Gå till innehåll

Vårskriket! (Turre i april)


MikeTime

Recommended Posts

  • Svars 113
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Anmälda hittills:

 

MikeTime

Eurythmech

hogge75

Bentcze

Fransson

Mogge E

Wahlqvist

Chrille A (vinnare av Krukans 5K-event. Grattis Chrille!)

LappRoffe

Taman

kobo

Robin

Lars

M Wulff

Thomas_73

Thomas_73

Tommy A

LappLeffe (obv Roffes kompis..)

Ms Moritz

de la Groza

The Admin

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Synd om vi inte ska få fullt hus. Nåja, det blir garanterat kul oavsett. Jag är laddad, har varken fått mig lite poker eller några bira på länge nu! :-D

 

Om du vill ta med nån dryckesbroder som också är mer eller mindre bevandrad i poker är det ok. Säg till innan bara.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du vill ta med nån dryckesbroder som också är mer eller mindre bevandrad i poker är det ok. Säg till innan bara.

 

Danke, vi får se om jag får tag på nån lämplig. Jag smsar dig i så fall och kollar läget Mike. Nu har jag ju nästan inga vänner så oddset ligget ju jävligt högt på att jag ska lyckas med det konststycket, både spermobil-Jens och Roffe är ju liksom redan anmälda. :-D

 

Saknar förresten både dybban och Optikerjäveln på listan, vad gör pöjkarna?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Danke, vi får se om jag får tag på nån lämplig. Jag smsar dig i så fall och kollar läget Mike. Nu har jag ju nästan inga vänner så oddset ligget ju jävligt högt på att jag ska lyckas med det konststycket, både spermobil-Jens och Roffe är ju liksom redan anmälda. :-D

 

Saknar förresten både dybban och Optikerjäveln på listan, vad gör pöjkarna?

 

 

 

Det är visst nån storturre söderöver. Bl.a TF och Miata skulle visst dit istället för att komma upp och hälsa på hajarna.

:-(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det är visst nån storturre söderöver. Bl.a TF och Miata skulle visst dit istället för att komma upp och hälsa på hajarna.

:-(

 

Ah surt, totalflaska är ju annars ett välkommet tillskott. Jag har lite samma problem med mina vänner... "Är du dum i huvudet, hört talas om el Clasico?".. :cry:

 

Nåja.. Vi får väl se..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hoho, inget värde för Dannelito denna helg!

 

Gratz på tillskottet :-D

 

Cheers dude, ytterligare en liten ligist som ser dagens ljus. :-) Synd att du inte kunde visa upp ditt vackra anlete imorgon hos Mike men jag antar att du förgyller tillvaron elsewhere. Ha en bra helg om inte annat, och se nu till att inte ta för små groggar när tillfället bjuds! :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag får nog ställa min plats till förfögande också. Orkar inte köra hem själv i mörkret nu när m1978 hoppar. Sorry guys... :-(

 

Men för helvete.. Hur tråkig är du Jens? Varför ska du köra hem, det finns ju miljarder sovmöjligheter.. Eftersom Klyka inte kommer så är ju sovplatsen bredvid Roffe ledig, bara att ta fram gagbollen och sätta sig i bilen?!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men för helvete.. Hur tråkig är du Jens? Varför ska du köra hem, det finns ju miljarder sovmöjligheter.. Eftersom Klyka inte kommer så är ju sovplatsen bredvid Roffe ledig, bara att ta fram gagbollen och sätta sig i bilen?!

 

Har match dagen efter för tusan. Hade inte tänkt stanna sent hur som helst och då pallar jag ändå inte undehrålla mig själv med Peps Persson hela vägen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I know, I know.... Men jag vet att ni får skoj även utan mig (men jag förstår om ni har svårt att tro det). Jag har dock lite överraskningskompensation till hela "klubben". Ska ta det med Mike vid tillfälle. ;)

 

Jippie! Jens är en hyvens kille! Han har addat ett övervärde till turren ikväll. Vinnaren får en kortlek med nån konstig blå logga samt 7,12% rb på en viss pokersajt...

We :h: u Jens!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jippie! Jens är en hyvens kille! Han har addat ett övervärde till turren ikväll. Vinnaren får en kortlek med nån konstig blå logga samt 7,12% rb på en viss pokersajt...

We :h: u Jens!

 

Ursäkta? 7,09% kom vi överens om, och kortlek var det bara tal om ifall jag hittade någon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man mår ju sådär idag. Än så länge bara jag vaken... Eury ligger i soffan, Gina i gästrummet och Roffe + Leffe i gäststugan. The Admins bil står kvar men han själv är inte här såvitt jag vet. Har iofs inte kollat hönshuset än.

 

Lyckades givetvis donka bort min monsterstack och åkte ut på bubblan. Tror det mest berodde på en makalös berusningsgrad, snarare än kortsnittet.

 

LappRoffe hälsar men vill inte visa sig omaskerad.

 

323ea612.jpg

 

Utförligare rapport kommer under dagen. Eller nån annan dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...