Plisskin Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 Ville posta denna under Full Tilt trådarna men det gick inte av ngn anledning.. Kommer alla in på FTP nu som ni ska? Jag är kvar i deras 2 dagars MiniFtops event men den loggar ut mig gång på gång, jag är inne i nån minut sen stod det i chatrutan att siten hade nätverksproblem och att sen ngn minut senare är man utloggad osv osv Hmm kom in nu precis (i ett tag iallafall) och ALLA trnys är pausade. Hoppas detta löser sig.. Vet inte vad jag vill med detta inlägg egentligen, det verkar som alla på siten har problem. well well.. Citera
Jeg123 Postad 21 Mars , 2010 Rapport Postad 21 Mars , 2010 http://www.fulltiltpoker.com/sv/ Systemstatus, är nere... Citera
Plisskin Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 21 Mars , 2010 Ja precis, jag var inne och tittade där när jag skrev inlägget. Då stod det att allt fungerade, det var därför jag trodde att felet var hos mig, men dom ändrade det strax efter insåg jag. Dock så är allt igång igen nu ser det ut som. So no harm done. Citera
Recommended Posts