så shovar jag flop Citera
minibiff Postad 7 December , 2014 Rapport Postad 7 December , 2014 Herregud hur viker du turn i första handen.. jävla nit du är pickan.. Citera
Recommended Posts