Gå till innehåll

Son_Of_Sam, vem är han?


grooch

Recommended Posts

En kille tömde 12 fulla inköp mot mig :-o

 

 

Kan grejja lite HH:s till er sen, så ska ni få se en kille som tiltar på internationell toppnivå.

Men har tvätt att sköta nu. kanske dags att fixa någon nisse som grejjar tvätt åt en :)

 

Du kan ansöka hos mig så beviljar jag dig hemtjänst som sköter tvätten åt dig. Fast då ska jag ju ha procent på det du drar in :twisted:

 

/TF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehm. Jo jag spelade på multipoker.

Och jag spelar NL, inte FL.

 

Har spelat highstakes FL på ladbrokes förr, men håller mest till på NL borden nuförtiden.

 

Jag satt ner 16 timmar vid det bordet :roll:

 

+$51,420 till slut

VP$IP 35.4% (slaskvarning)

 

Jaså, det var du! :-o

 

Du klarar alltså sessioner på 16 timmar med full disciplin, närvaro och koncentration hela tiden...hmm...jag gissar att du med din rulle inte kör på billigt polskt amfetamin utan på Colombias finaste snö. Har jag rätt?

 

Ok, en snubbe tiltade bort 12 000 mot dig. Sånt händer. Inte mig men andra. Men det förklarar ju knappast de övriga 40 000. Nu k r ä v e r jag att du lär mig spela highstakespoker. Orkar inte förnedra mig längre med mitt bonushoreri.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ehm. Jo jag spelade på multipoker.

Och jag spelar NL, inte FL.

 

Har spelat highstakes FL på ladbrokes förr, men håller mest till på NL borden nuförtiden.

 

Jag satt ner 16 timmar vid det bordet :roll:

 

+$51,420 till slut

VP$IP 35.4% (slaskvarning)

 

Jag är sjukt imponerad. Måste ha varit en 16 timmars rush. 8-)

 

Bra peng inför sommaren.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...
Jag satt ner 16 timmar vid det bordet :roll:

 

+$51,420 till slut

 

Det måste vara en härlig känsla att sitta där timme efter timmer och ta varje ny spelares pengar. :)

 

Dock kan jag inte förstå varför någon sätter sig vid ditt bord ifall du sitter där med 63k och inköpet är på högst 1k. Snacka om storstack mot lillstackar.

 

Det spelar väl knappast någon större roll om han har 60k, 2k eller till och med 1,1k om du har 1k, han täcker ju dig. Däremot kan man ju tänka sig att en spelare som sitter med 60 inköp skulle kunna vara lite lösare än snittspelaren och/eller drabbas av hybris vilket kan gå att utnyttja.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...