x31xx Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Ja, vad köper man till en 4-åring som har det mesta redan? Min bortskämda brorson fyller år på lördag. Han är mycket förtjust i "att bygga saker" enligt uppgift. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bzkt Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Gå till en leksaksaffär och säg det till personalen, de äääälskar att komma på presenter Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Köp tio flaskor superlim och skriv ett kort: "Grattis xxxxxx på 4-årsdagen. Nu kan du bygga nästan vad du vill av vad som helst. Av pappas och mammas CD-skivor kan t ex bygga jättefina hus" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Timmi Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 WPT markerset ffs! börja trimma ungen tidigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
toppace Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Köp tio flaskor superlim och skriv ett kort:"Grattis xxxxxx på 4-årsdagen. Nu kan du bygga nästan vad du vill av vad som helst. Av pappas och mammas CD-skivor kan t ex bygga jättefina hus" Nusse du får härmed aldrig vara barnvakt till mina barn. Ang presenten köp en hockeyklubba, det är bra till en fyraåring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Nusse du får härmed aldrig vara barnvakt till mina barn. Det är lugnt. Jag har ju en egen fyraåring och en tvååring att roa mig med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Largo-Sama Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Lego Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Caines Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Såna där brickor man ställer upp efter varandra.....man puttar på den första så ramlar alla en efter en....hoppas du förstår vad jag menar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Såna där brickor man ställer upp efter varandra.....man puttar på den första så ramlar alla en efter en....hoppas du förstår vad jag menar Hehe, läste "brackor" först Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nusseman Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Såna där brickor man ställer upp efter varandra.....man puttar på den första så ramlar alla en efter en....hoppas du förstår vad jag menar Domino heter det... Gamla hederliga meccano, fast i plast och lite större delar var jäkligt uppskattat av sonen när han fyllde tre. Finns i lagom stora hinkar för nån hundring. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
halob Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 wie jag fyller också på lördag, dock inte fyra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Animaniac Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Lego Ja, vad kan vara bättre än det egentligen? Finns ju dessutom hur många teman som helst nuförtiden, gillar han pirater kan man köpa ett lego-sjörövarskepp, gillar han rymdprylar finns sånt osv... Fan, jag måste åka hem till morsan och hämta mina legogrejer känner jag... Har varit utan dem för länge nu.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cheunce Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Lego Lego är hur bra som helst. Speciellt de man kan programmera. Annars föreslår jag en bilbana. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Douglas Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Jag antar att du tycker om honom? Annars kan du ge honom ett par nätters vistelse på Michael Jacksson's ranch... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Suppe Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Bilbana är självklart. Han gillar att bygga = köp en lång bilbana som han sen kan få bygga ihop, sen är det din och din brors tur att ha roligt med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
trexter Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Något som låter mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dahlberg Postad 7 Juni , 2005 Rapport Share Postad 7 Juni , 2005 Ja, vad köper man till en 4-åring som har det mesta redan? Min bortskämda brorson fyller år på lördag. Han är mycket förtjust i "att bygga saker" enligt uppgift. Jag har hört att bajs ska vara rätt så poppis i den åldern. Gå ut i parken med honom och kleta lite bajs på en pinne och voila´; en prima present till en liten rascal Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nick_the_Swede Postad 9 Juni , 2005 Rapport Share Postad 9 Juni , 2005 Lego är the shit. Och vid fyra års ålder är han förhoppningvis gammal nog att inte stoppa bitarna i munnen. (Till mindre barn kan man köpa Duplo.) En bilderbok skulle också kunna vara bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts