Gå till innehåll

Bonussnack för vecka 22 postas här!


Papa Kubo

Recommended Posts

Jag har signat upp på PAF för att få de 10 gratis euro som det står om i Bonus kod tråden.

 

Jag har fortfarande efter flera dagar inte fått några pengar.

Måste man själv göra en insättning först?

 

Någon som vet hur det funkar?

Använde du koden?

 

 

Ja, om jag nu skrev in koden på rätt ställe.

Det stod något om lyckotal, där skrev jag in koden. Något annan ställe att ange den hittade jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 165
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Angående Unibetbonusen. Pokermiljonär

 

Sätter dem in bonusen på pokerkontot eller "huvud"kontot? Dessutom, borde man inte se någon sorts verifikation under "mitt konto" på att man fått in bonusen, och vilken summa man fått?

 

/busen

 

Den kommer på pokerkontot och jag fick ingen bekräftelse utan pengarna sattes in några timmar efter att jag clearade den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satte in 400 dollar på expekt klockan 3 igår på natten och skickade ett mail samtidigt. Har fortfarande inte kommit några pengar!

 

Har ni fått era pengar/hur lång tid tog det?

 

Ca 20 minuter efter jag skickade mailet.. för en kompis tog det nog 1 dygn. Det är väldigt olika. Upp till 48h ska det ta som mest har jag hört.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

var det första gången du satte in på party?

 

Vet att pay pro (som sköter betalningen) max tillåter $500 första gången du sätter in med neteller. Sen är det grönt efter det

 

Stämmer, alltså var första gången jag försökte sätta in mer. Sen har jag antagit att man inte får in mer, så får prova o sätta in 600. Kanske funkar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Expekt bonusen måste vara den bästa bonusen alla klasser, 100 dollar för bara 100 rakeade händer. Nu över till party, pallar man köra över 1000 händer på 7 dagar. eftersom min skärm endast klarar av 2 bord överlappade- kommer det ta tid.

 

Vilka stakes kör ni för att cleara party bonusen snabbast, .5/1 fixed limit eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har 24h poker nån first deposit-bonus? Och vad gäller isof.

Enligt infomationen vi fått ska forumets "sign up"-kod "X100SFD1" funka igen! :)

 

Det är 30% max €100 och endast 100VIP per €10. :D

 

- QoS

 

Hur ska man göra för att få ut bonusen då? Jag är ganska ny på nätpoker men signade upp mig på den siten, har spelat lite och har runt 250VIP, satte in 30 euro.. vad blir min bonus då? och hur får jag den? drar dom automatiskt mina vip och ger mig bonus eller måste jag välja om jag vill få bonusen, menar, kanske vill ha VIP till annat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur ska man göra för att få ut bonusen då? Jag är ganska ny på nätpoker men signade upp mig på den siten, har spelat lite och har runt 250VIP, satte in 30 euro.. vad blir min bonus då? och hur får jag den? drar dom automatiskt mina vip och ger mig bonus eller måste jag välja om jag vill få bonusen, menar, kanske vill ha VIP till annat

I fallet med forumets kod kommer du få €9 efter 30 dagar.

 

Bonusen hos 24hPoker funkar så att man får €10 per 100VIP 30 dagar efter första insättningen.

 

Enjoy! :)

 

- QoS

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Funderar på att köra 3 bord. Med 25 Nl istället , då jag inte är så förtjust i fixed lägre nivåer. Men det lär ju ta tid.

 

Mitt tips är att du går upp vid 6-7 tiden på morgonen så går du in på de nl25 borden som har högst pot. Sitter ofta nån snäll maniac där och triggar upp potterna så de blir rakade. Sedan ju närmare eftermiddagen det blir desto tajtare bli borden och man måste stiga upp till nl50.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...