bensjo Postad 28 Mars , 2010 Rapport Postad 28 Mars , 2010 Tyvärr så kan jag inte heller vara med och bidra med mina peniningar. Så som Jennez skulle skriva, så är jag på stekarresa till NY och tittar på hockey:lol: Hoppas kunna få inbjudan och vara med vid nästa batalj. Citera
LappRoffe Postad 28 Mars , 2010 Rapport Postad 28 Mars , 2010 Ha ha. "LappLeffe" är klockrent. En spansk-finsk stockholmare som aldrig varit norr om Solna. Förmodligen den enda gubben i sällskapet som skrivit en pokerbok dessutom... Citera
LappRoffe Postad 28 Mars , 2010 Rapport Postad 28 Mars , 2010 Man vet aldrig vad som händer... Klart du måste dyka upp ålajäuvul... Du har ju en luftpistol att inkassera från mig. Annars går bountyn till någon annan vettu. Citera
Jennez Postad 28 Mars , 2010 Rapport Postad 28 Mars , 2010 Klart du måste dyka upp ålajäuvul...Du har ju en luftpistol att inkassera från mig. Annars går bountyn till någon annan vettu. Fan, det är ju jääävligt sant! Ok, jag ska jobba för det. Tror regeringen jobbar den helgen så det ser ljust ut. Citera
MikeTime Postad 29 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2010 Då har även Jöns Spambäck fått tillstånd av regeringen att närvara: Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentcze Fransson Herr Åberg Wahlqvist Chrille A (vinnare av Krukans 5K-event. Grattis Chrille!) LappRoffe Taman kobo Robin Lars M Wulff Thomas_73 Thomas_73 Thomas_73 LappLeffe (obv Roffes kompis..) Ms Moritz de la Groza Jennez Citera
MikeTime Postad 29 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 29 Mars , 2010 Då har även Jöns Spambäck fått tillstånd av regeringen att närvara, dessutom kommer Roffes , Danne "TheAdmin" L! Blir skojsigt det här! Anmälda hittills: MikeTime Torax Eurythmech hogge75 Bentcze Fransson Herr Åberg Wahlqvist Chrille A (vinnare av Krukans 5K-event. Grattis Chrille!) LappRoffe Taman kobo Robin Lars M Wulff Thomas_73 Thomas_73 Thomas_73 LappLeffe (obv Roffes kompis..) Ms Moritz de la Groza Wiiand Jennez The Admin Citera
theadmin Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Hehe, Roffe och jag ska ju dela sovsäck inne i hönsgården. Gummianka, filmjölk och sparkstötting medtages för avancerade vuxenlekar. Dock skall sägas att jag inväntar barnafödsel här hemma så det får inte bli för tight mellan det och turren, så får jag aldrig åka. Men ungen skulle ju komma i Fredags så jag hoppas det ploppar till snart. Citera
eurythmech Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Ungar...tidtabeller verkar inte vara deras grej. Citera
theadmin Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Ungar...tidtabeller verkar inte vara deras grej. True that! Han är lik far sin, inte min starka sida heller... Citera
jm_j Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Fan, det är ju jääävligt sant! Ok, jag ska jobba för det. Tror regeringen jobbar den helgen så det ser ljust ut. Hoppas att du åker bll och vill ha lite resesällskap i form av en icke spritluktande passagerare av finsk härkomst. ;-} MikeTime kommer att mobba mig bra om jag inte dyker upp men är alldeles för bekväm av mig att åka tåg/buss dyrt till hönsgården. Citera
m1978 Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Hur många spelare är max? Funderar på om man ska ta sin inbjudan redan nu Citera
eurythmech Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Ja just det Jen, om erbjudandet fortfarande kvarstår och det funkar tidsmässigt så åker jag också gärna med i bilen. Hur ofta får man åka schtekmobil liksom? Citera
Liza Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Så ni vet så har Jens inte lovat än att han kommer åka, så boka inte in er på ett säte i "stekomobilen" riktigt än Citera
Jennez Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Hoppas att du åker bll och vill ha lite resesällskap i form av en icke spritluktande passagerare av finsk härkomst. ;-} Gärna, men Lisa jobbar den dagen. För er andra kvarstår erbjudandet, OM jag åker. Citera
eurythmech Postad 29 Mars , 2010 Rapport Postad 29 Mars , 2010 Äsch, varför skulle man tillbringa en lördag utanför Närke? Jag dyker upp i 08-land vid 1230-tiden hur det än är. Och är jag inte välkommen i pågalådan så är det inte värre än att jag kan lira Civ IV i 2.5 timme på tåget. Citera
MikeTime Postad 30 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 30 Mars , 2010 Hur många spelare är max? Funderar på om man ska ta sin inbjudan redan nu Max 30, mao läge att bestämma sig... Citera
m1978 Postad 30 Mars , 2010 Rapport Postad 30 Mars , 2010 Gärna, men Lisa jobbar den dagen. För er andra kvarstår erbjudandet, OM jag åker. Finns det plats? Citera
LappRoffe Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 I värsta fall kan jag plocka upp några stycken vid Läggesta. Typ 3. Sthlm-Läggesta är ca 35 min. Vingla iväg ett PM så löser vi den transporten. Ev. hinner jag svetsa en bårvagn för jmj också. Klädd med wunderbaumar... Citera
bjoelle Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 1. Bjud mig älskade Mike 2. Finns det ens plats kvar? 3. Någon som åker från smålandstrakterna? Citera
MikeTime Postad 4 April , 2010 Författare Rapport Postad 4 April , 2010 1. Bjud mig älskade Mike2. Finns det ens plats kvar? 3. Någon som åker från smålandstrakterna? 1) Ok 2) Ja, några få 3) Inte vad jag vet, men tåg finns det ju och sen kan du få dela säng med LappRoffe. Citera
LappRoffe Postad 4 April , 2010 Rapport Postad 4 April , 2010 Fan vad många jag kommer att få ligga med. Känns tryggt. Citera
bjoelle Postad 5 April , 2010 Rapport Postad 5 April , 2010 1) Ok2) Ja, några få 3) Inte vad jag vet, men tåg finns det ju och sen kan du få dela säng med LappRoffe. Att dela säng med lapproffe känns... ajajaj Citera
MikeTime Postad 5 April , 2010 Författare Rapport Postad 5 April , 2010 Att dela säng med lapproffe känns... ajajaj Han har en väldigt liten. Känns knappt, så att säga. Citera
Recommended Posts