yomtvraps Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 hejsan jag har funderat på att börja om med poker på fritiden och har 120$ jag kan sätta in, finns det någon som kan ge tips om nånstans man kan spela typ nl5 och lyckas spela in någon liten bonus? går det ens att klara av någon bonus på så låga nivåer? Citera
Mr.Lajban Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 Fulltilt och rush NL5. Bonusen inspelas nog snabbt även på NL5. Dock varning för variansrikt spel Citera
stempa12 Postad 31 Mars , 2010 Rapport Postad 31 Mars , 2010 i princip alla sidor har en bonus och antingen nl4 eller nl5 så de e bara att välja en som du tycker ser skön ut att spela på Citera
latti Postad 1 April , 2010 Rapport Postad 1 April , 2010 jag skulle försöka hitta en sida där du får en instant depositbonus, dvs att du sätter in t.ex. $100 och får börja med $200. om du inte hittar så tror jag att jag vet en sida där du får €100 instantbonus + rakeback, pma om du är intresserad så kan jag leta lite! =) Citera
Recommended Posts