carromalmoe Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 nån mer än jag som har problem att komma in på redbet,på entraction verket? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 verkar vara b2b som strular. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 suger ju,,får man pengarna tillbaka för turneringarna som man inte kan spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Vilken tid det tar och få igång det igen!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Dom förvarnade innan att som skulle ta ner hela systemet för 60 min... själv var jag alllin just när dom stängde ner... ska bli spännande att se hur det gick Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Dom förvarnade innan att som skulle ta ner hela systemet för 60 min... själv var jag alllin just när dom stängde ner... ska bli spännande att se hur det gick okey,d missade jag,men hur kunde man regga sig till turneringar,om dom skulle closa,men men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lantash Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Ahaa, när skrev dom det? 13.45 eller? Hoppas det gick bra med all-in Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
overmuch Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Dom förvarnade en halvtimme innan i chatten... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Dom förvarnade en halvtimme innan i chatten... kanske dags och börja läsa den chatten lite då och då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frankylee Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 någon som vet när klienten är uppe igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 någon som vet när klienten är uppe igen? fick mail av redbet..dom sa snart..för en tim sedan..haha.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
carromalmoe Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 upp igen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frankylee Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 upp igen yes, bara jag som upplever lagg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mattsan Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Jag har upplevt smålagg varje dag den här månaden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
--jw-- Postad 20 Mars , 2010 Rapport Share Postad 20 Mars , 2010 Va glad så länge den e nere, då kan du spela på andra siter ist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts