Limpan Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Det är först senare du anger koden. Först registrerar du dig och sätter in pengar på kontot, sedan använder du koden då du för över pengar från "huvudkontot" till pokerkontot. okej, tack så mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 angående unibet bonusen, är den bara för nya kunder eller är det en reload? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eyedol Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Raderat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Också en fråga om Unibet bonusen. Hur lång tid tar det innan bonusen ramlar in på kontot efter 100vip? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pluntzky Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Också en fråga om Unibet bonusen.Hur lång tid tar det innan bonusen ramlar in på kontot efter 100vip? Några timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bernt Postad 2 Juni , 2005 Rapport Share Postad 2 Juni , 2005 Också en fråga om Unibet bonusen.Hur lång tid tar det innan bonusen ramlar in på kontot efter 100vip? Några timmar den har ramlat in nu ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pjucke Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Hur mycket är den på om man sätter in maxbelopp och är 100VIP svårt att komma upp till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Fick precis mail från Expekt om en bonus. Kanske är känt sedan tidigare men så här skriver de: 25% påfyllningsbonus till poker! Expekt.com vill gärna belöna våra lojala kunder samt välkomna de gamla kunderna tillbaka med ett erbjudande om 25% påfyllningsbonus. Alla kunder, nya som gamla, får en bonus på 25% upp till $100 US på alla insättningar till pokerkontot mellan den 1-5 juni 2005. Sätt in pengar och för över det till ditt pokerkonto – 25% påfyllnadsbonus för alla kunder! För att få pokerbonusen, skicka ett e-mail till poker@expekt.com med "Reload May 2005" i ämnesfältet. I mailet anger du ditt kundnummer och pokeralias samt summan som du har satt in. Följande regler gäller för erbjudandet: - Max ett konto och en bonus per person - Ej berättigad till bonus om pengar förs över från pokerkontot till kontot i sportdelen och sedan tillbaka igen. - Bonusperioden löper fram till 5:e juni kl 23.59 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Fick precis mail från Expekt om en bonus. Kanske är känt sedan tidigare men så här skriver de: 25% påfyllningsbonus till poker! Expekt.com vill gärna belöna våra lojala kunder samt välkomna de gamla kunderna tillbaka med ett erbjudande om 25% påfyllningsbonus. Alla kunder, nya som gamla, får en bonus på 25% upp till $100 US på alla insättningar till pokerkontot mellan den 1-5 juni 2005. Kanontips, tackar. (Jag har inte fått något mail om det, men det står ju att det gäller för alla.) Ingen info om hur många rakeade händer som krävs? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Magnum Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Vad är det som är kundnr för reloaden på Expekt ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pennypacker_ Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Ang. Expect reload bonus: Kan man sätta in pengar nu och cleara bonusen senare i juni eller löper den ut den 5:e juni ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 3 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 morberg, som det står i den numera sorgligt låsta bonuskodstråden brukar 100 rakade vara standardkravet för Expekts bonusar. Magnum, logga in på hemsidan så står ditt användarnamn och kundnummer högst upp till vänster. pennypacker_, du måste sätta in pengar senast 5 juni. Tror man har rätt lång tid (oändligt till och med?) att cleara Expektbonusar eftersom man får in pengarna på kontot direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Fick också mailet från expekt, men hur många rakeade händer krävs- stämmer din postning kubo? Om det bara är 100 händer är det ju en super reload. Nån som clearat den redan och vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Betterman Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Jag har aldrig utnyttjat någon bonus hos Expekt (har aldrig tidigare fått någon) men hur funkar det. Sätter jag in $400 och lirar 100 rakade händer (har knappt något hår kvar på armarna heller) så får jag $100 i bonus. Stämmer detta? Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mantichore Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Fick precis mail från Expekt om en bonus. Kanske är känt sedan tidigare men så här skriver de: 25% påfyllningsbonus till poker! Expekt.com vill gärna belöna våra lojala kunder samt välkomna de gamla kunderna tillbaka med ett erbjudande om 25% påfyllningsbonus. Alla kunder, nya som gamla, får en bonus på 25% upp till $100 US på alla insättningar till pokerkontot mellan den 1-5 juni 2005. Sätt in pengar och för över det till ditt pokerkonto – 25% påfyllnadsbonus för alla kunder! För att få pokerbonusen, skicka ett e-mail till poker@expekt.com med "Reload May 2005" i ämnesfältet. I mailet anger du ditt kundnummer och pokeralias samt summan som du har satt in. Följande regler gäller för erbjudandet: - Max ett konto och en bonus per person - Ej berättigad till bonus om pengar förs över från pokerkontot till kontot i sportdelen och sedan tillbaka igen. - Bonusperioden löper fram till 5:e juni kl 23.59 Någon som kan verifiera detta, dvs som fått bonus insatt på kontot?? Många med mig verkar inte fått något mail... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Papa Kubo Postad 3 Juni , 2005 Författare Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Fick också mailet från expekt, men hur många rakeade händer krävs- stämmer din postning kubo? Nej, jag pratar bara en massa skit för att ni ska bli förvirrade! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Xavi Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Fick precis mail från Expekt om en bonus. Kanske är känt sedan tidigare men så här skriver de: 25% påfyllningsbonus till poker! Expekt.com vill gärna belöna våra lojala kunder samt välkomna de gamla kunderna tillbaka med ett erbjudande om 25% påfyllningsbonus. Alla kunder, nya som gamla, får en bonus på 25% upp till $100 US på alla insättningar till pokerkontot mellan den 1-5 juni 2005. Sätt in pengar och för över det till ditt pokerkonto – 25% påfyllnadsbonus för alla kunder! För att få pokerbonusen, skicka ett e-mail till poker@expekt.com med "Reload May 2005" i ämnesfältet. I mailet anger du ditt kundnummer och pokeralias samt summan som du har satt in. Följande regler gäller för erbjudandet: - Max ett konto och en bonus per person - Ej berättigad till bonus om pengar förs över från pokerkontot till kontot i sportdelen och sedan tillbaka igen. - Bonusperioden löper fram till 5:e juni kl 23.59 Någon som kan verifiera detta, dvs som fått bonus insatt på kontot?? Många med mig verkar inte fått något mail... Jag satte in pengarna inatt och nu har de kommit in! Jag har lirat en del händer men vet ej om de är ett krav. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Fick också mailet från expekt, men hur många rakeade händer krävs- stämmer din postning kubo? Nej, jag pratar bara en massa skit för att ni ska bli förvirrade! Var bara en fråga, fan vet jag om det stämmer eller inte. Var ingenting riktat mot dig. Kändes bara för bra för att vara sant-. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 100 raked är det som gäller enligt poker supporten på expekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Jag hade sat in ett par tusen dagen INNAN mailet kom. men jag mailade och bad om min bonus. Som droppade in på kontot så fint så utan att jag spelat en enda hand efter jag mailat. Så det verkar inte vara några krav alls. Tyvärr kunde jag ju inte maximera bonusen eftersom jag redan hade satt in lite "ammunition". Men bussigt av dom, längesen dom hade nån reloadbonus nu. Keep it happend Expekt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AA1234 Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 är det 5$ poten ska upp i oavsett stakes för att det ska räknas som raked btw? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
NoSense Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 100 raked är det som gäller enligt poker supporten på expekt. Ja det kanske stämmer?! Jag hade ju spelat lite innan jag mailade. Men 100 händer går ju sjukt snabbt iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ving Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Är det inte lite kul att Expekt kallar denna bonus för "Reload May" när man ska sätta pengar mellan 1-5 juni? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Eddie88 Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 Måste man spela för att få bonusen insatt eller kan man maila och få den insatt och spela för bonus pengarna..Vad jag förstog, så kan man få pengarna direkt utan att spela- och sen spela för att kunna ta ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Olle34A Postad 3 Juni , 2005 Rapport Share Postad 3 Juni , 2005 jag har fått bonus pengarna nu...det tog 2 timmar och 20 min du ska sätta in pengarna och sedan e-post dom om att du har satt in pengarna och kräva din bonus...gör som det står i informationen hur man ska få den... Någon som vet om man man måste lägga pengar i potten för att man ska få godkänd rake eller räcker det att bli tilldelad kort? "på expect" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts