nicpoker Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Hej Läste på ett forum att i erat senaste nyhetsbrev [dagens] så får man en 10 dollar voucher till bwin, men jag har inte fått dagens nyhetsbrev, varför? Har fått alla andra varje onsdag utan dagens Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Hej! Vi hade lite problem med nattens utskick, och provade att skicka om det under dagen idag. PM:a mig din mailadress i morgon om du inte fått det, så ser jag till att du får nyhetsbrev och voucher. //Erik Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AlexanderNq Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Det har hänt för mig också. Fått alla förutom idag, men skickar ett PM imorgon då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GodOfPoker Postad 10 Mars , 2010 Rapport Share Postad 10 Mars , 2010 Är det inte meningen att erbjudandet skall fungera för alla forumister? Det här meddelandet kommer när jag skriver in koden: ''This code was generated for a promotion in another country. For this reason, you can not redeem it here.''. (Jag bor i Finland) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kokken5 Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 er denne bare for de svenske leserne? bor i norge og fikk en beklagelse av bwin for at dere hadde sendt denne med påskriften alle lesere, burde stått med liten skift kun svensker.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrRoland Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 Gäller det bara nyregistrerade konton eller för alla läsare av nyhetsbrevet? Fatta inte var man ska skriva in koden någonstans. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 jag har avreggat mig från nyhetsbrevet men fick det ändå. två gånger dessutom. dööööööööööööööööööööööööö jävla spammuppar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 Dags att dra ner på energidrycken Okocha? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 12 Mars , 2010 Rapport Share Postad 12 Mars , 2010 Dags att dra ner på energidrycken Okocha? har bara druckit vatten idag men om jag sagt att jag inte vill ha nått jävla spam från poker.se så ska jag väl inte få det? särskilt inte två gånger? bryter inte dom mot vår överenskommelse då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 13 Mars , 2010 Rapport Share Postad 13 Mars , 2010 har bara druckit vatten idag men om jag sagt att jag inte vill ha nått jävla spam från poker.se så ska jag väl inte få det? särskilt inte två gånger? bryter inte dom mot vår överenskommelse då? Du har helt rätt Okocha. Vill man inte ha nyhetsbrevet ska man slippa det. Denna vecka skickade vi nyhetsbrevet med en separat lista för att få med bwins koder, och det gjorde att det missklickade med avregistreringarna som låg sedan tidigare . Så ska det förstås inte gå till, och det är ingen ursäkt men en anledning. Jag ska göra vad JAG kan för att se till att det inte upprepas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 13 Mars , 2010 Rapport Share Postad 13 Mars , 2010 Du har helt rätt Okocha. Vill man inte ha nyhetsbrevet ska man slippa det. Denna vecka skickade vi nyhetsbrevet med en separat lista för att få med bwins koder, och det gjorde att det missklickade med avregistreringarna som låg sedan tidigare . Så ska det förstås inte gå till, och det är ingen ursäkt men en anledning. Jag ska göra vad JAG kan för att se till att det inte upprepas. tack =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PaulR000 Postad 13 Mars , 2010 Rapport Share Postad 13 Mars , 2010 Har en 10$'s kod till bwin som jag inte ska utnyttja. Bytes mot 5$ på pokerstars eller högsbjudande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts