Mr_Fille Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 En fundering kring allinEv grafen i holdem manager. Finns mkt skrivet om vad egentligen Alll in Ev grafen visar, som jag har förstått det ger det en viss uppskattning över hur pass bra man sprungit i all-in situationer. Och därmed ett mått på den förväntade vinsten. Spelar på Svs och som bekant går det i denna klient inte att se Fi:s Hand när man hamnar all in, endast den vinnande handen visas. Är detta förklaringen till att min graf ser ut som länken visar? Eller är det ngt annat i mitt "spel" som är förklaringen till detta, eller ser det helt enkelt alltid ut så här? Skulle även vara intressant att se andras grafer från Svs under förutsättning att de är över åtminstånde 100 k händer grafen http://checkamig.blogg.se/images/2010/evgraf_79331741.jpg Den tjocka gröna linjen är winnings och den smala är All in ev Citera
_ante_ Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 jo du kommer alltid att ligga under allinEV om du spelar på en sajt där du inte alltid får se motståndarens kort vid all in Citera
diazo Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 jo du kommer alltid att ligga under allinEV om du spelar på en sajt där du inte alltid får se motståndarens kort vid all in inte om man springer som en gud Citera
diazo Postad 19 Mars , 2010 Rapport Postad 19 Mars , 2010 glömde skriva vad jag tänkte, som de ser ut på slutet har du förmodligen sprungit väldigt dåligt eller varit all in jävligt ofta. Citera
_ante_ Postad 20 Mars , 2010 Rapport Postad 20 Mars , 2010 inte om man springer som en gud nä det är ju också ett alternativ men i längden kommer man att ligga under EV-grafen. det var det jag ville ha sagt med mitt inlägg iaf Citera
Mr_Fille Postad 20 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 20 Mars , 2010 Sprungit dåligt är en underdrift, utan o skämta torska jag häromdagen ca 15 all in på floppen på raken o alla utom 1 i överläge. Och med svs djupa stackar tar de rätt hårt när man blir utsugen Citera
Recommended Posts