Gå till innehåll

Avdelat politiksnack 2010 edition


Alfredo__

Recommended Posts

Första halvan är Proudhon, men resten känner jag inte igen. 5 rubel?

 

Edit: Googling ger Zaphod Beeblebrox.

 

Zaphod är korrekt,vart vill min herre ha rublerna skickade?

 

Kan skicka dom till Heltok, kanske använder rubler än där han har sin volontärverksamhet?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 199
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Och du tillhör uppenbarligen gruppen som duckar allt relevant och smyger undan med svansen mellan benen, med hänvisning till att din debattmotståndare inte debatterar på det sätt du vill.

 

Skitsnack. :)Jag har skrivit tillräckligt mycket på det här forumet för att du enkelt själv ska kunna motbevisa det genom att titta på min postningshistorik. Jag gör det dessutom under eget namn. Men jag förbehåller mig rätten att själv välja bort debatter med människor jag finner ointressanta att debattera med. Vilka argument du har är i sammanhanget fullständigt irrelevanta.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka argument du har är i sammanhanget fullständigt irrelevanta.

 

Det här summerar ganska bra min poäng om dig då de allra flesta nog anser att det allra mest relevanta i en debatt eller diskussion är just argumenten.

 

Sen påpekandet att du skriver under eget namn förstod jag inte alls va du försökte påvisa med. Menade du till skillnad från mig eller var det bara ett konstaterande utan att syfta på något speciellt?

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skitsnack. :)Jag har skrivit tillräckligt mycket på det här forumet för att du enkelt själv ska kunna motbevisa det genom att titta på min postningshistorik. Jag gör det dessutom under eget namn. Men jag förbehåller mig rätten att själv välja bort debatter med människor jag finner ointressanta att debattera med. Vilka argument du har är i sammanhanget fullständigt irrelevanta.

 

 

Devalanteriel, är det taget?:mrgreen:

 

My name is Devalanteriel, James Devalanteriel........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här summerar ganska bra min poäng om dig då de allra flesta nog anser att det allra mest relevanta i en debatt eller diskussion är just argumenten.

 

Återigen missar du sammanhanget helt och hållet.

 

Han har väl inte påstått nånstans att argument inte är relevanta i en debatt eller diskussion?

 

Om du verkligen missuppfattade det på riktigt så menade han nog att du är så ointressant att debattera med att dina argument inte spelar någon roll. Du som person omöjliggör en debatt med Joel (?).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det här summerar ganska bra min poäng om dig då de allra flesta nog anser att det allra mest relevanta i en debatt eller diskussion är just argumenten.

 

Om din argumentationsstil gör att jag tappar intresset för en diskussion spelar det ingen roll vilka argument du har, liksom om jag håller med dig eller inte. Läs om, läs rätt. Det summerar inte din poäng över huvud taget.

 

Sen påpekandet att du skriver under eget namn förstod jag inte alls va du försökte påvisa med. Menade du till skillnad från mig eller var det bara ett konstaterande utan att syfta på något speciellt?

 

Det var ett svar på att jag "smyger undan med svansen mellan benen".

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Återigen missar du sammanhanget helt och hållet.

 

Han har väl inte påstått nånstans att argument inte är relevanta i en debatt eller diskussion?

 

Om du verkligen missuppfattade det på riktigt så menade han nog att du är så ointressant att debattera med att dina argument inte spelar någon roll. Du som person omöjliggör en debatt med Joel (?).

 

 

Devalateriel:"Vilka argument du har är i sammanhanget fullständigt irrelevanta."

 

Det går knappast att säga det tydligare än så.

 

Sen att du och dina gelikar hoppar på desperationståget i brist på argument är ju ifos föga överraskande, men du kan ju fråga dig själv hur mycket av den retorik och de svepskäl för undvikandet av debatter som används på en något seriösare nivå.

 

Antar att det knappast hade sett ut så här om Obama och Putin debatterart på PF:

 

Obama: Men Putte för fan du ordbajsar ju bara och skriver långa texter som är jobbiga att läsa och det här jävla Kyotoavtalet är ju massor av sidor hur fan ska jag kunna läsa det? Det är ju inte ens några sjysta bilder.

 

Putin: lol

 

Obama: Jag gillar inte hur du debatterar så nu tänker jag inte prata med dig längre.

 

Putin: Äh du är ju dum i huvudet, nästa gång du tänker ställa upp i presidentvalet gå och ta livet av dig i stället!

 

Obama: *håller upp fånig bild på urspårat tåg som det står Putin över* pwned n00b!

 

Putin: Äh du är ju bara en knarkande borderline rättshaverist med storhetsvansinne

 

Obama: Nu begick du diverse odefinerbara argumentationsfel

 

Putin: Kan du definiera vilka ditt kapitalistiska svin?

 

Obama: Näää de är ju odefinerbara, men jag vet att du har fel eftersom jag alltid har rätt!

 

Putin: Har du några källor du kan hänvisa till?

 

Obama: Alla källor suger, jag är för fan president of the fucking USA jag behöver inga källor eller argument eller ANYTHING!

 

Putin: Men för helvete.......

 

Obama: Fantastsikt!

 

Putin: Ta en espresso och tagga ned lite, vi är inte dina svurna fiender...

 

Obama: öhhh Jo! Sedan slutet av 40-talet närmare betsämt

 

Putin: lool

 

Obama: Tänk efter vad du vill ha sagt och presentera det på ett mer koncist sätt.

 

Putin: lol?

 

Obama: Jag ska knulla dig och din horiga kommunistbabushka!

 

Putin: Du förstår inte mig eller den ryska kulturen niggah!

 

Obama: Jag vet inte varför du måste bete dig som en Kim Jong-il och skriva att man saknar förmågan att förstå dig, när jag faktiskt bara försökte komma med lite konstruktiv kritik.

 

Putin: Nu vill jag inte prata med dig längre nu ska jag öppna upp ett par 0.50/1 bord och chilla. Fu noob!

 

Obama: Omg vad spelar du för jävla microlimits nabb? När jag lirar drar jag till Federal reserve building och loggar in på mitt Isildur1-konto och slaskar ett par mille på lunchen.

 

 

Vid närmare efetrtanke så skulle det ju iofs vara underhållande om än inte utvecklande.

 

 

Förre

 

 

 

 

Varning för trams utdelat //Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fuck Ferna, vi har ju Förre Namn, han tror att han är lille Putte.

 

Kallas för puttefnask, putte efter pappa.

 

Innehållsrikt, välformulerat och intelligent som vanligt.

 

Tycker du representerar dig själv och dina gelikar i den här tråden på ett utsökt sätt!

 

 

Förre

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jaha, trist och tråkigt.

Men eftersom tråden spårat ut helt och numera inte handlar ett skit om "Politik"'

 

Utan mest om små kvickheter och personliga påhopp ser jag ingen annan möjlighet än att låsa den. Jag har helt enkelt inte lust att "babysitta" den inatt.

 

BTW Några milda varningar utdelade. Jag hoppas jag slipper dela ut fler.

 

//Crappy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...