rakebackhero Postad 7 April , 2010 Rapport Postad 7 April , 2010 kan någon motivera varför AQ är en bra hand att flatta en 4bet med ur position? Jag tror nog att flatta AQ i detta läge är om möjligt ännu sämre än att pusha! Fold way to go Citera
TrikStarr Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Får ivey göra det med 52off kan väl för fan OP få göra det med AQ? Hejpåreh! Jag tror nog att flatta AQ i detta läge är om möjligt ännu sämre än att pusha! Fold way to go +1 Citera
_zed_ Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Jag tror nog att flatta AQ i detta läge är om möjligt ännu sämre än att pusha! Fold way to go +1 Citera
speltorsk_LOL Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 kan någon motivera varför AQ är en bra hand att flatta en 4bet med ur position? Troligtvisinte, men hör med Roland. Citera
Mr.Lajban Postad 8 April , 2010 Rapport Postad 8 April , 2010 Funderar... Det finns helt klart värde på 2,5-5... Citera
Recommended Posts